دلیل محبوبیت صنایع دستی به عنوان هدایای تبلیغاتی چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

این روزها هدایای تبلیغاتی در میان استراتژی‌ها و برنامه‌های سازمانی مدیران کسب و کارها جایگاهی ارزشمند و غیرقابل اجتناب یافته‌اند. چرا که تاثیرگذاری هدایا به عنوان روشی سرشار از مهر و عاطفه در جهت افزایش آگاهی مخاطب از برند و خلق تصاویری بسیار روشن و مطلوب در ذهن او و همچنین استحکام روابط صمیمانه بین مخاطب و کسب و کارها برای همه مدیران و صاحبان برندها به اثبات رسیده است.

به گونه‌ای که اجرا و آماده سازی هدایای تبلیغاتی خود به تخصص، هوشمندی و دقت کافی نیاز خواهد داشت. این امر باید آنقدر با ظرافت و با سلیقه و همچنین با شناخت کافی نسبت به مخاطب هدف شما انجام گیرد که بیشترین اثربخشی را بر جان و روح او باقی بگذارد.

هدایای تبلیغاتی طیف وسیعی از علاقه مندی‌ها و تمایلات مخاطبان را شامل میشوند. دنیای این هدایا به قدری گسترده شده که شما میتوانید برای هر سلیقه و شخصیتی از مخاطبان خود هدایای منحصر به فرد آنها را تهیه و اهدا نمایید.

در این میان صنایع دستی سرزمین ما از محبوب ترین و دلنشین‌ترین هدایای تبلیغاتی به حساب می‌آیند. چرا که ویژگی‌ها و جذابیت‌هایی در دل آنها و همچنین رازهایی در تار و پودشان نهان شده که خود میتواند پرده از اسرار جاودانگی و ماندگاری این صنایع باشکوه بردارد. این هنرها از سال‌های بسیار دور در میان مردم ارزشمند بوده‌اند و همچنان نیز ارزشمند باقی مانده‌اند چه بسا فزونتر.

در گذشته‌های بسیار دور در زندگی روزمره‌ی مردم آن زمان جنبه کاربردی داشته‌اند و این روزها تنها نگریستن به آنها ما را در خود غرق خواهد کرد و نیک اندیشی و هنر سایه افکنده بر آنها که از سرانگشتان هنرمندان پاک سرشتشان بر آنها چکیده است ما را شگفت زده خواهد کرد.

فرصتی بسیار گرانبها دست داده تا با کمی دقت و ظریف بینی فراتر از گذشته به این آثار باشکوه بنگریم و دریابیم چه ویژگی‌هایی از این صنایع برخاسته از خاک مرز و بوم ما باعث شده است تا آنها به یکی از محبوب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین هدایای تبلیغاتی در میان مخاطبان شما تبدیل شوند:

  • پیشینه‌ی بسیار باشکوهی که در پسِ تمامی صنایع دستی و هنرهای ایران زمین وجود دارد آنها را به هدایای تبلیغاتی بسیار نفیسی برای مخاطبان شما بدل خواهند ساخت.

اغلب مخاطبان شما باور به اصالت و ریشه دار بودن دارند. و هر چه را که ریشه در اندیشه‌ها و اعتقادات پاک سرزمین مان داشته باشد را ستایش خواهند کرد. درست همان ویژگی که این هدایا را سالها ست از سایر هدایای تبلیغاتی متمایز و متفاوت ساخته است.

به همین خاطر همواره باید به یاد داشته باشید که شناسنامه دار بودن این گروه از هدایا برای مخاطبان شما بسیار حائز اهمیت و اثباتی بر اصالت آن خواهد بود. شناسنامه‌ای که نام هنرمند و استاد آن اثر و همچنین محل و تاریخ خلق اثر بر آن درج شده باشد.

  • ظرافت و زیبایی و چشم نوازی این صنایع از دیگر ویژگی‌هایی ست که میتواند آنها را سرآمد هدایای تبلیغاتی گرداند. مردم ایران زیبایی پسند هستند و زیبایی شناس.

آنچه این صنایع و هنرهای دستی از آن کم ندارند زیبایی ست که هوش از سر آدمی خواهد برد.

خیره کنندگی این هدایا آنقدر دلنشین و خواستنی ست که بسیار از مخاطبانِ شما که تمایل به مدرنیته دارند هم از تلفیق این هنرهای باشکوه با زندگی مدرن خود همواره استقبال کرده‌اند.

آنها هیچ گاه از گلدان‌های میناکاری با لاجوردی‌هایی به بیکرانگی آسمان و طرح‌های خوش نقش و نگارش نخواهند گذشت. و لطافت ترمه‌ها با بته جقه‌های دلفریبش را با هیچ هدیه دیگری عوض نخواهند کرد.

  • با نگاهی هر چند کوتاه و گذرا به تاریخ باشکوه و پر فراز و نشیب سرزمین مان پی خواهیم برد که صنایع دستی که در طول اعصار آن بر جای مانده‌اند آنقدر وسیع و بسیارند که خود میتوانند دنیایی مستقل از هدایای تبلیغاتی دلنشین را خلق کنند.

تنوع بسیار و گسترده این صنایع باعث شده است که بتوان آنها را شخصی سازی کرد و متناسب با هر سلیقه و تمایلاتی هدیه‌ای بی‌نظیر را آماده نمود. همچنین نقش و نگارها و رنگ‌ها و طرح‌های ایرانی خود دنیای بسیار زیبا و بزرگی ساخته‌اند که با نشستن آنها بر جان صنایع دستی از آنها هنرهای شگفت آوری و حیرت انگیزی را به جای خواهند گذاشت.

  • یونیک و منحصر به فرد بودن این هدایا از ویژگی‌های بسیار خارق العاده دیگری هستند که به ندرت در میان هدایای تبلیغاتی مشاهده میشود.

تمامی هدایا از هدایای تبلیغاتی دنیای دیجیتال و هدایای چرم و پوشیدنی و هر آنچه که به ذهنتان خطور کند نمونه‌های داخلی و خارجی آن را خواهیم یافت.

اما صنایع دستی ایران زمین انحصارا متعلق به سرزمین باشکوه خودمان میباشند و هیچ نمونه دیگری نخواهند داشت.

چه بسیار روابط و شرکای تجاری بین المللی شما که با دریافت هدایایی از جنس تاریخ بی‌نظیر ایران زمین به وجد آمده‌اند و خشنود گشته‌اند.

همین موضوع در میان مخاطبان هموطن هم مشاهده خواهد شد. چرا که ایرانیان همواره از دریافت صنایع دستی به عنوان هدایای تبلیغاتی خوشحال شده و احساسات دلنشینی را بارها تجربه می‌کنند که هیچ گاه تکراری نخواهد شد.

  • ماندگاری و حیات بسیار طولانی صنایع دستی از دیگر ویژگی‌هایی میباشد که هم برای کسب و کار و برند شما بسیار نتایج خوبی در پی خواهد داشت و هم مخاطبان شما با هدایای با عمر کوتاه میانه خوبی ندارند و ترجیح میدهند تا همواره هدایایی با کیفیت و با ماندگاری فوق العاده را دریافت نمایند.

صنایع و هنرهای دستی ما همچون میناکاری‌ها، خاتم کاری‌ها، قلم زنی‌ها و همچنین الماس و نقره کاری‌ها همه این آثار باشکوه به دلیل آنکه بر پیکره مس خلق شده‌اند از حیاتی طولانی برخوردار هستند. چرا که مس فلزی ست با مقاومت بسیار بالا و این یکی از رازهایی ست که این آثار را همواره زنده و پابرجا نگاه داشته است.

در گذشته‌های دور این صنایع را با فلزاتی همچون طلا و نقره نیز خلق میکردند. اما به دلیل گرانبها بودن این فلزات، هنرمندان خردمند به دلیل خواص فوق العاده‌ای که فلز مس دارد تصمیم به استفاده از این فلز در خلق آثار هنری خود گرفتند.

  • همواره سعی داشته باشید تا این صنایع دستی را از مراکز معتبر و هنرمندان اصیل تهیه نمایید. چرا که بسیاری از تولیدی‌ها به جهت آگاهی بر جایگاه بزرگی که این آثار در زندگی مردم دارند بر آن شده‌اند تا آنها را به صورت کارخانه‌ای و صنعتی تولید نمایند که هیچگونه اصالتی هم در روح این هدایا مشاهده نخواهد شد.

پس با تهیه صنایع دستی خلق شده به دست هنرمندان چیره دست، میتوانید هم هدیه‌ای اصیل و با هویت به مخاطب خود دهید، هم با حمایت از استادان فعال در این حوزه، از تولید فله‌ای و بدون اصالت صنایع دستی جلوگیری کنید.

اهدای صنایع دستی به عنوان هدایای تبلیغاتی قدمی بزرگ خواهد بود تا حضور آنها را در زندگی روزمره‌ی مخاطبان خود همواره زنده و جاودان نگه دارید. این آثار هنرهای باشکوه برخاسته از سرزمین ماست و همین کافی میباشد تا کمی قدرشناسانه‌تر نسبت به آنها رفتار کنیم و نگذاریم که زمان گرد فراموشی را بر پیکره‌ی آنها بنشاند.