به کاشت ناخن علاقه دارید؟ دوست دارید ناخن هایتان یکدست و مرتب باشد؟ ناخن های شکننده ای دارید و خوش فرم نیستند؟ ناخن هایتان زود به زود می شکنند و به دنبال راهی برای خوش فرم کردن ناخن هایتان هستید؟

بهترین مارک مواد کاشت ناخن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

این روز ها دیگر ناخن های کوتاه جذابیت ندارند. ناخن های کوتاه برای افراد میان سال یا مسن مناسب است و جوان تر ها معمولا از عمل کاشت ناخن برای زیبایی ناخن هایشان استفاده می کنند. اما برای کاشت ناخن باید توجه داشته باشید که از بهترین مارک مواد کاشت ناخن استفاده شود. این عمل باعث می شود ماندگاری کاشت ناخن افزایش یابد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مارک مواد کاشت ناخن آشنا کنیم.

معرفی بهترین برند های مواد کاشت ناخن

ناخن کاران باید قبل از اقدام به کاشت از مرغوبیت مواد اطمینان حاصل کنند. و با در نظر داشتن همه جوانب جهت عمل کاشت ناخن، با خیال راحت اقدام به طراحی و زیبا سازی ناخن مشتریان خود کنند. استفاده از بهترین مواد کاشت ناخن موجب می شود تا ماندگاری و زیبایی کاشت دو چندان شود.

پیشنهاد می کنیم حتما بهترین برند های کاشت را بشناسید و آنها را از مراکز معتبر آرایشی و بهداشتی تهیه کنید. در ادامه به معرفی بهترین مارک مواد کاشت ناخن خواهیم پرداخت؛ امیدوارم این مطلب مورد پسند شما واقع شود.

630

اهمیت استفاده از بهترین مارک مواد کاشت ناخن

بگذارید با یک مثال برایتان اهمیت استفاده از بهترین مواد کاشت ناخن را بگوییم. تصور کنید جلسه مهمی در پیش دارید. و برای این جلسه ناخن هایتان را به زیبایی آراسته اید. در جلسه یکی از خانم های جمع به شما می گویید که چرا ناخن تان بد فرم است. و زمانی که به ناخن تان نگاه می کنید. کل اعتماد به نفستان را از دست می دهید و دیگر نمی توانید مانند اول جلسه با اعتماد بنفس عمل کنید. زیرا به دلیل استفاده از مواد نامرغوب عمل کاشت به درستی انجام نشده و مواد کاشت به درستی به صدف ناخن نچسبیده اند. در نتیجه استفاده از بهترین مارک مواد کاشت اهمیت به سزایی در زیبایی و کیفیت عمل کاشت خواهد داشت. امیدوارم توانسته باشید پی به اهمیت استفاده از بهترین مارک مواد کاشت ناخن برده باشید.

پودر کاشت ناخن برند ibi

باید برندی را انتخاب کرد که از انتخاب مواد آن اطمینان داشت. برند ibi برندیست که مطمئنن تاکنون تمام ناخن کاران یا از آن استفاده کرده اند و یا نامش را به عنوان بهترین مارک پودر کاشت ناخن شنیده اند. این برند در سال 2006 شروع به کار کرد. اما به سرعت جایگاه خود را در بین سایر برند های مطرح جهانی پیدا کرد.

 برند آمریکایی آی بی آی یکی از برند های مطرح، شناخته شده و البته نو ظهور در شاخه مواد کاشت ناخن است. که در هنگام تولید محصولات کاشت خود مواد با کیفیتی استفاده می کند. با این وجود با دیدن نام برند ibi خیالتان از جهت کیفیت پودر کاشت ناخن تان راحت می شود.

لیکوئید کاشت ناخن برند INM

آی­ان­ام یک برند نام آشنای آمریکایی است. که تقریبا تمام ناخن کاران این برند را می شناسند. لیکوئید کاشت ناخن INM محصولی کاملا مرغوب و با کیفیت می باشد. این محصول ظرفی شبیه اسپری دارد و به شما این امکان را می دهد که به راحتی از آن برای ساخت مواد خمیری شکل کاشت ناخن استفاده کنید.

برند INM در سال 1979 در کشور آمریکا تاسیس شد. و با گذشت بیشتر از 40 سال هنوز توانسته است نام خود را در صدر جدول حفظ کند. کیفیت این برند حرف اول را میزند. و مواد آن باعث آسیب رساندن با بافت ناخن ها نخواهد شد. سلامت ناخن ها در کنار زیبایی موضوعی است که همواره شرکت INM به آن نگاه ویژه ای دارد.

پرایمر کاشت ناخن NBI

مارک NBI نیز یک برند آمریکایی است. پرایمر کاشت ناخن برند ان بی آی بسیار با کیفیت است و قیمت مناسبی نیز دارد. پرایمر در دو نوع اسیدی و غیر اسیدی در بازار موجود است. که نوع اسیدی آن برای افرادی که ناخن های چربی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. و نوع غیر اسیدی آن نیز برای افرادی که ناخن های خشک و شکننده ای دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

پرایمر کاشت ناخن NBI یکی از بهترین مارک های پرایمر موجود در بازار است. و چسبندگی بسیار بالایی دارد. استفاده از این برند موجب طول عمر کاشت ناخن خواهد شد.

ضد قارچ کاشت ناخن IBI

ضد قارچ ناخن برند IBI نیز در ابتدای لیست بهترین مارک ضد قارچ ناخن قرار دارد. این محلول در ظرفی شبیه به لاک ناخن قرار دارد که این باعث شده تا استفاده از آن برای ناخن کاران بسیار ساده باشد. در بالا گفتیم که این برند تولید آمریکا است و برند نو ظهوری به حساب می آید. شعار این شرکت نوآوری می باشد. کیفیت بالای این محصول باعث شده تا بسیاری از ناخن کاران از آن برای استفاده در کاشت ناخن استفاده کنند.

631

خرید بهترین مارک مواد کاشت ناخن

اگر قصد خرید مواد کاشت ناخن را دارید ولی زمان کافی برای رفتن به فروشگاه های آرایشی بهداشتی را ندارید؟ فروشگاه اینترنتی روناک نیل مجموعه از بهترین و جدیدترین مواد و لوازم کاشت ناخن از برند های شناخته شده و معتبر را برای شما فراهم کرده است. تا بتوانید به سادگی در منزل خود یا محل کارتان، محصولات مورد نیازتان را به صورت آنلاین سفارش دهید و در زمان کوتاهی آنها را تحویل بگیرید. خرید از روناک نیل، خریدی بی دغدغه و با اطمینان خاطر است.