یارانه نان به همه مردم پرداخت شود و برای هر کد ملی یارانه نان ثبت شود و با هر کارت بانکی امکان خرید نان وجود داشته باشد.

واریز یارانه نان به کد ملی افراد | برای هر کد ملی یارانه نان ثبت می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پرداخت یارانه نان  به عنوان یارانه جدید برای اولین بار توسط استاندار زنجان عنوان شد و به تازگی اعلام شده است که میزان یارانه نان برای هر نفر 4 هزار تومان است. احتمالا بعد از اجرای طرح پایلوت یارانه نان، این طرح در کل کشور اجرا می‌شود. اما جزئیات پرداخت یارانه نان چیست؟ در ادامه به آخرین خبر از یارانه نان می پردازیم.

وزیر اقتصاد اعلام کرد با زیرساختی که دولت طراحی کرده، تا پایان سال جاری قیمت نان سنتی برای مردم هیچ‌گونه افزایشی نخواهد داشت. البته آنگونه که وزیر اقتصاد اعلام کرده نان گران می‌شود اما نه برای مردم. بلکه قرار است دولت با پرداخت یارانه نان،‌این افزایش قیمت را جبران کند.

به عبارتی قرار است دولت پس از این به همه مردم یارانه نان بدهد. روند کار به این صورت است که احتمالا قیمت نان گران می‌شود اما مردم نان را با قیمت قبلی می‌خرند و مابه‌التفاوت قیمت نان را دولت مستقیما به نانوا پرداخت می‌کند.

ابراهیم صیامی مدیرکل آینده‌پژوهی، وزارت اقتصاد هم به مساله پرداخت یارانه نان اشاره کرده و گفته «با استفاده از زیرساخت بانکی، مردم به هنگام خرید نان، به همان قیمت قبلی پول پرداخت می‌کنند و مابه‌التفاوت آن را دولت پرداخت می‌کند.»

بر این اساس قرار است یارانه نان به همه مردم پرداخت شود و برای هر کد ملی یارانه نان ثبت شود و با هر کارت بانکی امکان خرید نان وجود داشته باشد.