بازار طلا و سکه روز چهارشنبه نیز رشد قیمت را به همراه داشت. قیمت سکه امامی روز گذشته همزمان با رشد قیمت دلار در بازار آزاد افزایش یافت. علاوه بر این صعودی شدن قیمت طلا در بازار جهانی نیز بهای این فلز گرانبهای داخلی را تقویت کرد.

قیمت طلا بر مدار صعودی قرار گرفت | پیش بینی باورنکردنی از قیمت طلا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 قیمت طلا  از ابتدای سال جدید نوسانات زیادی را داشته است. قیمت طلا همپای با افزایش دلار بالا می رود و امید است که کاهش قیمت دلار در روز های آینده انجام گیرد تا بازار وضع آرامی به خود ببیند. نگرانی ها بابت افزایش قیمت طلا وجود دارد چرا که متاثر از آن قیمت کالاهای دیگر نیز افزایش پیدا می کند. چند روزی بود که قیمت طلا افزایش داشت. اما امروز خبرهای دیگری از وضع موجود به گوش می رسد. اخرین اخبار از قیمت طلا را در ادامه بخوانید.

روز چهارشنبه در بازار جهانی با کاهشی شدن شاخص دلار و همچنین بازدهی اوراق خزانه‌داری ۱۰ ساله ایالات متحده آمریکا، قیمت طلا افزایش یافت و بخشی از ضررهای روزهای گذشته را جبران کرد.

این در حالی است که سرمایه‌‌گذاران در انتظار گزارش‌های اقتصادی این کشور که شامل آمارهای تورم و نرخ دستمزد و مشاغل است، هستند. همین امر می‌تواند تعیین کند که فدرال رزرو با چه شدتی قصد افزایش نرخ‌های بهره را دارد و سرمایه‌‌گذاران چه استراتژی معاملاتی را برای خود اختصاص دهند.