فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: کسانی که به دنبال بی‌ثبات نشان دادن ایران در دوره مبارزه همه جانبه ملت ایران با ویروس کرونا و مقاومت در برابر زورگویی‌های آمریکا هستند حتما هزینه اقدامات خود علیه ملت ایران را خواهند پرداخت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرلشکر پاسدار «غلامعلی رشید» روز سه‌شنبه در رزمایش گسترده و مشترک سپاه در خلیج‌فارس، تنگه هرمز و جزایر، در جمع فرماندهان نیروهای مسلح اظهار داشت: کسانی که به دنبال بی‌ثبات نشان دادن ایران در دوره مبارزه همه جانبه ملت ایران با ویروس کرونا و مقاومت در برابر زورگویی‌های آمریکا هستند، حتما هزینه اقدامات خود علیه ملت ایران را خواهند پرداخت.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) تاکید کرد: نیروهای مسلح ما از همه ظرفیت‌های خود برای دفاع و تهاجم و پاسخ قوی به تهدیدات و اقدامات بی‌ثبات‌ساز، در زمان و مکان مناسبت استفاده خواهند کرد.

بنابر گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، رشید تصریح کرد: ‌دولت‌های غاصب و فاسدی که طعم تلخ قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در واکنش به تهدیدات و زورگویی‌ها چشیده‌اند، باید منتظر پرداخت هزینه بیشتر گستاخی‌ها و رفتار ریسک‌پذیر خود علیه ملت شریف باشند.