فوراور نامی آشناست که در حوزه تولید مکمل های طبیعی و محصولات بهداشتی بر پایه آلوئه ورا و عسل فعالیت دارد. با توجه به اینکه بسیاری نام این برند معتبر را شنیده اند یا از محصولات آن استفاده کرده اند؛ آیا فوراور لیوینگ آمریکا در ایران و تهران نمایندگی رسمی دارد؟ پیش رو در مورد چیستی محصولات شرکت فوراور لیوینگ، برخی از بهترین های آنها و نحوه عرضه این محصولات صحبت خواهیم کرد.

نمایندگی محصولات فوراور؛ آیا فوراور در تهران نمایندگی رسمی دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محصولات فوراور؛ اصل یا تقلبی؟

شرکت فوراور که از سال 1978 در ایالت آریزونا بنیان نهاده شد، با بیش از 40 سال سابقه تولید محصولات بر پایه آلوئه ورا و عسل یکی از برترین کمپانی های حوزه بهداشتی و مکمل های غذایی طبیعی در دنیاست. کیفیت بالای محصولات ساخت فوراور لیوینگ سبب دریافت گواهینامه های معتبر بین المللی شده است که برخی از آنها در ذیل آمده است:

  • اولین گواهینامه کمیسیون بین المللی مطالعاتی آلوئه ورا (IASC)

امروزه استفاده از آلوئه ورا در محصولات بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا خواص درمانی؛ این انجمن معتبر به محصولات بر اساس میزان خلوص آلوئه استفاده شده در آن ها گواهینامه معتبر و قابل پیگیری در وبسایت رسمی خود ارائه میدهد. محصولات فوراور به تایید این انجمن دارای خلوص بیش از 97.5 درصد آلوئه ورا نژاد باربادنسیس میلر هستند.

مشاهده گواهینامه رسمی:

https://www.forever-iran.co/Content/Images/uploaded/certificate/IASC_Product_Certificates_2016.pdf

  • گواهینامه حلال (محصولات مطابق با ضوابط کشور های اسلامی)

قوانین مسلمانان از جمله در کشور عزیزمان ایران، سبب شده تا شرکت های معتبر بین المللی که قصد عرضه محصولات خود به کشور های اسلامی را دارند، حتما با رعایت ضوابط اساسی اسلامی، این گواهینامه را کسب کنند.

مشاهده گواهینامه معتبر حلال شرکت فوراور:

https://www.forever-iran.co/Content/Images/uploaded/certificate/Halal_Certificate_Set_Nov_30_2017.pdf

  • گواهینامه کروئلی فری (عدم تست محصولات روی حیوانات)

تست محصولات بهداشتی و مکمل های غذایی روی حیوانات میتواند تاثیرات بسیار مخربی روی روحیات و اعمال طبیعی آنها بگذارد و حتی سبب مرگ این موجودات شود. شرکت فوراور لیوینگ از همان ابتدا محصولات طبیعی خود را بدون انجام تست روی حیوانات عرضه کرد و موفق به کسب این گواهینامه معتبر بین المللی برای تمامی محصولات خود شد.

مشاهده تاییدیه کروئلی فری:

https://www.crueltyfreeinternational.org/cruelty-free-company/forever-living-products

  • گواهینامه محصولات بدون پارابن و بدون گلوتن

استفاده از پارابن و گلوتن، دو ماده بیماری زا در بسیاری از محصولات آرایشی بهداشتی دیده میشود، اما محصولات طبیعی فوراور بدون این مواد مضر ساخته شده و دارای گواهینامه معتبر گلوتن فری و پارابن فری است.

پر فروش ترین محصولات فوراور لیوینگ

475

محصولات فوراور در چندین دسته بندی عرضه میشوند که به دلیل استفاده از آلوئه ورا خالص و ترکیبات طبیعی، همواره بدون عرضه در فروشگاه ها و صرفا با استفاده از سیستم فروش مستقیم و اینترنتی (تبلیغات دهان به دهان افراد راضی) جایگاه بالایی پیدا کرده اند. برخی از محصولات پر فروش این برند عبارتند از:

  1. خمیر دندان فوراور؛ بهترین خمیر دندان دنیا

به هر زبانی جستجو کنید "بهترین خمیر دندان دنیا"، خمیر دندان بدون فلوراید و گیاهی فوراور را مشاهده می کنید. برخی از ویژگی های اثبات شده بالینی این خمیر دندان عبارتند از:

  • 100 درصد بدون فلوراید (ماده شیمیایی و سمی که بلعیدن مقدار کمی از آن باعث ایجاد مسمومیت و حتی مرگ میشود.)
  • حاوی ژل خالص آلوئه ورا تثبیت شده به همراه بره موم عسل (بی پروپولیس)
  • بدون ایجاد حساسیت، دارای خواص سفید کنندگی عالی
  • جلوگیری از بوی بد دندان و خاصیت آنتی باکتریالی
  • بهبود زخم لثه و آفت های دهان
  1. ضد آفتاب فوراور

در جهان تبلیغات برای کرم های ضد آفتاب چند مورد را در انتخاب خود در نظر بگیریم:

  • Spf ضد آفتاب در حدود 30 میتواند جلوی حدود 97 درصد اشعه مخرب فرابنفش را بگیرید.
  • ضد آفتاب ها دارای دو دسته کلی ترکیب مواد شیمیایی (جذب کننده اشعه) و مواد معدنی (دفع کننده اشعه) هستند.
  • ضد آفتابی که میخرید حتما دارای تاییدیه UVA و UVB باشد.
  • خاصیت ضد آب و ضد رطوبت کرم ضد آفتاب باید تا حد معقولی باشد.

ضد آفتاب فوراور با استفاده از spf 30 و دفع اشعه مضر UVB و UVA، به همراه آلوئه ورا خالص و خواص روشن کنندگی و آبرسانی، تا 80 دقیقه در برابر رطوبت مقاومت میکند و به دلیل ترکیبات طبیعی مناسب برای تمامی اعضای خانواده حتی کودکان است؛ به همین دلایل این ضد آفتاب یکی از بهترین ضد آفتاب های دنیاست.

  1. نوشیدنی خالص آلوئه ورا ژل فوراور

احتمالا مطالب زیادی در مورد خواص ژل آلوئه ورا برای سلامت پوست، مو و بدن خوانده اید و شاید بدانید که این گیاه را هزار درمان و به نوعی اکسیر سلامتی می دانند! حال استفاده واقعی و خالص از آلوئه ورا در یک نوشیدنی، خواص بهبود دهنده فوق العاده ای به آن میدهد که از جمله آنها میتوان به ارتقا سیستم ایمنی بدن، بهبود بیماری های گوارشی، سم زدایی بدن، تنظیم قند و فشار خون، حفظ سلامت پوست و مو، تقویت ماهیچه ها و بسیاری خواص دیگر اشاره کرد.

نمایندگی محصولات فوراور در تهران

476

در ابتدای مقاله توضیح دادیم که شرکت فوراور به هیچ داروخانه یا فروشگاه فیزیکی اعتبار فروش محصولات خود را اهدا نکرده است و تمامی سفارشات صرفا از سایت رسمی فوراور لیوینگ امریکا و از طریق نمایندگی های فروش مستقیم این شرکت تامین میشود. به علاوه این شرکت در بیش از 170 کشور دنیا نمایندگی رسمی برای نظارت بر روند فعالیت ها دارد؛ اما در ایران با توجه به مشکلات محصولات فوراور از طریق نمایندگی امارات و ترکیه به ایران وارد و توسط نمایندگاه فروش عرضه میشود.

پس فوراور لیوینگ در ایران و تهران نمایندگی رسمی ندارد؛ البته برخی نمایندگان رسمی فروش مستقیم مانند فوراور ایران بدون واسطه اقدام به عرضه این محصولات می کنند و با بیش از 7 سال سابقه فعالیت، در این زمینه قدیمی ترین و محبوب ترین فروشگاه اینترنتی هست.