افزایش ویو اینستاگرام بدون گذاشتن پست جدید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
 

افزایش ویوی اینستاگرام با کمک تکنیک‌های تعاملی پست‌ها تحول بزرگی در نرخ بازدید صفحات شما ایجاد می‌کند.رسانه‌های اجتماعی در عصر دیجیتال گوی رقابت را از سایت‌ها و دیگر برنامه‌های روبوده‌اند، تا جایی که هر فردی با هویت حقیقی یا حقوقی ناگزیر است که اوقاتی را به حضور آنلاین در شبکه‌های اجتماعی بپردازد. لیکن برای مشاغل و کسب‌وکارها حضور آنلاین از مهم‌ترین فرصت‌ها برای جلب مشتریان است.

با وجود بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌ اجتماعی این نام اینستاگرام است که با بیش از یک میلیارد کاربر فعال به‌گونه‌ای متمایز بر سر زبان‌ها افتاده است. اینستاگرام به محتوای جذاب خود معروف است؛ ولی هر پستی هر چقدر هم جذاب باشد برای ترند شدن و ایجاد افزایش ویو اینستاگرام نیاز به اقدامات کمکی دارد. اینجا ۵ تکنیک افزایش ویوی اینستاگرام بدون گذاشتن پست جدید و مبتنی بر تکنیک‌های تعاملی را معرفی خواهیم کرد که می‌تواند بازدیدها را به فرصت‌های فروش مستقیم یا غیرمستقیم تبدیل کند.

پاسخگویی در اینستاگرام

هر نظر در پای پست شما اگر نتواند به فرصتی برای فروش کالا، محصول یا ارائه ارزش‌های برند ختم نشود می‌تواند عاملی برای افزایش فالوورهای اینستاگرام شما باشد. البته لازم نیست به هر کامنتی پاسخ دهید؛ اما بخشی از لذت ارتباط کاربران با پست‌ها در مطالعه پیغام‌های متوالی در کامنت‌ها است. وقتی به هیچ کامنتی پاسخ ندهید، این پیام را به کاربران القا می‌کنید که  شما به آنها و نظرات‌شان بی‌توجه هستید؛ پس به جمع دنبال کنندگان شما نخواهند پیوست.

درعین‌حال مطالعه کامنت‌ها منبع خوبی برای تحلیل پرسونا جامعه هدف برند و درک عمیق‌تر خواسته‌ها و نیازهای آنها است. در میان همین کامنت‌ها است که می‌توانید بازدیدکنندگان بالقوه را کشف کنید و تنها با صرف کمی وقت و علاقه آنها را به همراهان همیشگی برند خویش تبدیل کنید.پاسخگویی به کامنت‌ها بدون چاشنی علاقه و احترام مانند شکست رابطه‌های اجتماعی با بی‌توجهی و بی‌نزاکتی است. اینستاگرام هنوز هم یک پلتفرم شبکه اجتماعی است و انتقال حس واقعی اهمیت دادن به‌نظر دیگران تضمینی برای افزایش ویوی اینستاگرام خواهد بود. صرف یک یا دو ساعت برای ارتباط با کاربران در هفته نتایج درخشانی را برای ارتقاء صفحه شما رقم خواهد زد.

افزایش کامنت در زیر پست‌ها

از آنجا که کامنت‌گذاری به تلاش بیشتری نسبت به لایک  کردن نیاز دارد، می‌توان انتظار داشت الگوریتم اینستاگرام نیز به پست‌های که با نظرات  عجین شده‌اند امتیاز بهتری در رتبه‌بندی دهد. تحقیقات نیز نشان می‌دهد که ویدیوها به‌طور میانگین بیش از دو برابر عکس‌ها کامنت دریافت می‌کنند. پس شما با ایجاد استرا‌ژی محتوا نیز می‌توانید درصد کامنت‌ها را بیشتر کنید.از این طریق به الگوریتم اینستاگرام نشان می‌دهید که صفحه کسب‌وکار شما فعال، جذاب و پر از گفت‌وگوهای تاثیرگذار است و در پاسخ به این تلاش شما الگوریتم نیز صفحات شما را جلوتر از صفحاتی که پاسخ‌گو نیستند به کاربران جدید تبلیغ می‌کند.

با افزایش ویوی اینستاگرام و افزایش کامنت‌ها باید رویکرد جدیدی در نظر بگیرید؛ چرا که احتمالاً پاسخگویی به همه کامنت‌ها دشوار شود. در این مرحله با ایجاد یک پست ترکیبی با محتوای جذاب از ارسال نظرات کاربران تشکر و حمایت کنید.

توزیع پست‌های اینستاگرام بین شبکه‌های اجتماعی

2

معرفی کسب‌وکار شما در اینستاگرام بخشی از برنامه معرفی هویت برند است. کسب‌وکارها برای موفقیت باید در فضای مجازی نیز از خود ثبات نشان دهند و برای این کار شما می‌توانید محتوای اینستاگرام یا محتوای مشابه را برای هم‌افزایی در دیگر پلتفرم‌های اجتماعی پست کنید.

استفاده هوشمندانه از لینک‌ها باعث می‌شود مخاطبان جدیدی از دیگر شبکه‌های اجتماعی به پست اینستاگرام سر بزنند و در نتیجه شاهد افزایش ویوی اینستاگرام باشسد. پست‌های اطلاع‌رسانی درباره نظرسنجی به همراه جایزه، پخش وبینار‌های زنده و گفت‌وگو‌های هیجان انگیز بخشی از مقاصد این لینک‌ها خواهد بود.استفاده از تکنیک توزیع محتوا بین شبکه‌ها نیازمند تامل و تمرکز برای ایجاد پستی است که بتواند بین مخاطبان طنین‌انداز و محرک  باشد.

تگ کردن را فراموش نکنید

3

بسیاری از کسب‌وکارها به شوق حضور موفق در اینستاگرام وارد آن می‌شوند؛ ولی با حضور شرکت‌های بزرگ و اقماری که در سرتاسر کشور خدمات می‌دهند، مجالی برای ارائه خدمات محلی به نظر نمی‌رسد. برخلاف تصور اینستاگرام فرصت خوبی برای راه‌اندازی کسب‌و‌کارهای کوچک و محلی است؛ لیکن باید از ابزارهای مناسب آن استفاده کنید.

یکی از این ابزارهای استفاده از تگ کردن مکان‌ها است تا کسب‌وکار شما در مناطق مناسب در معرض دید کاربران قرار گیرد. تگ کردن برای ارتقاء حساب شما و افزایش ویوی اینستاگرام بسیار مهم است.با تگ کردن برندها و حساب‌های کاربران  گویی آنها را با یک دعوت اختصاصی برای مشاهده پست‌ها ترغیب می‌کنید. این دعوت خوشایند و هیجان‌انگیز نه‌تنها موجب بازدید بیشتر؛ بلکه باعث جلب فالوور و حتی معرفی شما به دنبال کنندگان فالوورها می‌شود.

همکاری با اینفلوئنسرها

برای افزایش ویوی اینستاگرام وارد عرصه تعامل و همکاری با اینفلوئنسرها شوید. آنها قدرت نفوذ قابل‌توجهی بر الگوهای فکری  و رفتاری دارند و می‌توانند جریان‌ساز باشند.همکاری با اینفلوئنسرها یک رابطه مالی است و در مقابل شما تضمینی دریافت خواهید کرد کالاها یا محصولات برند شما در فید اینستاگرام آنها به نمایش درآید و حتی شما را تگ کنند: ولی همین کار کسب‌وکار شما را در مسیر علاقه و توجه کاربران جدیدی قرار می‌دهد.

فالوورهای اینفلوئنسرها تمایل زیادی به الگوبرداری از آنها دارند و اگر ببینند که اینفلوئنسرها محبوب‌شان کفشی را می‌پوشند که شما آن را تولید و عرضه می‌کنید به سراغ صفحه کاربری شما نیز می‌آیند.این گونه علاوه‌بر افزایش بازدید و دریافت لایک اینستاگرام احتمال بالایی برای دریافت چند سفارش خرید یک یا حتی دو جفت کفش نیز خواهید داشت.انتخاب اینفلوئنسر باید هماهنگ با هویت و ارزش برند شما باشد؛ بنابراین  انتخاب را با تحقیق عجین کنید و نیم‌نگاهی هم به رقبای خود داشته باشید تا بییند آنها چه گزینش را برای همکاری با اینفلوئنسرها در نظر گرفته‌اند.

خرید ویو اینستاگرام دریچه ۶۷ 

برای افزایش ویوی اینستاگرام و جذب مخاطبان باید محتوای شما به همراه تکنیک‌های بالا همراه شود تا بازدید پست‌ها با لایک، کامنت و فالوور و دیگر اشکال بازخورد لازم را جذب کند. اما این چیزی نیست که یک شبه محقق شود؛ مگر با کمک یک دست اضافی! سایت دریچه ۶۷ از موثرترین و قابل اعتمادترین دست‌های اضافی است که برای افزایش اعتبار صفحه اینستاگرام و ثبت بازدید پست‌ها به شما خدمت خواهد کرد.

خدمات سایت دریچه ۶۷ مبتنی بر یک سرویس بازاریابی اینستاگرام معتبر و واقعی است که دسترسی فوری به حساب‌های واقعی را برای مشاغل بزرگ و کوچک فراهم می‌کند. خرید ویو اینستاگرام یک اقدام هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه که در چند ساعت تعداد بازدیدهای شما را افزایش می‌دهد.خرید ویو دریچه ۶۷ آسان‌ترین راه برای تقویت حضور آنلاین شما است. طیف گسترده‌ای از مشتریان بالقوه وجود دارد که کافی است با برند تجاری شما آشنا شوند و مشتاقانه به خرید کالا یا خدمات بپردازند.

اغلب صاحبان صفحات اینستاگرام تا زمانی که متوجه نشوند چقدر می‌توانند در تبلیغ برند خود موثر باشند به خرید ویو اینستاگرام و جذب فالوور ارزان اهمیت نمی‌دهند و به‌ همین دلیل تا مدت‌ها خارج از گردونه رقابت تجارت آنلاین قرار می‌گیرند و نظاره‌گر موفقیت دیگران هستند. باید بدانید که کاربران به صفحاتی که فرصت کمی برای تعامل ارائه می‌دهند روی خوش نشان نمی‌دهند. در واقع کل  فرآیند ایجاد، بهبود و تداوم در تعامل برای اغلب برندها چالش‌برانگیز است. اینجا است که خدمات شرکت‌های متخصص و معتبری همچون دریچه ۶۷ به همه فرصت می‌دهد تا نام خود را پرآوازه کنند و با افزایش ویوی اینستاگرام محبوب‌ترین استوری‌ها را به نمایش بگذارند.