خرید کتاب برای کنکور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

با نزدیک شدن به روز کنکور و در زمانی که دانش­­­آموزان تنها چند ماه فرصت دارند تا خود را برای آزمون بزرگ کنکور آماده کنند، تب­ و تاب خرید کتاب کنکور، تست، درس­نامه­­های مختلف و کمک درسی بسیار بالا می­گیرد. همه­ی دانش­آموزان کنکوری به دنبال کتاب بهتر هستند. البته که پیدا کردن کتاب مناسب برای کنکور هم کار سخت و زمان­­بری است. خرید کتاب کنکور آنلاین یکی از راه­هایی است که زمان خرید شما را تا حد زیادی کاهش می­دهد. خرید کتاب کنکوری علاوه بر آزمون­ها و کلاس­های آموزشی و درسی است که دانش­آموزان به صورت منظم ماهانه و یا هفتگی شرکت می­کنند. هدف از تمام این کارها موفقیت در کنکور است. موفقیت در کنکور نصیب کسی می­شود که با برنامه­ریزی و تلاش و سختی کشیدن به سمت هدف خود حرکت می­کند.

2

خریدن کتاب کنکور متناسب

همان­طور که گفته شد خریدن کتاب کنکور کاری سخت و زمان­بر است. مواردی هست که در هنگام خرید کتاب کنکور باید به آن توجه کنید تا بتوانید کتاب مناسب تهیه کنید و کتاب برای شما مفید باشد. ابتدا باید بدانید که در رشته­ای که تحصیل می­کنید، مهم­ترین منابع و کتاب­ها چیست و سپس باید بدانید که کدام انتشارات کمک درسی در رشته­ی شما قوی­تر از سایرین و با نتایج بهتر عمل کرده است. کتاب­های انتشارات مختلف را با هم مقایسه کنید و از نظر کسانی که قبل از شما کنکور داده­اند و معلم­هایتان استفاده کنید آن­ها با منابع بهتر آشناتر هستند. در مرحله­ی بعد باید نقاط قوت و ضعف خود را در رشته­ی خود بشناسید. به خوبی بدانید که کتابی که باید تهیه کنید باید به شما کمک کند تا مشکلاتی که در درس دارید برطرف بشود. اگر در حفظیات مشکل دارید کتاب درس­نامه اگر در تست­زدن و سرعت تست­ردن مشکل دارید کتاب تست با سطوح مختلف اگر تنها می­خواهید با سوالات کنکور آشنا شوید کتاب مجموعه­ی آزمون را باید پیدا کرده و بخرید و کتاب­هایی هم هستند که تمام این مطالب را با هم به دانش­آموزان ارائه می­دهند.

خرید کتاب کنکور آنلاین هم به شما کمک می­کند تا از مقایسه و تحلیل­های سایت­ها کمک بگیرید تا انتخاب خوب داشته باشید.

 

انتشارات کتب کنکوری

معمولا انتشارات کتب کمک درسی و کنکوری در یک رشته­ی خاص تبحر و موفقیت بیشتری دارند. برخی انتشارات هم هستند که به طور تخصصی و منحصر به یک رشته، کتاب چاپ می­کنند که معمولا موفق­تر هم هستند و البته کتاب­های آن­ها کیفیت بالاتری دارد. مثل: انتشارات مشاوران که خاص رشته­ی ادبیات و علوم انسانی کتاب کنکوری چاپ می­کند.

در انتخاب انتشارات باید دقت کافی و لازم را به خرج بدهید و سعی کنید از جزوه­ها و پک­هایی که تبلیغ می­شوند تا زمانی که اطمینان کامل ندارید، تهیه نکنید. مافیای کنکور به اندازه­ای زیاد شده است که هرکسی به امید کسب سود و درآمد به خود اجازه داده تا درسنامه و جزوه­ای بنویسد و به چاپ برساند. معمولا این افراد تبلیغ بیش از اندازه و اغراق آمیزی هم از کیفیت و نتیجه­ی کار خود می­کنند اما نه تنها کمکی به دانش­آموزان نمی­کنند و زمان و قدرت ذهن آن­ها را هدر می­دهند بلکه هزینه­ی زیادی نیز دریافت می­کنند؛ بنابراین در انتخاب راهنما و کتاب درست دقت کامل به خرج بدهید.

خرید کتاب کنکور آنلاین دیگر این مشکلات را ندارد زیرا سایت­ها و انتشارات معتبر به راحتی مشخص می­شوند.

تحقیق و پرس و جو

کار دیگری که قبل از خرید کتاب برای آزمون کنکور باید انجام بدهید این است که از کسانی که در رشته­ی شما کنکور داده­اند و در کسب رتبه موفق بوده­اند بخواهید که کتاب­هایشان را به شما معرفی کنند. این کار فقط برای خرید کتاب نیست شما از افراد موفق رشته­ی خودتان می­توانید راهنمایی­های زیادی برای موفقیت در کنکور بگیرید. از معلمان درباره­ی کتاب­هایی که مرجع­های بهتری از کنکور هستند و کتاب­های تستی که مشابه­ترین سوالات را به کنکور دارند، سوال بپرسید.

در نهایت بعد از پایان پرس­وجو و تحقیقات­تان کتاب­هایی که انتخاب کرده­اید را به صورت آنلاین در بازه­ی زمانی تخفیف­دار از سایت­های معتبر سفارش بدهید. خرید کتاب کنکور آنلاین در برخی سایت­ها با رسیدن کتاب­ها به تعداد خاصی و یا بالاتر رفتن هزینه از مقدار خاصی بدون هزینه­ی ارسال انجام می­شود که این­هم از فواید خرید کتاب به صورت آنلاین است.

3

کنکور و موفقیت در آینده

شاید برای برخی از دانش­آموزان و خانواده­هایشان کنکور اهمیت زیادی نداشته باشد و یا برخی از دانش­آموزان فکر کنند که کنکور نباید معیار و ملاکی برای موفقیت باشد اما اصلا اینطور نیست. آزمون کنکور تعیین کننده­ی سرنوشت تحصیلی شما است، شما چه بخواهید پزشک یا زیست­شناسی حاذق باشید چه وکیل یا روانشناسی موفق و یا هنرمندی که قصد دارد نقاش بشود، باید در دانشگاه رشته­ی مورد نظرتان را ادامه تحصیل بدهید. وقتی می­گویند کنکور همه­چیز نیست در واقع منظور این است که نباید در تلاش و درس­ خواندن زیاده­روی کنید به حدی که کنترل زندگی و آرامش از دست­تان خارج بشود و یا به اندازه­ای خود را درگیر رتبه و نمره کنید که اگر رتبه و درصد قبولی شما به اندازه­ی قابل انتظارتان نشد، دچار افسردگی و شک بشوید.

فردی در کنکور موفق می­شود که در کنار اهمیت به جسم و روح خود از تلاش و تکاپو برای کنکور دست نکشد. به اندازه­ی کافی بخوابید، هفته­ای یکبار تفریح کنید، ورزش کنید، غذای سالم بخورید و با برنامه­ریزی منظم و دقیق به درس­هایتان بپردازید.

 

آماده شدن برای آزمون بزرگ

اکثر دانش­آموزان از حدود دو تا یک سال­ونیم مانده به کنکور درس­خواندن، برنامه­ریزی برای فرصت­ها، تهیه­ی انواع کتاب و شرکت در آزمون­ها و کلاس­های تقویتی را شروع می­کنند. برای تهیه­ی کتاب کنکور باز هم پیشنهاد ما خرید کتاب کنکور آنلاین است که معمولا شامل تخفیفات و ارسال­های رایگان هم می­شود.

این­که چه زمانی هر فرد کنکوری شروع به درس­خواندن بکند بستگی به توانایی­های خود او دارد. برخی دانش­آموزان از همان ابتدای ورود به به مقطع نهم با برنامه­ریزی کامل تا سال آخر پیش می­روند برخی از دو سال مانده به کنکور و برخی هم از یک­ سال مانده درس­خواندن را آغاز می­کنند. به یاد داشته باشید در درس خواندن افراط و تفریط نداشته باشید و آرامش داشتن یکی از مهم­ترین ملاک­های موفقیت در راه کنکور است.

مزایای خرید کتاب کنکور به صورت آنلاین

خرید کتاب به صورت آنلاین مزایای زیادی دارد که عبارت­اند از:

ذخیره­ی زمان: یک دانش­آموز کنکوری اصلا فرصتی برای این­که ساعت­ها زمان صرف کند تا جستجو کند و کتاب مناسب را پیدا کند، ندارد. سایت­ها کتب کنکور را به دقت و جزییات معرفی می­کنند و به  مقایسه­ی آن­ها می­پردازند تا دانش­آموزان بهترین انتخاب را داشته باشند.

خرید کتاب کنکور با تخفیف: سایت­های فروش کتاب در مناسبت­های مختلف و با نزدیک شدن به زمان کنکور تخفیف­های بسیار خوبی بر روی کتاب­ها می­گذارند و این بهترین فرصت برای سفارش و خرید کتاب است.

خرید انواع کتاب کمک درسی:

با سفارش آنلاین کتاب­ها هزینه­های رفت­وآمد شما کم می­شود و هم­چنین خیال­تان راحت است که از انتشاراتی که مختص کتب کنکوری بوده ­است کتاب دریافت می­کنید. در صورت تمایل همین حالا می‌توانید کتاب کمک درسی مد نظر خود را با مناسب ترین قسمت به صورت تخفیف خورده از فروشگاه سایت خریداری کنید.