مهران مدیری در مقابل یادآوری سیاوش چراغی‌پور که گفت در بیست‌وششمین جشنواره فیلم فجر هر دو برای بازی در نقش مکملِ «همیشه پای یک زن در میان است» نامزد شده بودند، اشاره کردکه هیچ وقت به او سیمرغ نداده‌اند.

​محمدرضا گلزار داماد مهران مدیری شد ؟ | ازدواج جنجالی دختر مهران مدیری و آقای بازیگر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهران مدیری  اخیرا در سریال پر طرفدار خاتون ایفای نقش کرده است و در این سریال مثل همیشه بسیار عالی بوده . مهران مدیری چهره همه فن حریف دنیای هنر است. مهران مدیری دارای دو فرزند به نام های شهرزاد مدیری و فرهاد مدیری است. پسر مهران مدیری فرهاد مدیری است و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است. مهران مدیری اهل ورزش های رزمی است. مهران مدیری با پدرش هم بیلیارد بازی می کند. 

همسر مهران مدیری

چند وقتی است که تصویری منتسب به همسر مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است و به دلیل شباهت هایی که به دخترش دارد بسیاری از هواداران آقای بازیگر این عکس را متعلق به همسر مهران مدیری دانسته اند.شهرزاد دختر مهران مدیری روزگذشته در یک گفته زنده اینستاگرامی به عکس منتشر شده از مادرش واکنش نشان داد.

این مطلب توسط کاربران سایت مه شو ارسال شده است و دیدگاه سایت مه شو نیست.

ماجرای جنجالی و شایعه عجیب ازدواج محمدرضا گلزار و و دختر مهران مدیری از عکس عجیب مهران مدیری و محمدرضا گلزار در اینستاگرام شروع شد و این شایعه کذب پخش شد . این ماجرا به هیچ وجه صحیح نمی باشد و محمدرضا گلزار مجرد است و دختر مهران مدیری هم مجرد می باشد.