​کتک کاری مردم با مازیار لرستانی در خیابان در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

کتک کاری مردم با شهره لرستانی در خیابان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شهره لرستانی(مازیار لرستانی) بازیگرو کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد. شهره لرستانی  اصالتا اهل خرم آباد است. شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر  فارغ‌التحصیل شد. شهره لرستانی به تازگی تغییر جنسیت داده است . تغییر جنسیت شهره لرستانی حواشی بسیار زیادی در کشور داشته است.

پس از تغییر جنسیت خود تذکری در خصوص مراعات رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده است. مازیار لرستانی بازیگر مطرح ایرانی در ویدئویی گفت که به تذکری که کاربران درباره رفتار خود با بازیگران زن دریافت کرده عمل می کند. او در گوشه ای از این ویدئو گفت که تمام بازیگران خانوم مثل خواهرهای من هستند.   مازیار لرستانی بعد از تغییر جنسیتش از اولین پیشنهاد کاری اش رونمایی کرد که با عکس العمل های بسیار زیبا و ستودنی مردم روبرو شد. چند روز قبل مازیار لرستانی با انتشار عکسی درباره شایعات ازدواجش و همسر و فرزندان و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به شایعات پایان داد و نوشت:    تمام اقدامات من برای تطبیق جنسیت، قانونی و شرعی است. من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام .. چون اساسا شرایطش رو نداشتم. شروع این تغییرات به سال‌ها پیش برمی‌گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند. من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامعه و کنار همین مردم شریف زندگی و کار می کنم و لازم میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه قضاییه امور حسبی ،سازمان پزشکی قانونی و …. اعلام کنم.  مازیار لرستانی در گوشه ای از ویدئوی خود از علت اینکه تاکنون هورمن تراپی نکرده پرده برداشت. او گفت دلیل به تاخیر انداختن این موضوع این است که چون مستاجر است و هزینه زندگی اش را از طریق بازیگری در می آورد باعث شده این موضوع به تاخیر بیفتد.  ویدیوی زیر را در رابطه با ماجرای درگیری شهره (مازیار) لرستانی در ادامه تماشا کنید: