پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

از تعطیلات خود چه انتظاری دارید؟ استراحت مطلق در کنار سواحل آرام یا گشت و گذار در طبیعت و تجربه تفریحات مهیج؟ شاید هم ترجیح می‌دهید که سفر شما پر از تجربه تفریحات جدید و متنوع باشد! اگر تصمیم‌گیری برایتان سخت است و میان انتخاب سواحل آرام مالدیو، گشت و گذار در طبیعت بالی و تجربه تفریحات مالزی مردد هستید می‌توانید از کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک مشورت گرفته و در نهایت مقصد ایده آل و نهایی خود را انتخاب کنید.

111

وقتی تصمیم به سفر دارید انتخاب مقصدی که تمام انتظارات شما برآورده کند کمی دشوار است. اینجاست که پای مشاوران خبره ستاره ونک به میان می‌آید. در این مطلب کارشناسان ستاره ونک با مقایسه کامل و دقیق سه مقصد جذاب و پرطرفدار بالی، مالزی و مالدیو کار انتخاب را برای شما راحت خواهند کرد.

تور بالی؛ سرزمین معابد و بهشت گمشده آسیایی

مقایسه بهترین مقاصد آسیایی را با معرفی تور بالی آغاز می‌کنیم. جزیره بالی معروف به سرزمین معابد و بهشت گمشده آسیایی را می‌توان مقصدی ایده آل برای تمام سلیقه‌ها دانست. این جزیره سواحلی زیبا، آرام و رمانتیک دارد، مزارع برنج پلکانی و جنگل‌های سرسبزش هوش از سر گردشگران طبیعت دوست برده و منطقه اوبدش مملو است از تفریحات هیجان انگیزی که آدرنالین خون را بالا می‌برند. در کنار تمام جاذبه‌ها و تفریحات در بالی تمام امکانات رفاهی برای مسافران در نظر گرفته شده است. هتل‌های 4 و 5 ستاره که بیشترشان چشم اندازی خارق‌العاده به دریا دارند، رستوران‌های بین‌المللی با انواع غذاهای لذیذ و مراکز خرید کوچک و بزرگی که با انواع سوغاتی‌های جذاب مسافران را ساعت‌ها سرگرم خواهند کرد همه و همه از امکانات گردشگری جزیره بالی هستند.

بنابراین شما هر سلیقه‌ای که داشته باشید می‌توانید از سفر به جزیره بالی لذت ببرید. همچنین لازم است بدانید که بهار، تابستان و اوایل پاییز بهترین فصل سفر به بالی هستند. در این فصول دریا برای تفریحات آبی آماده است و طبیعت جزیره نیز با درختان سرسبز و هوایی به راستی بهشتی می‌تواند آرامش محض را با یوگا و مدیتیشن طبیعی به میهمانان بالی هدیه دهد.

تور مالدیو؛ سرزمینی رمانتیک، لوکس و مسحورکننده

در ادامه مطلب مقایسه سه مقصد جذاب آسیایی به تور مالدیو می‌رسیم. مالدیو از دیر باز به عنوان یکی از لوکس‌ترین تورهای آسیایی شناخته شده و مقصدی ایده آل برای سخت پسندان به شمار می‌رفته، این جزیره را می‌توان بنیان گذار ساخت هتل‌های روی آب در آسیا دانست. هتل‌هایی که هر یک سرزمینی کوچک از امکانات لوکس را در خود دارند. علاوه بر هتل‎های لوکس، دریای لاجوردی، سواحل درخشان و مناظره باورنکردنی همه و همه مالدیو را در بین گردشگران تا این اندازه محبوب و دوست داشتنی کرده‌اند. هر چند که مالدیو همیشه به عنوان مقصدی با فضایی آرام معرفی شده است اما این جزیره نیز طرفداران تفریحات آبی هیجان انگیز را ناامید نمی‌کند. سافاری در اعماق شفاف‌ترین آب‌های جهان، ماهیگیری در کنار ماهیگیران محلی، کروز گردی، قایق سواری در قایق‌های شیشه‎ای، پرواز با چتر بر فراز دریا و شنا با کوسه‌های سر چکشی همه و همه لحظاتی مهیج در تور مالدیو را برایتان رقم خواهند زد.

با توجه به موقعیت مکانی مالدیو هر چهار فصل را می‌توان به نوعی بهترین زمان برای سفر به مالدیو دانست. بهار با آب و هوای تازه و طبیعت سرسبز، تابستان با آفتاب گرم و چترهای رنگی ساحلی و فصل پاییز و زمستان با موج‌های آرام آماده‌اند تا تعطیلاتی بی‌نظیر را برای گردشگران مالدیو رقم زنند.

222

تور مالزی؛ سفری پر هیجان به شرق آسیا

با فضای دو مقصد بالی و مالدیو آشنا شدیم اما در مقایسه با این دو تور مالزی را می‌توان پکیجی کاملاً متفاوت دانست. چرا که مالزی دنیایی از تفریحات جدید و متفاوت را در خود دارد. سه شهر کوالالامپور، لنکاوی و پنانگ مقاصد اصلی گردشگران تور مالزی هستند. کوالالامپور به عنوان پایتخت مالزی بیش از نیمی از جاذبه‌های این کشور را در خود جای داده است. در این شهر می‌توانید از خیابان پرهیاهوی بوکیت بینتانگ، برج‌های دو قلوی پتروناس، محله چینی‌ها و باغ وحش معروف مالزی دیدن، کنید. دو شهر لنکاوی و پنانگ نیز قرارگاه علاقه مندان به ورزش‌های آبی در مالزی به شمار می‌آیند. آبشارهای تلاگا توجو، میدان عقاب لنکاوی و پل هوایی لنکاوی از جاذبه‌های این جزیره و منطقه جرج تاون، معبد وات چایا مانگ کالارام، معبد وات چایا مانگ کالارام و انواع تفریحات آبی از جاذبه‌های شهر ساحلی پنانگ هستند.

کشور مالزی در تمام طول سال آب و هوایی معتدل دارد و گردشگران می‌توانند در هر زمان که می‌خواهند به این کشور سفر کنند؛ اما بهترین زمان سفر از نظر آب و هوایی و لذت بردن از تمام تفریحات دو فصل پاییز و زمستان هستند. چرا که در این فصل‌ها باران‌های موسمی متوقف شده امکان استفاده از سواحل این کشور فراهم است.

رزرو بهترین تورهای آسیایی با آژانس هواپیمایی ستاره ونک

در انتهای مطلب به شما خواهیم گفت که آژانس هواپیمایی ستاره ونک به عنوان کارگزار تورهای آسیایی در هریک از تورهای مالزی، بالی و مالدیو چه خدماتی را به گردشگران ارائه می‌دهد:

خدمات ستاره ونک در تور مالزی: پرواز رفت و برگشت ماهان، 7 شب اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، گشت نیم روزی، سیم کارت، بیمه مسافرتی

خدمات ستاره ونک در تور بالی: 7 شب اقامت در هتل با صبحانه، سیم کارت، گشت شهری نیم روزی، ترانسفر فرودگاهی، ویزای اندونزی

خدمات ستاره ونک در تور مالدیو: بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل بر اساس وعده‌های غذایی که در پکیج اعلام شده، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی

333

جهت رزرو تور مالزی، بالی و مالدیو می‌توانید با کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شماره 88880000-021 در تماس باشید.