​به باور بیشتر فعالان، سودگیری معامله گران، عرضه بازارساز و احتیاط در آستانه سفر انریکه مورا به ایران از عواملی بودند که در روز یک شنبه زمینه ساز برگشت تعادل به بازار ارز شدند.

قیمت دلار | قیمت دلار در بازار امروز | پیش بینی قیمت دلار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت دلار با پیش بینی های وحشتناکی مواجه شده است. متوسط هفتگی قیمت دلار که در حال افزایش است با این مساله مواجه شده که در آینده نزدیک ممکن است قیمت بالاتری به خود بگیرد.طبیعتا افزایش قیمت دلار تاثیر مستقیم بر بازار  خواهد داشت.مسئولان مربوطه حتما باید مقابل افزایش قیمت دلار بایستند.در بازار امروز به طور چشمگیری افزایش یافته است .

به باور بیشتر فعالان، سودگیری معامله گران، عرضه بازارساز و احتیاط در آستانه سفر انریکه مورا به ایران از عواملی بودند که در روز یک شنبه زمینه ساز برگشت تعادل به بازار ارز شدند.

معامله گران ارزی به دنبال تثبیت قیمت دلار بالای محدوده مقاومتی ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان هستند. آن ها ترجیح می دهند تا قطعی شدن نوسان اسکناس آمریکایی بالای مقاومت یاد شده، با ریسک بالا رفتار نکنند. با این حال، بیشتر فعالان اعتقاد دارند که ریسک پذیری خریداران با ماندگاری دلار بالای محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان بیشتر خواهد شد و این مساله حتی طی روزهای آتی می تواند زمینه ساز رشد قیمت تا محدوده ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان شود.