یک نماینده مجلس درباره نامشخص بودن قیمت نان بعد از حذف ارز ترجیحی، عنوان کرد: «هنوز قیمت آزاد شده جدید مشخص نیست که چه قدر برآورد شده است. الان بحث می‌شود که فرضا بعد از آزادسازی قیمت آرد، یک دانه نان سنگک که اکنون حدود هزار و 500 تومان است، حداقل تا حدود هفت هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

افشاگری از سهم نان یارانه ای هر نفر | افزایش قیمت نان با اجرای یارانه نان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پرداخت  یارانه نان به عنوان یارانه جدید برای اولین بار توسط استاندار زنجان عنوان شد و به تازگی اعلام شده است که میزان یارانه نان برای هر نفر 4 هزار تومان است. احتمالا بعد از اجرای طرح پایلوت یارانه نان، این طرح در کل کشور اجرا می‌شود. اما جزئیات پرداخت یارانه نان چیست؟ در ادامه به آخرین خبر از یارانه نان می پردازیم.

احسان ارکانی، نماینده مردم نیشابور می‌گوید: در گفت و گوی پیشین همان هفت دهم نان سنگکی که عنوان کردم، در واقع می‌شود هر ماه ۲۱ عدد نان سنگک برای هر نفر به عنوان الگو تعریف شده است. البته این شنیده غیر رسمی ماست که این الگو را به عنوان مصرف سرانه در نظر گرفتند. کسی تا این سهم در ماه نان خریداری کند، مشمول پرداخت یارانه می‌شود یعنی به این شکل که شما کارت را می‌کشید و اگر زیر سقف ۲۱ عدد نان سنگک برای هر نفر در ماه خرید کنید، صرفا همین قیمت فعلی از کارت شما کسر می‌شود و ما بقی را دولت به نانوایی‌ها پرداخت می‌کند.