هزینه طراحی سایت چگونه محاسبه میشود؟ + معرفی شرکت تهران سایت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 

طراحی سایت با کیفیت و معتبر در دنیای تجارت امروز حرف اول را می‌زند و شما میتوانید با طراحی یک سایت استاندارد به کسب و کارتان رونق دهید. تیم حرفه‌ای تهران سایت مایل است شما را  برای داشتن یک وب‌سایت معتبر و حرفه‌ای همراهی کند.

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟

طراحی یک سایت برای کسب و کارتان درواقع شعبه دوم فروشگاه شما است. اما به طور مجازی فعالیت کرده و مشتریان و مخاطبان خودش را دارد. طراحی وب‌سایت در تجارت‌های امروزه به دلیل امکانات و مزایایی که در اختیار مشتریان و صاحبین مشاغل می‌گذارد تبدیل به یک نیاز مبرم شده است.

دنیای امروز ما دنیای اینترنت و الکترونیک است و افراد بیشتر اوقات خود را در سایت‌ها و وب‌های مختلف می‌گذرانند. سایت‌های مختلفی وجود دارند که خدمات متنوعی با توجه به نیاز مخاطبین ارائه می‌دهند.

از این رو افراد اغلب امور خود را مثل خرید کردن یا چنین اموری را از طریق وب‌سایت‌ها انجام می‌دهند و نیاز خودشان را برطرف می‌کنند.

شما نیز به عنوان کسی که دارای یک برند یا کسب و کار است ملزم به رفع نیاز مشتری‌هایتان به صورت به روز شده هستید. پس داشتن یک سایت باکیفیت و کاربردی اولین و مبرم‌ترین نیاز شما در دنیای تجارت الکترونیک می‌باشد.

فواید و مزیت‌های طراحی سایت

  1. خدمات‌رسانی بهتر و سریع تر: اولین مزیتی که طراحی سایت به شما می‌دهد، این است که به شما کمک می‌کند خدمات خود را با کیفیت بهتر و سریع‌تر ارائه دهید.
  2. سهولت در دسترسی : شما با طراحی یک سایت استاندارد به کاربران خود امکان دسترسی‌های آسان را به مسائل مورد نیازشان می‌دهید.
  3. گسترش بازاریابی به سبک بازاریابی اینترنتی : با طراحی یک سایت درواقع شما شعبه دوم فروشگاه خود را افتتاح کردید. و قدمی به سوی گسترش کسب وکارتان برداشته اید.
  4. به روز بودن در بین رقبا: در دنیای تجارت امروز در هر حوزه‌ای که باشید باید سعی کنید در بین رقبایتان همیشه به روز باشید و قدمی جلوتر بایستید.

این موارد تنها بخش کوچکی از مزایای طراحی سایت می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت تیم طراحی تهران سایت با مزایا و ابعاد مختلف طراحی سایت آشنا شوید.

هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت شما به عوامل متعددی بستگی دارد، این هزینه به کیفیت سایت، سبک سایت، قالب سایت و نیازهای شما بستگی دارد. در حال حاضر تمام کاربران به دنبال سایت‌های باکیفیت و دارای سبک‌های نوین و استاندارد می‌گردند و چنین سایت‌هایی را دنبال می‌کنند.

پس شما به فکر طراحی یک سایت باکیفیت باشید و بودجه خود را برای آن آماده کنید.می‌توانید با مراجعه به سایت تهران‌سایت بخش هزینه طراحی سایت را مطالعه کنید و آشنایی کامل را به‌دست بیاورید.

هزینه طراحی سایت چگونه محاسبه می‌شود؟

عوامل زیر ، به صورت کلی در هزینه طراحی سایت موثر هستند :

  1. رعایت اصول کدنویسی بر طبق استانداردهای بین‌المللی
  2. استقاده از تکنولوژی‌های روز دنیا
  3. امکاناتی نظیر فروشگاه آنلاین، درگاه پرداخت، سیستم پنل‌کاربری و...
  4. سرویس‌های میزبانی وبسایت
  5. دامنه‌ها بر اساس نیاز شما
  6. بهینه‌ سازی و سئو سایت برای موتورهای جستجو

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه هزینه سایت در صفحه تهران‌سایت با تعرفه‌های طراحی سایت کاملا آشنا شوید.

6

انواع قالب‌ها در طراحی سایت

پس از سالها تجربه و ۱۸ سال فعالیت در حوزه طراحی سایت و سئو سایت و پس از گذراندن چالش‌های موجود در حوزه طراحی سایت همچون تکنولوژی‌های روز در زمینه برنامه‌نویسی و طراحی رابط کاربری و گرافیکی ، با اطمینان کامل در کنار شما خواهیم بود تا طراحی سایت خود را بدون دغدغه به تهران‌سایت و با حداقل هزینه ممکن ، صاحب یک سایت استاندارد همراه با تکنولوژی‌های روز دنیا و همچنین طبق استاندارد و الگوریتم‌های ‌سئو‌سایت شوید.

در حال‌حاضر تیم حرفه‌ای تهران‌سایت به تمام زبان‌ها و تمام قالب ها طراحی سایت انجام می‌دهد و در این زمینه هیچ محدودیتی ندارد. ازجمله این قالب‌ها: وردپرس، جوملا، پرستاشاپ، DNN، دروپال می‌باشد.

طراحی سایت با تهران سایت

مجموعه تهران سایت ، با این دیدگاه که اغلب کسب و کارها ، در وضعیت مناسب اقتصادی قرار ندارند ، در چهار پلن قیمت گذاری طراحی سایت مختلف ، به شما عزیزان سرویس ارائه می‌دهد.

ممکن است پلن‌های معرفی شده برای کسب و کار شما مناسب نباشد. پس ، بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان طراحی سایت برخوردار شوید.

قیمت و تعرفه‌های طراحی سایت با توجه به زبان برنامه نویسی بکار رفته و  قالب مورد استفاده در کار متفاوت است. برای اطلاع از قیمت‌های طراحی سایت می‌توانید به صفحه هزینه‌ی طراحی سایت ما tehransite.com مراجعه کنید. در این قسمت بصورت کاملاً اختصاصی در این باره صحبت شده است.

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و گفت و گو راجب سایتتان با کارشناسان زبده ما به صورت تلفنی مشورت نمایید. 77711200-021