۱۳ بانک دولتی مکلف به پرداخت وام ۱۰۰میلیون تومانی بدون ضامن شده‌اند و بر اساس آخرین جزئیات منتشر شده وام صد میلیونی بدون ضامن به همه حقوق‌بگیران و باز نشستگان دولتی تعلق می‌گیرد.

شرایط دریافت وام 100 میلیونی بدون ضامن تغییر کرد؟ | جزئیات جدید وام 100میلیون تومانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 وام بدون ضامن وامی است که در چند ماه اخیر به یکی از مباحث روز تبدیل شده است.  در ابتدا رئییس جمهور موضوع وام بدون ضامن را در جلسه با فعالین اقتصادی عنوان کرد از مدیران عامل بانک‌ها خواسته بود تا پرداخت وام به آحاد جامعه تسهیل گردد؛ به این صورت که اعتبارسنجی متقاضیان وام‌های خرد جایگزین وثیقه‌های سنگین و چند ضامن برای دریافت تسهیلات بانکی شود.  وزیر اقتصاد هم پس از صحبت‌های رییس جمهوری اعلام کرد که از روز شنبه (نهم آبان ماه) طرح  وام بدون ضامن در بانک‌های دولتی اجرایی شود و وزارت اقتصاد بر اجرای آن نظارت خواهد کرد.برای دریافت وام بدون ضامن در مرحله اول، شاغلان، بازنشستگان و مستمری ‌بگیران دستگاه ‌های اجرایی و شاغلان و بازنشستگان نهادهای عمومی غیردولتی، مشمول دریافت تسهیلات بدون ضامن هستند. در ادامه به آخرین خبر از پرداخت وام بدون ضامن می پردازیم.

 وام ۱۰۰میلیون تومانی بدون ضامن بدون ضامن به همه حقوق‌بگیران و بازنشستگان دولتی داده می‌شود. اما متقاضیان باید رتبه اعتباری مناسبی برای دریافت این وام داشته باشند. در واقع متقاضی وام بدون ضامن نباید چک برگشتی و وام معوقه داشته باشد.