مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، در جمع نامزدهای عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ پرتغال قرار گرفت.

بت مهدی طارمی را در پورتو ساختند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رستانیوز همه چیز برای این فصل برای مهدی طارمی رویایی دنبال می‌شود. مهدی طارمی در سال منتهی به جام جهانی روزهای بسیار خوشی را می‌گذراند. مهدی طارمی در این فصل ستاره پورتو بود و کمک زیادی برای فتح جام حذفی و لیگ به تیم خود کرد. مهدی طارمی بی شک بهترین فصل فوتبال خود را پشت سر گذاشت و از لحاظ عملکرد فردی هم در بین 20/30 بازیکن برتر اروپا جای گرفت. حال بعد از اتمام مسابقات مهدی طارمی تصمیم گرفته قدم مهمی دیگری در زندگی خود بردارد و در شرف ازدواج است.

چندی پیش در رای‌گیری که توسط لیگ برتر پرتغال از کاپیتان‌ها و سرمربیان شاغل در این رقابت‌ها انجام شد، تیم منتخب فصل ۲۰۲۱/۲۲ پست به پست معرفی شد. آخرین بازیکن حاضر در این تیم سه‌شنبه اعلام شد تا مهدی طارمی به عنوان مهاجم نوک این تیم معرفی شود.

طارمی در فصل گذشته لیگ برتر 2 هزار و 613 دقیقه بازی کرد و ۲۰ گل و ۱۱ پاس گل را به ثبت رساند تا روی ۳۱ گل از مجموع ۸۶ گل فصل اژدها در لیگ نقش مستقیم داشته باشد. طارمی در ۵ بازی عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز به خود اختصاص داد تا نقش پر رنگی در رقم خوردن سی‌امین قهرمانی اژدها در لیگ برتر پرتغال داشته باشد.

نام ۶ بازیکن از پورتو (دیگو کاستا، امبمبا، پپه، ویتینیا، اوتاویو و طارمی) در تیم منتخب فصل به چشم می‌خورد؛ در حالی که ۳ بازیکن از بنفیکا و یک بازیکن از اسپورتینگ و براگا در این تیم حضور دارند.

سازمان لیگ فوتبال پرتغال اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر این کشور در فصل 22-2021 را اعلام کرد که نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو نیز در این فهرست دیده می‌شود.