خیلی از فروشگاه های سنتی با توجه به کاهش شدید فروش به دنبال آنلاین شدن و فروش در این فضا هستند و متاسفانه بعد از هزینه های بسیار زیاد با توجه به عدم آشنایی با این فضا حتی شرایط بدتر نیز می شود و نه تنها فروشی ندارند بلکه کلی نیز هزینه سایت فروشگاهی کردند که هیچ مشتری ندارد.

امکان ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان برای همه فراهم شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

شاید تا چند سال قبل فروش اینترنتی یکی از راه های فرعی فروش بوده است و بیشتر فروش به صورت سنتی انجام می شد ولی امروز شرایط به صورت کلی عوض شده است و بعد از ویروس کرونا فروش اینترنتی به راه اصلی فروش تبدیل شده است.

در این میان خیلی از فروشگاه های سنتی با توجه به کاهش شدید فروش به دنبال آنلاین شدن و فروش در این فضا هستند و متاسفانه بعد از هزینه های بسیار زیاد با توجه به عدم آشنایی با این فضا حتی شرایط بدتر نیز می شود و نه تنها فروشی ندارند بلکه کلی نیز هزینه سایت فروشگاهی کردند که هیچ مشتری ندارد.

بازار آنلاین واچار در این راستا بستری را فرآهم کرده است که تمامی فروشندگان از جمله مغازه داران، شرکت ها، تولید کنندگان صنایع دستی، پیج های فروش اینستاگرامی و... می توانند یک فروشگاه اینترنتی رایگان برای خود ایجاد کنند و ما تمامی خدمات مورد نیاز آن ها را فراهم می کنیم.

در ادامه به بررسی چند ویژگی واچار می پردازیم و با خدمات آن بیشتر آشنا می شویم:

فروش آنلاین به سادگی آب خوردن

فروش آنلاین فرآیند بسیار پیچیده ای است با اینکه ساده انجام می شود ولی پیچیدگی های خاص خودش را دارد اگر بخواهید به فروش بالا دست پیدا کنید باید بسیار در این زمینه تجربه داشته باشید در غیر این صورت چند سال در حال هزینه و تجربه هستید.

در واچار فرآیند بسیار ساده است و شما نیازی نیست که درگیر خیلی از موارد شوید و به سادگی در اختیار شما خواهد بود و شما به عنوان تولید کننده یا فروشنده باید روی خود محصول تمرکز کنید و دیگر مسائل از جمله : تبلیغات، حمل و نقل، طراحی و پشتیبانی فروشگاه، پردازش سفارشات و ... را به تیم واچار بسپارید.

برای مثال وقتی سفارشی برای فروشگاه شما ثبت می شود تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که سفارش را در محل خود آماده کنید ناوگان حمل و نقل واچار از محل شما محصول را تحویل گرفته و پردازش می کند و برای خریداران در سراسر کشور ارسال می کند بدون اینکه نیاز باشد شما درگیر شوید.

2

فروشگاه اینترنتی شما دارای هویت است

 در واچار فروشگاه شما کاملا مشخص است و حتی می توانید اسم خودتان را به همراه آدرس و شماره ی تلفن در فروشگاه خود ثبت کنید تا خریداران بتوانند به محل شما برای خرید به صورت حضوری مراجعه کنند.

یا برای مشاوره ی محصولات با شما تماس بگیرند و سپس سفارش خود را از سراسر کشور آنلاین ثبت کنند.

فروشگاه شما دارای هویت است و از چندین مسیر می توانید به جذب مشتری بپردازید.

فروش آنلاین و بازاریابی هوشمند

سایت فروشگاهی اگر بازدید کننده و مشتری نداشته باشد هیچ ارزشی ندارد برای همین خیلی از فروشگاه های اینترنتی که چندین میلیون خرج راه اندازی آن ها شده در حال حاضر حتی یک بازدیدکننده نیز ندارند برای عدم توجه به موضوع مهمی به نام بازاریابی دیجیتال.

بازارایابی دیجیتال یک علم بسیار وسیع و پیچیده است و واچار با همکاری بهترین آژانس های بازاریابی با تیمی متخصص در هر حوزه، تبلیغات شما را به گونه ای ساماندهی می کند که شما بیشترین نتیجه را دریافت کنید.

حتی خود شما می توانید قسمتی از بازاریابی را یاد بگیرید و روی فروشگاه خود اجرا کنید که در این مسیر نیز می توانید از واچار مشاوره بگیرید و هوشمندانه تر آموزش ببینید.

بسته های تبلیغاتی برای فروشندگان واچار برای هر فروشنده ای بسیار متنوع طراحی شده است که شما فقط انتخاب می کنید و فرآیند شما 0-100 با واچار مدیریت خواهد شد تا شما بیشترین نتیجه ی ممکن را از تبلیغات آنلاین دریافت کنید.

اگر در فروش آنلاین تجربه داشته باشید اطلاع دارید که مدیریت اشتباه یک کمپین تبلیغاتی ممکن است چند میلیون در چند ساعت از بین برود بدون اینکه نتیجه ای داشته باشد برای همین ما به صورت هوشمندانه با در نظر گرفتن نظر شما (اگر مناسب باشد) کمپین های شما را مدیریت می کنیم تا فروش زیادی را تجربه کنید.

3

فروش به سراسر کشور

واچار در بیشتر شهر ها خدمات ارائه می دهد و شما می توانید از هر شهری فروشگاه خود را ایجاد کنید و سپس به کل کشور ارسال داشته باشید.

فرآیند بسیار ساده خواهد بود سفارش ثبت شده از هر شهری که باشد از محل شما توسط واچار دریافت خواهد شد و سپس برای خریداران در سراسر ایران ارسال خواهد شد بدون اینکه نیاز باشد شما درگیر شوید.

دیگر مشتریان شما فقط در شهر شما نیستند بلکه کل کشور می توانند به مشتریان شما تبدیل شوند.

پشتیبانی 360 درجه

ما نیاز های یک فروشنده ای که می خواهد در فضای آنلاین فعالیت کند را می دانیم برای همین تمامی خدماتی که ممکن است نیاز داشته باشید را برای شما فرآهم کردیم تا با یک کلیک به سادگی بتوانید از آن استفاده کنید.

از زمان ثبت فروشگاه تا پایان راه همراه شما هستیم و با مشاوره های دقیق برای موفقیت هر چه بیشتر شما تلاش می کنیم.

اگر هنوز فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد نکردید به صفحه ی فروشندگان واچار مراجعه کنید و در 2 دقیقه فروش آنلاین خود را آغاز کنید، اگر نیاز به مشاوره داشتین کارشناسان واچار برای راهنمایی در خدمت شما هستند.

با واچار هر کسی میتونه فروشنده بشه