​بانک تجارت به منظور تامین بخشی از نقدینگی خریداران خودرو، به افراد واجد شرایط وام ۱۴۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند.

وام فوری 140 میلیونی خرید خودرو | وام فوری آسان بدون ضامن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وام فوری  قرض الحسنه اشتغالزایی طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی امسال افزایش پیدا کرده است. ابلاغیه جدید بانک مرکزی به بانک‌های مهر و رسالت نشان می‌دهد، وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی نسبت به پارسال پنج برابر شده و سقف تسهیلات قرض الحسنه رشد چهار برابری خواهد داشت. برای دریافت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی و تسهیلات قرض الحسنه به جز بانک‌های رسالت و مهر نباید روی بانک‌های دیگر حساب باز کنیم. مدت بازپرداخت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی درقیاس با پارسال از ۶۰ به ۸۶ ماه رسیده است و دریافت کنندگان وام فوری قرض الحسنه هم به‌جای ۳۶ ماه حالا ۶۰ ماه برای تسویه حساب مهلت دارند.

بانک تجارت به منظور تامین بخشی از نقدینگی خریداران خودرو، به افراد واجد شرایط وام ۱۴۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند. این وام بانک تجارت تحت عنوان طرحی به نام «پیشرو» ارائه می‌شود.

بانک تجارت به منظور ارائه خدمات متنوع به مشتریان خود و برای تنوع سبد محصولات خود، با طرحی به نام پیشرو به خریداران خودرو تسهیلات پرداخت می‌کند. افراد واجد شرایط برای درخواست این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. این وام با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود. سپرده افراد بعد از پرداخت این تسهیلات مسدود نخواهد شد و افراد امکان بهره برداری از موجودی خود را تا اخر تسویه اقساط دارند. ضمانت مورد نیاز برای دریافت این نوع وام، ارائه ضامن معتبر است. یعنی متقاضیان این وام باید ضامن رسمی داشته باشند و به بانک ارائه دهند.

کسانی که قصددریافت وام ۱۴۰ میلیون خرید خودرو هستند باید بدانند که حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است. متقاضیان این وام نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند، در غیر این صورت امکان درخواست تسهیلات مذکور را نخواهند داشت. ضمنا پرداخت هزینه‌های جانبی مربوط به تشکیل پرونده و اعتبارسنجی با خود متقاضیان است.

در صورتی که فرد متقاضی واجد شرایط لازم باشد و بانک هم به وی حداکثر مبلغ تسهیلات را پرداخت کند، با توجه به سود ۱۸ درصدی این وام و همچنین مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، مبلغ هر قسط برای وی ۵ میلیون و ۶۱ هزار و ۳۳۵ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام ۴۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۷۴ تومان و مجموع رقم تسهیلات ذکر شده و سود آن هم ۱۸۲ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۷۴ تومان است.

 بانک ملت وام ویژه متخصصان را با سود ۱۸ درصد می‌پردازد. افرادی که صاحب خرفه‌ای هستند و مایلند تا این وام را دریافت کنند، باید سند ملکی داشته باشند و به بانک ارائه دهند. ضمنا داشتن حساب جاری در یکی از شعب بانک ملت ضروری است. سپرده مشتریان پس از پرداخت وام مسدود نخواهد شد و آن‌ها تا اتمام تسویه اقساط هم امکان بهره برداری از حساب خود را دارند. حداکثر مدت زمان برای بازپرداخت وام هم ۶۰ ماه اعلام شده است.