به باور بیشتر فعالان، سودگیری معامله گران، عرضه بازارساز و احتیاط در آستانه سفر انریکه مورا به ایران از عواملی بودند که در روز یک شنبه زمینه ساز برگشت تعادل به بازار ارز شدند.

قیمت دلار روز اعلام شد | پیش بینی مهم از آینده قیمت دلار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 قیمت دلار  در روز های اخیر روند صعودی بدی را در پیش گرفته است. در راستای افزایش قیمت دلار، قیمت سکه و طلا نیز بالا می رود. پیش بینی های عجیبی از قیمت دلار انجام گرفته و نشان از این دارد که قیمت دلار مرز 28 هزار تومان را طی کند. امید است که با کاهش قیمت دلار، قیمت سکه نیز به وضع بهتری برسد و قیمت مناسب تری پیدا کند. قیمت دلار در 6 اردیبهشت ماه اعلام شده است و نسبت به روز گذشته تغییر کمی داشته است. هم چنین می توانید پیش بینی عجیب از قیمت دلار را نیز بخوانید.

معامله گران ارزی به دنبال تثبیت قیمت دلار بالای محدوده مقاومتی ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان هستند. آن ها ترجیح می دهند تا قطعی شدن نوسان اسکناس آمریکایی بالای مقاومت یاد شده، با ریسک بالا رفتار نکنند. با این حال، بیشتر فعالان اعتقاد دارند که ریسک پذیری خریداران با ماندگاری دلار بالای محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان بیشتر خواهد شد و این مساله حتی طی روزهای آتی می تواند زمینه ساز رشد قیمت تا محدوده ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان شود.