​مهدی طارمی در جشن قهرمانی شب گذشته دست به کار جالبی زد.

خوانندگی مهدی طارمی | مهدی طارمی خواننده هم شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رستانیوز مهدی طارمی  بیخیال رقیب نمی شود. مهدی طارمی چندی پیش به دلیل هنر در پنالتی گرفتن مورد اعتراض رئیس باشگاه اسپورتینگ لیسبون قرار گرفته بود. این موضوع باعث شد ستارگان پورتو از جمله په په به حمایت از مهدی طارمی بپردازد. مهدی طارمی در بازی بعد از مصاحبه رئیس اسپورتینگ موفق به هت تریک شد و در شادی پس از گل کنایه‌ای به رئیس باشگاه رقیب هم زد. مهدی طارمی در جشن قهرمانی روز گذشته هم این کار را تکرار کرد تا به نوعی نشان دهد بیخیال او نشده است.

ورود باشکوه مهدی طارمی به جایگاه بازیکنان پورتو برای شرکت در جشن قهرمانی

تیم فوتبال پورتو پس از پیروزی مقابل بنفیکا قهرمانی خود را قطعی کرد و پیش از هفته پایانی و اهدای جام جشن باشکوهی با هواداران خود گرفت.

قهرمانی پورتو وقتی شیرین‌تر شد که آبی و سفید پوشان در دیدار معروف به اُکلاسیکو مقابل بنفیکا، آن هم در لیسبون پیروز شدند. جشن پورتویی‌ها پس از قطعی شدن قهرمانی در زمین حریف آغاز شد و به شهر پورتو و ورزشگاه دراگائو کشیده شد.

پس از سوت پایان لحظاتی احساسی در جشن پورتویی‌ها دیده می‌شد و اشک شوق با خنده و پایکوبی ترکیب شده بود. اشک‌های فرانسیکو کونسیسائو در آغوش پدر از جمله صحنه‌هایی بود که سوژه عکاسان شد.

پس از آن در رختکن پورتو جشن برپا شد و شهر پورتو خود را آماده استقبال از قهرمانانش می‌کرد. هنرنمایی‌ها و رقص په‌په و سایر بازیکنان صحنه‌های جالبی را خلق کرد. طارمی نیز استوری‌هایی از این لحظات و همچنین سلفی‌هایی با هم‌تیمی‌هاش منتشر کرد.