خوشگذرانی لاکچری امین حیایی و پسرش را در ادامه می بینید.

امین حیایی /خوشگذرانی لاکچری امین حیایی و پسرش در مکان لاکچری+ تصاویر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش ستاره پارسی : خوشگذرانی امین حیایی و پسرش را در یک پیست اسکی را می بینید.امین حیایی از بازیگران نام آشنای سینمای ایران است. امین حیایی در محله قیطریه تهران به دنیا آمده است. امین حیایی یک بار ازدواج ناموفق داشته و حاصل ازدواجش یک فرزند پسر بوده است. حیایی برای بار دوم ازدواج کرده است. امین حیایی به تازگی در برنامه عصر جدید مجری می باشد.

mHeajQDqah5f

خانواده

مادر دار، مونا بانکی پور یکی از بازیگران ایرانی است که اکنون فعالیت بازیگری ندارد. او سال 1375 از امین حیایی جدا شد و حضانت دارا به عهده گرفت. مونا به همراه پسرش دارا سال ها در خارج از ایران زندگی کردند و چند سال پیش به ایران برگشتند.

فعالیت مدلینگ

دارا به جز بازیگری مدتی هم به عنوان مدلینگ فعلیت داشته است و در بعضی از بیلبوردهای تبلیغاتی شاید او را دیده باشید.

darahayaei_118595434_733957497448282_2763423255964065921_n

دارا حیایی به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت راه پدر و مادرش را پیش گرفت. فرزانه داوری مادربزرگ او نیز یکی از بازیگران قبل از انقلاب بوده است.

دارا حیایی

فیلم شعله ور با بازی دارا حیایی و پدرش

فیلم سینمایی «شعله ور» جدیدترین ساخته حمید نعمت الله است و فیلمبرداری آن در شهرهای تهران، زاهدان و زابل انجام شده است. در این فیلم دارا حیایی با پدرش همبازی شد. فیلمبرداری فیلم سینمایی «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که از ۲۲ مهرماه در تهران آغاز شد. بازیگران این فیلم «امین حیایی» به همراه پسر خود «دارا حیایی» ، «زری خوشکام» ، مژگان صابری و «پانته آ مهدی نیا» روبروی دوربین حمید نعمت الله رفتند. در خلاصه داستان «شعله ور» که به قلم «حمید نعمت اله» و «هادی مقدم دوست» می باشد، آمده است: «چیزی که بیش از همه سختی ها و آشفتگی ها، ذهن و زندگی فرید را درگیر و دچار فشار کرده این است، که؛ «عددی نشده» و در داستان شعله ور این احساس، همه زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد.»

دارا حیایی

بازی در سریال از سرنوشت

دارا حیایی در سریال جدید از سرنوشت ایفای نقش کرده است. در نخستین لوکیشن فصل اول این سریال در پرورشگاهی سمت جنوب تهران است و فصل دوم آن در خیابان های تهران تصویربرداری می شود. در این سریال در کنار مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا در این سریال ایفای نقش می کنند و در 2 فصل این سریال ایفای نقش می کنند و به مرور بازیگران دیگری هم به این مجموعه اضافه می شوند. راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی از دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می کنند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران نوجوان این سریال هستند.

دارا حیایی

پشت نام پدرم کار نمی کنم

شک نکنید نام امین حیایی نام بزرگی است ولی این را بدانید می خواهم از تجربیات پدرم استفاده کنم و نه از اسمش هیچ وقت نمی خواهم پشت نام پدرم کار کنم.

دارا حیایی

ازدواج

دارا هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

امین حیایی  داور مسابقه عصرجدید درباره شایعاتی که پیرامون او به وجود آمده توضیح داد.

عاشقانه های امین حیایی و همسرش + عکس و بیوگرافی

امین حیایی  بازیگر باسابقه  سینما و تلویزیون  ایران، این روزها چالش‌ها و تجربه‌های جدیدی را تجربه می‌کند؛ چالش‌هایی از جنس داوری در مسابقه استعدادیابی "عصر جدید" که او را تبدیل به کاراکتری امیدبخش برای شرکت‌کنندگان کرده است تا حضور در  تبلیغات  بازرگانی که این روزها برخی دیگر از چهره‌های مطرح دنیای بازیگری را هم به این حوزه کشانده است.
 
امین حیایی و نیلوفر خوش خلق
 

​این بازیگر، به سوالاتی درباره عصر جدید و حضور در تبلیغات بازرگانی پاسخ داده است. او که اخیرا یک سس را تبلیغ کرده و این تیزر در شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود، درباره ورودش به عرصه تبلیغات می‌گوید: من برای همین تبلیغات هم سال‌ها صبر کرده‌ام. سال‌ها پیشنهادات زیادی به من می‌شد و قبول نمی‌کردم چون می‌خواستم تبلیغی که  بازی  می‌کنم در شأن من باشد یا بتوانم به آن تبلیغ اعتماد کنم و به اعتبارم لطمه نخورد

امین حیایی

از این بگویید که بعد از سال‌ها حضور سینمایی و دوری از تلویزیون، چطور در قامت داور یک مسابقه استعدادیابی به "عصر جدید" پیوستید و اصلاً احسان علیخانی درخواستش برای پذیرفتن داوری را با چه نکات یا پارامترهایی مطرح کرد؟

من قبل از اینکه وارد "عصر جدید" شوم پیشنهاد اجرا برای سه برنامه در  تلویزیون  داشتم اما علاقه‌ای نبود که بخواهم به آن‌ها جواب مثبت بدهم. از طرفی آنقدر مجریان توانمندی داریم که من فکر کردم اگر اجرای یکی از این برنامه‌ها را قبول کنم تا زمانی که بخواهم مجری خوبی شوم و توانمندی‌های یک مجری را به دست بیاورم، بخش زیادی از برنامه پیش رفته و من حتی اعتبار خودم را هم از دست داده‌ام. با این حال احسان علیخانی به من پیشنهاد داد که در نقش داور حضور پیدا کنم و این برایم جذاب بود.

امین حیایی

چطور برای اجرا وسوسه نشدید؟ چون الان خیلی از بازیگرها دوست دارند اجرا را هم تجربه کنند.

اتفاقاً پیشنهادات خیلی خوبی هم مطرح شد و حتی وقتی رد کردم، می‌خواستند با مسائل مالی نظر من را جلب کنند. با این حال من دوست نداشتم اجرا کنم و حتی فکر می‌کردم ممکن است به اعتبارم لطمه بزند.

واقعاً اعتبار مساله اصلی‌تان بود؟

مسلماً. دوست نداشتم اعتباری را که در رشته کاری خودم به دست آورده بودم از دست بدهم. حتی خیلی‌ها شاید بگویند اگر موسیقی را ادامه می‌دادم نسبت به بازیگری موفق‌تر بودم، ولی من نمی‌خواهم فعالیتم در  موسیقی  هم در حدی باشد که بازیگری‌ام را تحت‌الشعاع قرار دهد. به ویژه که "اجرا" نیاز به اطلاعات عمومی در حوزه سیاست، فرهنگ و… دارد که من احساس می‌کردم چنین اشرافی ندارم.

من ترجیح می‌دهم نردبان کاری خودم را بالا بروم و داوری هم را به خاطر  عشق  به این بچه‌هایی که از سراسر کشور می‌آیند و دوست دارند دیده شوند قبول کردم که شاید  دستمزد  همین کار یک هشتم پولی هم که بابت اجرا در تلویزیون به من پیشنهاد شده بود نباشد.

امین حیایی