دلار در صرافی ملی در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۱۵۹ تومان کاهش، ۲۵,۰۷۴ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار کاهشی شد| قیمت دلار امروز یکشنبه 1 اسفند 1400
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت دلار کاهش یافت. اخبار مذاکرات قیمت دلار را ارزان کرد. علاوه بر این چند خبر دیگر در ارتباط با آزادی پول های بلوکه شده ایران بر  قیمت دلار تأثیر گذاشت.  قیمت دلار امروز 26 هزار و 100 تومان رسیده است.

قیمت دلار در صرافی ملی

روز قبل دلار در صرافی ملی مانند ۳ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۳ روز پیش تا ۲۵,۲۳۳ (بیست و پنج هزار و دویست و سی و سه ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۶۳ درصدی به ۲۵,۰۷۴ (بیست و پنج هزار و هفتاد و چهار ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

روز قبل دلار در بازار متشکل مانند ۳ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۳ روز پیش تا ۲۵,۱۰۷ (بیست و پنج هزار و یکصد و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۲.۱۱ درصدی به ۲۴,۵۸۶ (بیست و چهار هزار و پانصد و هشتاد و شش ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

روز قبل دلار در سامانه سنا مانند ۳ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۳ روز پیش تا ۲۵,۲۳۲ (بیست و پنج هزار و دویست و سی و دو ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۲.۰۷ درصدی به ۲۴,۷۲۰ (بیست و چهار هزار و هفتصد و بیست ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا
روز قبل دلار کانادا مانند ۳ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار کانادا که ۳ روز پیش تا ۲۰,۹۰۷ (بیست هزار و نهصد و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۲.۰۷ درصدی به ۲۰,۴۸۳ (بیست هزار و چهارصد و هشتاد و سه ) تومان رسید.

قیمت دلار به 25 تومان می رسد؟