شهاب حسینی در برنامه هم رفیق حرف های جالبی در مورد یکی از بازگران معروف می زند که نظر کاربران را به خود جلب کرده است

عکس جدید از شهاب حسنی با چهره متفاوت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 در تهران، بازیگر، مجری و گوینده است. شهاب حسینی دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران است. شهاب حسینی فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند. شهاب حسینی تنکابنی، همانطور که از نام خانوادگی اش مشخص است اهل تنکابن مازندران است. شهاب حسینی متاهل است.

شهاب حسینی بازیگر معروف با انتشار پست جدیدش در اینستاگرام حاشیه ایجاد کرد.

شهاب حسینی بازیگر جوان و باتجربه سینما و تلوزیون است. شهاب حسینی درگیر حواشی‌ای چون طلاق از همسرش شده است که هنوز واکنشی از طرف این بازیگر به همراه نداشته است. در ادامه قسمتی از فیلم سینمایی با بازی شهاب حسینی و ساره بیات را مشاهده می کنید. در این ویدیو شهاب حسینی به همسرش خیانت کرده است و بحثی بین آنها شکل می‌گیرد که در نوع خود جالب است و با نقش آفرینی حرفه ای دو هنرمند کاربلد سینما همراه است.

شهاب حسینی برنده نخل طلایی جشنواره کن نیز هست. او برای بازی در فیلم سینمایی فروشنده کاری از اصغر فرهادی به این جایزه دست یافت. بازی حسینی در سریال پرطرفدار شهرزاد نیز به طرفداران شهاب حسینی اضافه کرد. او در برنامه همرفیق نیز به خوبی از پس اجرای این برنامه برآمد و میزبان مهمانان زیادی از جمله نوید محمدزاده و پیمان قاسمخانی نیز بود. حسینی دو فرزند دارد و همسرش پریچهر قنبری است. او با شایعات زیادی در مورد زندگی خصوصی اش روبرو بود که حواشی ای داشت.

این بازیگر بعد از جنجال واکسن زدنش در آمریکا از اینستاگرام خداحافظی کرد. برنامه همرفیق نیز با حضور علی انصاریان از به‌یادماندنی‌ترین برنامه‌های ایرانی شد که با اجرای حسینی حسابی دلچسب شد.