معاون صنایع حمل‌ونقل وزیر صمت گفت: با افزایش تعداد عرضه خودرو، پیش‌بینی می‌شود که تا اواخر سال بیشتر خودرو‌ها از چرخه قرعه‌کشی خارج می‌شوند.

​صفر تا صد جایگزین قرعه کشی ایران خودرو | شرایط جدید قرعه کشی اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو  پس از تایید نهادهای رسمی منتشر می‌شود.در طرح جدید قرعه کشی ایران خودرو در راستای حمایت از قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت، اختصاص خودرو به مادران با دو فرزند و بیشتر اجرایی می‌شود. موعد تحویل خودروها در قرعه کشی ایران خودرو تعیین شده است.در تصمیمات جدید قرار است قرعه کشی ایران خودرو حذف شود. جدیدترین اخبار مربوط به قرعه کشی ایران خودرو را در اینجا بخوانید.

معاون صنایع حمل‌ونقل وزیر صمت گفت: با افزایش تعداد عرضه خودرو، پیش‌بینی می‌شود که تا اواخر سال بیشتر خودرو‌ها از چرخه قرعه‌کشی خارج می‌شوند.

منوچهر منطقی معاون صنایع حمل‌ونقل وزیر صمت در یک برنامه تلویزیونی درخصوص روند حذف تدریجی قرعه کشی از صنعت خودرو و همچنین افزایش روند تولید محصولات خودروسازی ها صحبت کرد.

منطقی: بیشتر خودرو‌ها تا آخر سال از چرخه قرعه‌کشی خارج می‌شوند، وزیر صمت تلاش فوق‌العاده زیادی درزمینه واردات خودرو انجام داده و آئین‌نامه واردات خودرو را تنظیم کردند که کلیات آن در دولت به تصویب رسید.

تعادل عرضه و تقاضا در بازار خودرو بر قیمت‌ها اثر خواهد داشت و پیش‌بینی این است که با شروع و ادامه واردات، قیمت‌ها به حدی که مشتری انتظار دارد، نزدیک شود. واردات خودرو از سال 97 به دلیل محدودیت ارزی ممنوع شد که این ممنوعیت اردیبهشت امسال لغو شد. با توجه به افزایش ۴۰ درصدی صادرات طی پارسال، محدودیت‌های ارزی نیز از بین رفته است.