​برخی بازنشستگان به خاطر حقوق فرزند خود، دهک دهمی محسوب شدند؛ این افراد برای اینکه یارانه بگیرند باید چه کنند؟ سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به این پرسش پاسخ می‌دهد.

خبر مهم برای بازنشستگانی که یارانه جدید نگرفته اند | واریزی جدید دولت برای این بازنشستگان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای یارانه جدید دارد. به تازگی پرداخت یارانه گوشت به عنوان یارانه جدید توسط دولت مردان مطرح شده است.این یارانه جدید بر اساس گمانه زنی ها به 300 هزار تومان می رسد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

همزمان با واریز یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰هزار تومانی، سوالات بسیار زیادی برای افراد مطرح شده است؛ بسیاری به دلایل مختلف مشمول دریافت یارانه نشده‌اند؛ در این گزارش به گفت و گو با سیده طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها پرداخته‌ایم.

حسینی به اقتصاد آنلاین گفت: کلیه افرادی که یارانه نگرفتند، اعم از مجرد و متاهل می‌توانند برای دریافت یارانه ثبت نام کنند؛ متاهلین، اعضای خانوار خود را در زیرمجموعه قید می‌کنند و برای آن‌ها نیز می‌توانند درخواست یارانه دهند. مجردها به تنهایی ثبت نام و درخواست دریافت یارانه خواهند داد.