وب‌سایت لیدوما در بیش از 100 شهر ایران فعال است و با ارائه بیش از 3 هزار اقامتگاه و همکاری با بیش از 1200 میزبان، اکنون یکی از بزرگ‌ترین و فعال‌ترین وب­سایت‌های اجاره کوتاه‌مدت و روزانه اقامتگاه در ایران است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

3333333333333

در روزهای آخر سال بازار برنامه‌ریزی برای سفرهای نوروزی رونق پیدا می‌کند، آژانس‌های گردشگری بسیاری تبلیغات خود را از روزهای اول زمستان آغاز می‌کنند، پیش‌فروش بلیت‌ها و رزرواسیون اقامتگاه‌ها نیز آغاز می‌شود. از سوی دیگر با افزایش نرخ ارز و عوارض خروج از کشور شاهد کاهش چشمگیر مسافرت‌های خارجی در نوروز پیش رو خواهیم بود. ازاین‌جهت می‌توان انتظار داشت بلیت وسایط حمل‌ونقل به مقاصد پرطرفدار ایران‌گردی و هتل‌ها به‌سرعت رزرو شوند، هرچند اتفاقات هفته‌های اخیر باعث کنسل شدن تعدادی از تورهای خارجی به مقصد ایران شده اما این امر باعث کاهش نرخ هتل‌ها برای جبران خسارات خواهد شد و ممکن است این کاهش نرخ، به رزروهای داخلی سرعت ببخشد.

درهرصورت اگر قصد سفر به تهران، اصفهان، شیراز، یزد و مشهد و... در ایام تعطیلات نوروز دارید شاید همین امروز هم برای رزرو اقامتگاه مناسب و اجاره آپارتمان مبله در تهران دیر باشد. تنها گزینه شما در این شهرها، هتل‌ها نیستند؛ رزرو سوییت، آپارتمان مبله و ویلا سال‌هاست به‌عنوان یکی از انتخاب‌های مسافران برای اقامت در سرتاسر ایران رایج شده است.

پیش‌تر اجاره کوتاه‌مدت این اقامتگاه‌ها از طریق دوستان و آشنایان، مشاورین املاک یا حتی برخورد مستقیم میزبان و میهمان در امکان پررفت‌وآمد شهر انجام می‌شد اما با ورود اینترنت به زندگی ما، سایت‌‌های رزرو اقامتگاه جای خود را به روش‌های قدیمی داده‌اند. این سایت‌ها راهی سریع و بدون دردسر برای مشاهده، مقایسه و رزرو آپارتمان مبله و سوییت هستند. لیدوما تریپ، یکی از این وب‌سایت‌هاست که در مدت فعالیت خود محبوبیت بالایی میان گردشگران کسب کرده است. ما در ادامه این مقاله به کمک لیدوما تریپ شمارا برای اجاره منزل مبله در شیراز ، اجاره سوئیت در مشهد نزدیک حرم ، اجاره سوئیت در یزد و سایر مقاصد پرطرفدار ایران‌گردی راهنمایی می‌کنیم.

چگونه در شهرهای گردشگر پذیر ایران سوئیت رزرو کنیم؟

 

همان‌طور که میان هتل‌ها از نظر کیفیت خدمات و تأسیسات رقابت وجود دارد تعدد اقامتگاه‌های غیررسمی و میزبانان نیز باعث شده تا صاحبان این سوئیت‌ها برای افزایش درآمد خود، کیفیت اماکن اقامتی تحت اختیارشان را افزایش دهند. از این‌رو کسانی که صاحب اقامتگاه با کیفیت‌تری هستند با بهره‌گیری از سایت‌های رزرواسیون، واحد اقامتی‌شان را به‌سرعت اجاره می‌دهند، به همین دلیل نمی‌توان انتظار داشت که از کنار خیابان یا با معرفی مشاورین املاک واحد اقامتی باکیفیتی نصیبتان شود. بنابراین پیشنهاد می‎‎دهیم اجاره محل اقامتتان را به‌ روزهای سفر، به‌ویژه در ایام نوروز موکول نکنید.

هر زمان که برنامه قطعی سفرتان مشخص شد می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت لیدوما تریپ با انتخاب زمان مسافرت و شهر مقصد، سوئیت‌ها، آپارتمان‌های مبله، ویلاها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی را مشاهده کنید و ضمن بررسی تصاویر و اطلاعات، آن‌ها را باهم مقایسه کنید و بهترین گزینه، متناسب با نیازهایتان را انتخاب نمایید. پس از انتخاب نهایی نسبت به رزرو و پرداخت بیعانه از طریق سایت اقدام نمایید و اطلاعات رزرو و میزبان را نزد خود نگه‌دارید.

 به‌طور مثال درصورتی‌که اقدام به اجاره منزل مبله در شیراز نموده‌اید تنها وجهی را به‌صورت بیعانه پرداخت می‌کنید و هنگام سفر به شیراز و تحویل اقامتگاه تمامی وجه را تسویه خواهید کرد. به هر دلیل اقامتگاه با اطلاعات و تصاویر درج‌شده در سایت لیدوما تریپ مطابقت نداشت، رزرو شما کنسل شده و تمامی مبلغ بیعانه عودت داده خواهد شد. در تمامی مراحل رزرو، پشتیبانان لیدوما به‌صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته راهنما و همراه شما هستند.

چرا سوئیت، ویلا یا آپارتمان مبله رزرو کنیم؟

44444444444

در سفرهای گروهی و خانوادگی پس از هزینه‌های حمل ‌و نقل و غذا، اقامت بیشترین هزینه را به خود اختصاص می‌دهد. درصورتی‌که برای چنین سفرهایی هتل رزرو کنید ممکن است به دلیل محدودیت تعداد نفرات در اتاق‌ها نتوانید در یک اتاق اسکان پیدا کنید و از سوی دیگر به دلیل نبود امکانات آشپزی در اتاق‌های هتل، مجبور می‌شوید بیشتر وعده‌های غذایی‌تان را در رستوران صرف کنید. در این صورت نه‌تنها هزینه‌هایتان به شکل قابل‌ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد بلکه ممکن است برخی اوقات خاطره‌انگیز سفرتان را دور از خانواده و دوستان سپری کنید. به‌طور مثال می‌توانید اقدام به اجاره آپارتمان مبله در مشهد به‌جای هتل نمایید، درصورتی‌که آپارتمانی که انتخاب می‌کنید چند خوابه باشد می‌توانید با چندین خانواده هم‌سفرتان در یک مکان اقامت کنید، رزرو چنین اقامتگاهی هزینه‌های سفر شمارا تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

پخت و سرو یک وعده غذایی ساده در سفرهای خانوادگی بسیار دل‌چسب است، درصورتی‌که امکانات لازم جهت تهیه غذا را در اختیار داشته باشید، بسیاری از سوییت‌های ثبت‌شده در لیدوما تریپ، آشپزخانه و امکانات پخت‌وپز دارند. همچنین اکثر سوئیت‌ها و ویلاها به جاذبه‌های گردشگری نزدیک‌تر هستند، به‌طور مثال درصورتی‌که اقدام به اجاره سوئیت در یزد نمایید، ممکن است این سوئیت در قلب فهادان، محله تاریخی یزد، باشد و شما از نزدیک با معماری و سبک زندگی سنتی یزد آشنا شوید، در شمال ایران نیز ویلاها اکثراً در دل کوه و جنگل ساخته‌شده‌اند یا با رودخانه‌ها و دریا هم‌جوارند. کمتر هتلی را می‌توان یافت که تا این حد به جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی نزدیک باشد.

لیدوما تریپ، وب‌سایت جامع رزرواسیون آپارتمان مبله، سوئیت و ویلا در سراسر کشور

وب‌سایت لیدوما در بیش از 100 شهر ایران فعال است و با ارائه بیش از 3 هزار اقامتگاه و همکاری با بیش از 1200 میزبان، اکنون یکی از بزرگ‌ترین و فعال‌ترین وب­سایت‌های اجاره کوتاه‌مدت و روزانه اقامتگاه در ایران است. کارشناسان لیدوما پیوسته به بررسی دقیق صحت اطلاعات و تصاویر درج ‌شده توسط میزبان‌ها می‌پردازند و از نظرات شما برای بهبود و توسعه کسب ‌وکارشان بهره می‌گیرند. شما می‌توانید نظرات گردشگرانی که پیش‌تر در این اقامتگاه‌ها سکونت داشته‌اند را بخوانید و با خیالی راحت نسبت به رزرو محل اقامتتان حتی در شهرهای شلوغ و روزهای رونق سفر نیز اقدام نمایید.

جهت رزرو اقامتگاه و آشنایی بیشتر با خدمات لیدوماتریپ، به آدرس اینترنتی لیدوماتریپ دات کام مراجعه فرمایید.