پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مطمئنا افرادی که اطلاعاتی در مورد انواع چاپ دارن، می دونن که جاپ افست خیلی از مواقع می تونه اونا رو به هدفشون برسونه. در حالی که رقبای بسیار زیادی هم برای چاپ افست وجود داره، خیلی از مشتریان برای چاپ با تیتراژ بالا از چاپ افست استفاده می کنن؛ چرا که اعتقاد دارن این روش برای چاپ با تیتراژ بالا، هزینه خیلی کمتری نسبت به روش های دیگه داره. با توجه به پیچیدگی مسئله چاپ افست و روش های دیگه چاپ، شاید بهتر باشه قبل از تصمیم گیری حتما اطلاعات تخصصی کافی توی این زمینه به دست بیارین.

در روش های مختلف چاپ، در واقع شما هزینه مرکب، زینک و حتی هزینه استهلاک دستگاه رو هم پرداخت می کنین؛ در نتیجه هر چقدر نیاز بیشتری به این موارد پیدا کنین، هزینه شما بالا میره. با توجه به این که چاپ افست به حداقل زینک، مرکب و موارد مشابه نیاز داره، می تونیم بگیم روش افست برای چاپ با تیتراژ بسیار زیاد کاملا مناسب هست. به طوری که خیلی از افراد برای چاپ با تیتراژ میلیونی هم از این روش استفاده می کنن تا هزینه این کار براشون به حداقل ممکن برسه.

11111

برای چاپ عکس روی تخته شاسی از چه چاپگری استفاده میشود؟

از روش های محبوب دیگه برای چاپ، می تونیم به چاپ روی تخته شاسی اشاره کنیم که می تونه با استفاده از چاپگر و ابزار آلات خاص و منحصر به فرد، طرح مورد نظر افراد رو روی تخته چاپ کنه. با توجه به پیچیدگی کاربرد و میزان دقتی که چاپگر تخته شاسی نیاز داره، مثال زدنی هست. به همین دلیل طبیعیه که تعداد زیادی از چاپگر های پیچیده مخصوص چاپ روی تخته شاسی توی بازار وجود داشته باشن. اگه نگاهی به فناوری پیشرفته این چاپگرها و قیمتشون بندازین، متوجه دلیل بیشتر بودن قیمت این روش نسبت به باقی روش ها میشین.

در حال حاضر برند هایتی (HiTi) به عنوان مشهور ترین تولید کننده چاپگرهای دیجیتال مخصوص روش های مختلف چاپ توی بازار جهانی شناخته میشه. شما به عنوان یکی از خریداران دستگاه های چاپ این برند، می تونین دستگاه چاپ تخته شاسی مورد نظرتون رو انتخاب کرده و از فروشگاه های شناخته شده بخرید. البته باید توجه کنین که مدل های مشابه موارد زیر می تونن برای چاپ تخته شاسی مناسب باشن:

  • چاپگر Hiti P-510L
  • چاپگر Hiti P-510 S
  • چاپگر Hiti 420
  • چاپگر  Hiti P-110 S

22222

بهترین چاپخانه های ایران

حالا که اطلاعات مورد نظرتون رو در زمینه روش های مختلف چاپ به دست آوردین، نوبت به معرفی بهترین چاپخانه های ایران میرسه. قطعا تعداد زیادی از این چاپخانه ها توی ایران وجود دارن که می تونین به اکثرشون دسترسی پیدا کنین و چاپ طرح مورد نظرتون رو به تعداد دلخواه سفارش بدین.

مسئله مهمی که شما باید فارغ از این موارد بهش دقت کنین، اعتبار چاپخانه و کار درستی چاپخانه مورد نظرتون هست؛ چرا که اگه این کار رو به یک شرکت نامعتبر و غیر حرفه ای بسپارین، ممکنه ضرر قابل توجهی به شما وارد بشه. کیفیت دستگاه، کیفیت مرکب، داشتن تخصص و تجربه چاپ انواع طرح ها روی انواع کاغذ ها و تخته ها از مهم ترین معیار ها در انتخاب بهترین چاپخانه ایران هستن که باید بهشون توجه داشته باشین.

چاپخانه کوثر پرینت به عنوان یکی از بهترین مراکز چاپ آنلاین، می تونه تمام نیاز های شما رو توی این زمینه رفع کنه. در حالی که همه سفارشات و اقدامات به صورت آنلاین ممکن شده، تا پیش از این به نظر میرسید جای یک مرکز چاپ دیجیتال آنلاین خالی هست؛ تا اینکه کوثر پرینت در راستای تامین نیاز های مخاطبان این حوزه تاسیس شد. با وجود کوثر پرینت، شما می تونین بدون نیاز به حضور فیزیکی توی چاپخانه کوثر پرینت، سفارش خودتون رو ثبت کنین.

البته معرفی چاپخانه کوثر پرینت به عنوان بهترین مرکز چاپ کل کشور ایران، باید از سوی مشتریان قبلی انجام بشه. شما می تونین بازخورد و نظرات مشتریان قبلی این مرکز چاپ رو پرس و جو کنین و به اعتبار بالای این شرکت پی ببرین.

منبع : کوثر پرینت