مالدیو برویم یا بالی؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

سفر به بالی

 معروف‌ترین جزیره اندونزی، در غرب جاوه در جزایر سوندا کوچک واقع شده است که توسط دریای هند و دریای بالی احاطه شده است. این شهر به‌خاطر تراس‌های زیبای برنج، غذاهای معطر، سواحل خیره‌کننده و انبوهی از فرهنگ و سنت، شهرت جهانی دارد. بالی با معابد استادانه، خط ساحلی بی‌پایان، برخی از بهترین صخره‌های مرجانی جهان، آبشارها و مکان‌های خلوت‌گاهی، تفریح ​​و ماجراجویی را بی‌نقص ترکیب می‌کند. بالی ترکیبی سرگیجه‌آور از بیداری معنوی و پارتی‌های سخت است. اگر به دنبال این هستید بدانید تا عید را تور مالدیو نوروز 1401 خریداری کنید یا بالی همراه ما باشید.

سفر به مالدیو

مالدیو کشوری جزیره ای است که در اقیانوس هند در جنوب سریلانکا واقع شده است، مجمع الجزایری از 1192 جزیره مرجانی است که در جزایر مرجانی طبیعی گروه بندی شده اند. با این حال، تنها تعداد کمی از آنها مسکونی هستند. هر استراحتگاه به طور کلی یک جزیره مرجانی را اشغال می کند و مجهز به ویلاهای آبی مجلل است. تصور کنید که اتاقی روی اسکله ای دارید که از ساحل بیرون زده است با یک کف شیشه ای که زیر آن می توان ماهی های استوایی را در حال شنا مشاهده کرد!

قبل از تصمیم گیری در مورد مقصد تعطیلات، میلیون ها چیز وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید، و در واقع می تواند بسیار دلهره آور به نظر برسد. یک مقصد ساحلی استوایی یک انتخاب واضح در لیست سطل همه است. چه کسی می تواند به تعطیلات ساحلی باشکوه، با آب های بکر، شن های خشک، کف دست های تکان دهنده و نوشیدنی در دست، نه بگوید؟! و سپس این سوال مطرح می شود - کدام مقصد گرمسیری را انتخاب کنیم؟ نگران نباشید چون ما پشت شما هستیم. ما آن را به دو مقصد محبوب جزیره - بالی و مالدیو محدود کرده‌ایم و همه جنبه‌های زیر نور خورشید را برای انتخاب آسان‌تر مقایسه کرده‌ایم. مقایسه جامع ما را مرور کنید و انتخاب خود را انجام دهید!

نمایی از اقامتگاه های مالدیو

هزینه سفر به مالدیو یا بالی

تعطیلات گرمسیری معمولا مقرون به صرفه ترین نیستند، اما راه های مقرون به صرفه ای برای انجام آن وجود دارد. اگر به دنبال یک تعطیلات لذت بخش و بدون محدودیت هستید، بالی و مالدیو قطعا ناامید نخواهند شد!

در بالی، شما به حداقل 40 دلار در روز برای هر نفر، با بودجه محدود، نیاز دارید. این بدان معنی است که شما باید در مورد طعم و تنوع غذا و محل اقامت مصالحه کنید. یک بسته تعطیلات مجلل ممکن است بیش از 1000 دلار هزینه داشته باشد.

در مالدیو، به دلیل مالیات های سنگین و گزینه های کمتر، به خصوص در جزایر کم جمعیت، ممکن است همه چیز کمی گران تر شود. برای غذا، حمل و نقل و اقامت به حداقل 60 تا 100 دلار برای هر نفر در شب نیاز دارید. پیمایش از یک جزیره به جزیره دیگر هزینه اضافی نیز دارد. بسته های تعطیلات از 1000 دلار شروع می شود. قیمت های خارج از فصل معمولاً 100 تا 300 دلار کمتر است.

فعالیت ها در بالی و مالدیو

بنابراین، از نظر هزینه بازی بالی در مقابل مالدیو، اولی به راحتی از نظر کارایی هزینه و بودجه برنده می شود. در حالی که ممکن است در طول فصل خارج از فصل در مالدیو معامله خوبی دریافت کنید، بالی همچنان ارزان تر است. با حداقل بودجه 40 دلار برای هر نفر در روز، بالی گزینه اقتصادی تر است.

بالی مجموعه ای از فعالیت های ماجراجویی برای بازدیدکنندگان خود دارد. ورزش های آبی مانند موج سواری، موج سواری، غواصی، غواصی، ماهیگیری و غیره در اینجا بسیار رایج هستند. اگر آماده چانه زدن هستید، می توانید صنایع دستی زیبای چوب ساج و بامبو را در بازارهای محلی خریداری کنید. کایت سواری، رفتینگ در آب های سفید، پینت بال، پیاده روی در دریا و طبیعت گردی نیز از فعالیت های عالی هستند. آبشارهای مخفی و عجیب و غریب و مسیرهای پیاده روی، پیک نیک های خوبی را رقم می زند! بالی دارای ویلاهای خصوصی نفس گیر است که حریم خصوصی را به خطر نمی اندازند و نویدبخش نهایت راحتی و تجمل هستند. ازدواج خود را در سواحل بالی آغاز کنید که سرگرمی‌های دوستانه برای زوجین است. آبشارهای عجیب و غریب و پنهان هرازگاهی شما را شگفت زده خواهند کرد. بهترین مکان برای پیک نیک نیز هست! اگر به دنبال این هستید، با بالی همراه باشید!

5

هتل لاکچری روی آب

پریدن به جزیره در مالدیو یکی از لذت بخش ترین کارها است زیرا هر جزیره شگفتی های متفاوتی را در خود دارد. فعالیت‌های محبوب عبارتند از ماهیگیری، تماشای کوسه، تماشای دلفین‌ها و تماشای نهنگ، تماشای پرتو، موج‌سواری، موج سواری، غواصی، قایق رانی، کایاک سواری، غواصی و غواصی. همچنین می توانید دوچرخه سواری کنید و در اطراف جزایر قدم بزنید و در ساحل به پیاده روی عاشقانه بپردازید. سفرهای دریایی روزانه به جزایر مرجانی مختلف در این کشور سفر می کنند. شما همچنین می توانید در طبیعت گردی و تورها شرکت کنید. از ویلاهای آبی گرفته تا خانه های ییلاقی خصوصی، کلبه تا سوئیت، مالدیو همه چیز را دارد. شام با نور شمع در کنار ساحل و پیاده روی در طبیعت چند گزینه هیجان انگیز برای شما هستند.

از نظر فعالیت‌ها، بالی و مالدیو هر دو در رتبه یکسانی قرار دارند، زیرا هر دو ورزش‌های آبی و تجربه‌های خرید منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند. با این حال، تور مالدیو در اینجا حرف اول را می‌زند، زیرا می‌توانید سفرهای دریایی روزانه به سایر جزایر مرجانی نیز داشته باشید و به تعطیلات خود طعم بدهید. علاوه بر سفرهای دریایی، مالدیو به دلیل تعداد زیاد جزایر مرجانی و جزایر در مجمع الجزایر، حریم خصوصی بیشتری نیز دارد. این همچنین به این معنی است که شانس بیشتری برای استراحت در ساحل مالدیو وجود دارد و آن را به گزینه بهتری تبدیل می کند

6

غذاهای مالدیو

سخن پایانی:

در حالی که بالی به زبان محاوره ای اندونزیایی خود صحبت می کند، بسیاری از مردم محلی را خواهید دید که با آیات شکسته انگلیسی به شما کمک می کنند. مالدیو نیز کم کم به زبان انگلیسی برای گفتگو با گردشگران خود سازگار می شود، اما دیوهی در اینجا بیداد می کند. بنابراین در اینجا چیزی است که شما در درجه اول باید قبل از رفتن به بالی یا مالدیو برای ماه عسل خود بدانید. سلیقه و بودجه شما همه چیز را تعیین می کند، و فقط باید بر اساس آن انتخاب کنید.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس www.alefbatour.com))  مراجعه کنید