​وام بانکی برای زنان خانه‌دار یکی از اصطلاحاتی است که کمتر کسی درباره آن شنیده است. معمولا در اخبار و رسانه‌ها در طول سال درباره وام بازنشستگان، وام کارمندان، وام اشتغال‌زایی و … زیاد شنیده‌ایم. اما درباره وام بانوان خانه‌دار کمتر خبری در رسانه‌ها منعکس شده است.

وام فوری 50 میلیونی بانک دی به زنان | وام ویژه با اقساط 36 ماهه بدون ضامن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

زنان تقریباً نصف جمعیت جامعه امروز ما را تشکیل داده‌اند. بخش قابل توجهی از این جمعیت، خانه‌دار هستند و عمر خود را صرف پرورش فرزندان و رسیدگی به امور خانه می‌کنند. دغدغه‌های مالی برای زنان خانه‌دار هم وجود دارد و مشکلات اقتصادی خانواده ذهن بسیاری از آن‌ها را مشغول کرده است. یکی از راهکارهای کم‌رنگ شدن مشکلات مالی و معیشتی، استفاده از وام‌های بانکی است. جالب است بدانید که تسهیلات بانکی فقط مختص افراد شاغل و درآمدزا نیست و زنان خانه‌دار هم می‌توانند برای رفع دغدغه‌های مالی، از وام‌های بانکی استفاده کنند. 

شرایط دریافت وام برای زنان خانه‌دار، به بانکی که انتخاب می‌کنند بستگی دارد و شرایط هر بانک می‌تواند با دیگری متفاوت باشد. حتی طرح و عنوان این وام‌ها هم ممکن است در هر بانک متفاوت باشد. در بعضی از بانک‌ها لازم است که یک یا دو ضامن معتبر معرفی کنید. در بعضی دیگر هم شرط داشتن حساب بلندمدت اجباری است. بنابراین پیش از اقدام برای درخواست وام، از شرایط همه بانک‌های وام‌دهنده مطلع شوید تا در زمانتان صرفه‌جویی کنید. در ادامه به تعدادی از بانک‌های کشور اشاره خواهیم کرد که برای دریافت وام زنان خانه دار می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید.