پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 اولین دستگاه بازی که مورد توجه مردم و گیمر‌ها در سرتاسر جهان قرار گرفت، Xbox Game Pass  بود؛ که در زمان خودش توانست غوغا به پا کند. اما شرکت سونی با دیدن این اوضاع اجازه ادامه حکومت را به این دستگاه نداد، در نتیجه خود وارد بازی شد و در 29 مارس سال 2022 از سرویس‌های اشتراکی خود رونمایی کرد و توانست با قدرت سرویس‌های طراحی شده از آب گل آلود ماهی بگیرد و سلطنت دنیای بازی را از آن خود کند.

 بر همین اساس برای نشان دادن نفوذ خود در ابتدا  Psn plus extra را طراحی کرد. این دستگاه قدرت و قابلیت‌های منحصر به فردی دارد که توانسته دنیای گیمر‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. اما با توجه به این‌که شرکت سونی تشنه قدرت بود؛ پس از طراحی این دستگاه دست بر‌روی دست نگذاشت و به ساخت Psn plus premium  و psn plus essential روی آورد. این دستگاه‌ها بر اساس قابلیت و جذابیت فوق‌العاده‌ای که داشتند به عنوان دستگاه‌های ابر قدرت بازی و سرگرمی در سرتاسر جهان شناخته شدند. برای خرید این دستگاه‌های خارق العاده و جنجال برانگیز می‌توانید از طریق اشتراک‌های شرکت سونی اقدام کنید.

 
   

ه90جحخج

هر آنچه که باید در رابطه با Psn plus extra بدانیم!

با توجه به این‌که Psn plus extra اولین اشتراک طراحی شده از سوی شرکت سونی بود و شدیداً قصد داشت با Xbox Game Pass رقابت کند بر همین اساس به این نتیجه می‌رسیم که شباهت این دو دستگاه بسیار به هم نزدیک بوده و تنها یک‌سری از آپشن‌های مربوط به آن‌ها متفاوت است. مبلغ خرید اشتراک extra متغیر بوده اما به نسبت برای خرید آن به صورت ماهیانه 14.99 دلار باید پرداخت شود. البته ناگفته نماند خرید اشتراک Play station plus extra  در برخی از اوقات هزینه زیادی را متحمل می‌شود؛ اما افراد می‌توانند با در نظر گرفتن یک زمان معین که این اشتراک‌ها آف می‌خورند، آن‌ها را خریداری کرده و نهایت لذت را ببرند. هرچقدر از قابلیت‌ها و خصوصیات Psn plus extra گفته شود، باز هم کم است، در نتیجه خالی از لطف نیست که ویژگی‌های آن را به چالش بکشیم.

خصوصیات منحصر به فرد و مجذوب کننده Psn plus extra

  • در اختیار داشتن cloud storage  (فضا ذخیره ابری): این فضا ابری اجازه آپلود بازی‌های مختلف تا 100 گیگابایت را در اختیار گیمر قرار می‌دهد و کاربر این اجازه را دارد که تمامی بازی‌های مهیج را دانلود و ذخیره کند.
  • تخفیف‌های استثنایی و هیجان انگیز: افرادی که دارای اشتراک پلی استیشن هستند، می‌توانند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند، که این فروشگاه‌ها هر چند وقت یک‌بار بر‌روی برخی از بازی‌ها و  dlc تخفیف اعمال می‌کنند و با قیمت مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار می‌دهند. تخفیف بازی‌های Psn plus extra به 5 تا 50 درصد می‌رسد.
  • این اشتراک در ابتدا خرید 400 بازی را در اختیار متقاضی قرار داده و ارائه 2 بازی رایگان در طول ماه لذت خرید این اشتراک را چندین برابر می‌کند.

تحولی در دنیا سرگرمی با تولد Psn plus premium

در واقع پایه و اساس طراحی این سطح مانند extra بوده، اما قابلیت‌های منحصر به فرد و خارق العاده‌ای نیز به آن اضافه شده است. کاربران می‌توانند با مبلغ 17.99 دلار ماهیانه به خرید اشتراک Play station plus premium بپردازند. این سطح از بازی توانست با جذابیت و کیفیتی که دارد، گیمرها را مجذوب خود کند و فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. در مقایسه با essential و extra بسیار جامع‌تر و مهیج‌تر بوده و امکاناتی کهPsn plus premium  در اختیار کاربر قرار می‌دهد، منحصر به فرد است.

 مجهزترین و گران قیمت‌ترین سطح در مقایسه با دو سطح نام برده شده،  همین premium  است، که اجازه دانلود و پخش بازی‌های ps1، ps2 و ps3 می‌دهد. از دیگر خصوصیات این سطح می‌توان به این موضوع اشاره کرد که تمام امکانات و آپشن‌های extra  و essential  را دارد و لحظات به یاد ماندنی برای بازیکنان فراهم می‌کند. قابیلیت‌هایی که این اشتراک در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد باعث می‌شود، طرفداران  آن دو چندان شده و روزبه‌روز به قابلیت‌های آن افزوده شود. ناگفته نماند با خرید این اشتراک می‌توانید از 400 بازی مهیج و جذاب ps4 و ps5 نیز بهره ببرید.

تجربه‌ای نوین با Psn plus essential

این سطح خیلی به extra  شباهت داشته و به نوعی مکمل آن به حساب می‌آید. essential توانست پس از گذشت مدت زمان کوتاه توجه گیمرها را جلب کرده و به نوعی جایگاه extra را تصاحب کرد. خصوصیات خاص و جذاب این اشتراک باعث شد، جذابیت extra از دید بازیکن‌ها کمرنگ شود، در نتیجه فروش essential در بازار در میان گیمر‌ها با استقبال خوبی روبه‌رو شد. با خرید اکانت قانونی ps4وps5 می‌توانید از بازی جذاب بهره‌مند شوید که برروی سطح essential قابل اجرا هستند.

برای خرید اشتراک essential ماهانه 9.99 دلار هزینه باید پرداخت شود. این اشتراک همانند extra دو بازی رایگان را در طول ما در اختیار کاربران قرار داده و دارای قابلیت cloud strong است. بر اساس گفته‌های فوق به این نتیجه می‌رسیم که essential  و extra بسیار به یکدیگر شباهت دارند و تنها وجود یک‌سری ویژگی‌ و آپشن‌ باعث تفاوت آن‌ها می‌شود.

 

صثیصقبث

بررسی تفاوت‌های کلی پلاس‌های extra، premium و essential

این اشتراک جدید بر خلاف سطح‌های قدیمی‌تر 740 بازی به کاربر ارائه داده و داشتن آپشن سه بعدی در تصاویر هیجان بازی را دو چندان می‌کند. اگر بخواهیم به طور کلی به تفاوت این پلاس‌ها اشاره کنیم باید بگوییم extra و essential بسیار به یکدیگر شباهت داشته و خرید اشتراک آن‌ها نیز با قیمت  مقرون به‌صرفه امکان پذیر است. اما premium در مقایسه با اشتراک‌های نام‌برده شده هزینه بیشتری را متحمل شده، اما قابلیت‌های منحصر به فردی دارد. اگر می‌خواهید اشتراک بازی‌های متنوع را خریداری کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم از سایت یانگ سنتر به نشانی www.yungcenter.com غافل نشوید.