پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آشنایی با هتل هنگینگ در بالی

در بالی هتل‎های بسیاری وجوئد دارد که برای ارائه خدمات هتلداری به مسافرانی که با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کرده‎اند ساخته شده است.

یکی از هتل‎هایی که در این زمینه در این جزیره در حال فعالیت می‎باشد و بیشتر به دلیل داشتن اسستخری بی‎نظیر و فوق‎العاده در بین جهانیان و گردشگرانی که با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر می‎کنند شهرت دارد هتل هنگینگ گاردن می‎باشد.

 همانطور که گفته شد این هتل از استخری روباز بهره می‎برد که تصاویر آن را در اینترنت به وفور می‎توان دید و با توجه به متنی که توسط یکی از مجله‎های مشهور به چاپ رسیده است توانسته عنوان بهترین استخر جهان را به خود اختصاص دهد.

در ادامه به ارائه جزئیاتی بیشتر در رابطه با این هتل 5 ستاره که افراد زیادی همه ساله در سفر خود به این جزیره با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی این هتل را برای اقامت خود انتاخب می‎کنند خواهیم پرداخت.

001

این هتل از رستئران‎های مختلفی بهره می‎برد که مسافران می‎توانند با استفاده از آنها به صرف وعده3های غذایی خود بپردازند. برای خوردن صبحانه شما باید از ساعت 7 صبح الی 10.30 به این رستوران‎ها مراجعه کنید. برای میل کردن وعده صبحانه باید صبحانه‎ای که مورد نظرتان می‎باشد را در همان جا سفراش دهید تا برایتان بیاورند و شما میل کنید.

 رستوران بدور که این رستوران برای صرف ناهار و شام خدماتی  در اختیار مسافرانی که با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر آمده‎اند قرار داده می‎شود. دیاتاس پوهون کافه یک کتفه در اینم هتل می‎باشد که گردشگران می‎توانند لحظاتی را در آن سپری کنند و به خوردن نوشیدنی و میان وعده مشغول شوند.

امکانات اتاقها

در این هتل 44 اتاق مجزا طراحی و ساخته شده است که برای هرکردام از آنها بالکن‎هایی در نظر گرفته است که دارای چسم‎اندازی زیبا می‎باشند. هرکدام از این اتاق‎ها دارای استخری کوچک به صورت اختصاصی در اختیار مسافران قرار داده می‎شود می‎باشند.

 تمامی اتاق‎ها دارای سرویس بهداشتی لوکس و مدرنی هستند که در آنها تمامی امکانات مورد نظر از قبیل حوله لباسی، سشوار و لوازم شست و شو مانند صابون و شامپو و ... وجود دارد. برای استفاده از حمام این هتل می‎توانید ترکیبی از دوش و وام را تجربه کنید که در نوع خود منحصربفرد می‎باشد.

 همه ساله بسیاری از گردشگرانی که با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی . یا پرواز خارجی به این منطقه از جهان سفر می‎کنند از این هتل برای اقامتشان بهره می‎برند و با استفاده از امکاناتی که در این هتل در اختیار آنها گذاشته خواهد شد سفری لذت بخش را تجربه خواهند کرد.

علاوه بر این خدمات در اتاق‎های این هتل می‎توان به تلویزیون صفحه تخت، تلفن و یخچال دسترسی داشت که آن بطری‎های آب رایگان و خوراکی‎هایی وجود دارد که بعدا در صورت استفاده از آنها باید هزینه آنها پرداخت شود . در این هتل در تمامی اتاق‎ها تهویه به شکل مطلوب و مطبوع انجام خواهد شد و درجه دمای هتل را می‎توانید با استفاده از کنترل‎های موجود تغییر دهید.

از دیگر خدماتی که در این هتل در اختیار مسافران قرار داده خواهد شد می‎توان به : روزنامه رایگان، دستگاه‎های چایی‎ساز و قهوه‎ساز، دمپایی، گاو صندوق هتل، دوس به سبک بارانی، پرده‎های ضخیم، کتری برقی، سشوار، اینترنت بی‎سیم پرسرعت که در تمامی نقاط هتل در دسترس می‎باشد، اتو و میز اتو که در صورت نیاز در اختیارتان گذاشته خواهد شد و میز کار اشاره کرد.

002

مالدیو و حقایقی جالب در رابطه با آن

مالدیو یکی از جزیره‎های زیبا موجود در اقیانوس هند می‎باشد که از جاذبه‎های گردشگری فراوانی بهره می‎برد و افراد زیادی همه ساله با استفاده از تور مالدیو با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این جزیره زیبا و کوچک سفر می‎کنند.

در رابطه با این منطقه گردشگری و توریستی نکات و حقایقی وجود دارد که می‎تواند جالب توجه باشد و دانستن آنها برای افرادی که با استفاده از تور مالدیو و تیه بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی قصد سفر به این منطقه از جهان را دارند خالی از لطف نباشد.

 در ادامه به ارائه برخی از حقایق جالب و مورد توجه در رابطه با این جزیره خواهیم پرداخت که در صورت تمایل می‎توانید در این مقاله تا پایان ما را همراهی کنید.

جلسهای که زیر آب برگزار شد

همانطور که گفته شد این جزیره یکی از جزیره‎های کوچک موجود در اقیانوس هند می‎باشد که انواع تغییرات آب و هوایی برای این منطقه از جهان تهدید بزرگ به حساب می‎آید و ممکن است کل جزیره را به زیر آب ببرد.

در اطراف این جزیره برخی از جزایری که بدلیل بالا آمدن سطح آب دریا آب شور و شیرین با هم ترکیب شدند امروزه خالی از سکنه بوده است و البته دیگر کسی قادر به زندگی در آنها نبوده است.

برای جلب توجه جهانیان به این موضوع محمو ناشید که مقام ریاست جمهوری وقت مالدیو را در دست داشت در اکتبر 2009 جلسه کابینه خود را در قعر اقیانوس برگزار کرد که این عمل بازتاب جهانی بسیاری داشت و برای اولین بار در جهان رخ داده بود.

این فرد به همراه 13 مقام دولتی دیگر در آب‎های اطراف این جزیره به غئاصی مشغول شدند تا تمامی تهدیداتی را که این جزیره کوچک و زیبا را تهدید می‎کند به جهانیان نشان دهند و آنها را از وجود این گونه تهدیدها آگاه سازند.

مالدیو یکی از زیباترین نقاط جهان می‎باشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور مالدیو  با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این منطقه اط جهان سفر می‎کنند و زیبایی‎های موجود در این منطقه را از نزدیک مشاهده می‎کنند. علاوه‎بر آشنایی افراد با تهدیدهایی که این جزیره با آن رودررو می‎باشد این کار توانست به آگاهی مردم در رابطه با پروژه‎های پایداری که در رابطه با کاهش ردپای کربن در این منطقه شکل گرفته بود نیز شود.

این نوع پروژه‎ها در رابطه با گردشگری پایدار، استراحتگاه‎های قابل تجزیه زیستی و استفاده از تمامی منابع انرژی در جزیره که شامل انرژی خورشیدی، آب و باد می‎باشد بوده است.

پیشنهاد می‎شود در صورتیکه قصد انجام سفر خارجه دارید با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این جزیره سفر کنید و زیبایی‎های موجود در این منطقه لذت ببرید.

وجود 1190 جزیره در میان 26 آب سنگ مرجانی

در این منطقه چیزی در حدود 1190 جزیره وجود دارد که از میان آنها تنها 200 جزیره قابل سکونت می‎باشند و می‎توان در آن به زندگی کردن پرداخت. در میان 200 جزیره‎ای که قابل سکونت هستند تنها در 80 جزیره از آنها هتل‎ها و اقامتگاه‎هایی برای گردشگرانی که با استفاده از تئر مالدیو و با تهیه بلیط خارجی و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر می‎کنند وجود دارد و به آنها خدمات مربوط به هتلداری را ارائه می‎کنند.

در این جزیره‎ها می‎توانید اقامتگاه‎های کوچک و لوکسی را مشاهده کنید که دیدن آنها بسیار هیجان‎آور خواهد بود. جزیره‎هایی که در این منطقه خالی از سکنه هستند تا بسیار کوچکند یا بقدری دور هستند که امکان سکونت در آنها وجود ندارد. نکته جالب توجه در رابطه با نالدیو این است که بیش از 99 درصد از 185 کیلومتر این کشور را آب تشکیل می‎دهد.

003

مجسمههای باستانی که در شهر رم ایتالیا قرار دارند

رم از شهرهای کهنسال و تاریخی ایتلیا می‎باشد که از جاذبه‎های گردشگری بسیاری بهره می‎برد و همه ساله گردشگران زیادی برای دیدن این جاذبه‎های گردشگری با استفاده از تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر می‎کنند تا این جاذبه‎های گردشگری را از نزدیک نظاره‎گر باشند.

در سال 2013 یک سری مجسمه که قدمت آنها به حدود 5 هزار سال پیش بازمی‎گردد در اطراف این شهر پیدا شده است که بعد مرمت و بازسازی به ویلای هادریان انتقال پیدا کردند تا برای عموم به نمایش گذاشته شوند.

ویلای هادریان

این ویلاها که به دستور پادشاه هادریان در تیوالی ایتالیا ساخته شد یکی از مهمترین جاذبه‎های گردشگری تاریخی این منطقه می‎باشد که همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با استفاده از تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر می‎کنند.

این بنای تاریخی به شکلی ساخته شده است که با گذشت زمان همچنان شکوه و قدرت رم باستان را به نمایش گذاشته است. بعد از ویران شدن بنایی که در این منطقه قرار داشت و متعلق به ملکه پادشاه پیشین بود این بنا در این منطقه ساخته شد. طراحی و ساخت این بنای شکوهمند در سال 117 میلادی صورت پذیرفت. بعد از گذشت سالیان دراز از ساخت آن این بنا به یک جاذبه گردشگری فوق‎العاده در این شهر تبدیل شده است که حتما گردشگرانی که با تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر می‎کنند در طول سفرشان به دیدن این اثر تاریخی خواهند رفت.

 در طراحی و ساخت این مجموعه از یک باغ بزرگ استفاده شده است که در با طاق‎ها و استخری بزرگ احاطه شده است. با دیدن کردن از این بخش از این مجموعه در حال سازه‎های 2000 ساله خواهید بود امروزه در قالب مجموعه هادریان در اختیار عموم قرار داده شده است.

همه ساله نمایشگاه‎های بسیاری در این مجموعه برگزار می‎شوند که افراد زیادی برای شرکت در آنها با استفاده از تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این شهر سفر می‎کنند.

برای نمایش 7 مجسمه‎ای که در اکتشافات نواحی اطراف رم بدست آمده‎اند در این مجموعه نمایشگاهی برگزار شد که از استقبال خوبی نیز برخوردار شد و افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی برای شرکت در این نمایشگاه به شهر رم سفر کردند.

و اما برای آشنایی با نقاط گردشگری تور ایتالیا و بالی و مالدیو روی این لینک کلیک نمایید.

نحوه کشف آثار باستانی

همانطور که گفته شد رم یکی از شهرهای کهنسال ایتالیا و جهان می‎باشد که دارای قدمتی 2700 ساله است. برای پیدا کردن آثار باستانی در این منطقه کافیست کمی مشغول حفاری شوید و از دیدن آثار تاریخی که با آنها روبرو می‎شوید شگفت‎زده شوید.

 در طی فرآیند ساخت خط سوم مترو این شهر در حفاری‎ها گنجینه‎های تاریخی بسیاری کشف و به موزه منتقل شدند تا عموم مردم به آنها دسترسی داشته باشند و با نگاه کردن به آنها به تاریخ باشکوه این سرزمین پی ببرند.

برخی از این آثاری که در طی فعالیت ساخت مترو کشف شدند در ایستگاه سن جیوانی به معرض نمایش مردم در آمده‎اند. در سال 1937 اولین اقدامات برای احداث مترو در این شهر انجام شد و در آن زمان هیچگونه دغدغه برای نگهداری از آثار تاریخی یافت شده در این عنلیات وجود نداشت و همین موضوع سبب شد تا بسیاری از آثار تاریخی این شهر در حین احداث خط مترو توسط کارگرانی که مشغول به فعالیت بودند از بین برود و نابود شود.

 اما امروزه داستان تغییر کرده و از زمان ساخت خط سوم متور در سال 2007 تا سال 2014 آثار گران بها و مهمی از نظر تاریخی توسط باستان‎شناسان در طی انجام این فعالیت از زیر خاک خارج شدند.