​افرادی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند و مشتری بانک آینده هستند، می‌توانند از تسهیلات طرح «طراوت» استفاده کنند. این وام ۵۰ میلیون تومانی به دارندگان سپرده بلندمدت بانک آینده تعلق می‌گیرد.

وام فوری 50 میلیون تومانی بانک آینده به این افراد | شرایط فوق العاده برای متقاضیان وام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده.امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام فوری ازدواج را تصویب کرد.

سود وام طرح طراوت بانک آینده بر اساس دوره بازپرداخت متفاوت بوده و حداقل به ۱۲ ماه و حداکثر به ۳۶ ماه می‌رسد. دو نوع ضمانت مسدودی سپرده و ضامن رسمی برای دریافت این وام وجود دارد. زمان لازم برای برای پرداخت اقساط این تسهیلات هم حداقل ۱۲ ماه و حداکثر ۳۶ ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان این وام هستند تنها از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده امکان خرید کالای مورد نظر خود را دارند. ضمنا پرداخت هزینه جانبی تشکیل پرونده و اعتبارسنجی هم برعهده خود متقاضیان است.