​رییس کانون بازنشستگی استان تهران گفت: ما نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد، ولی انتظار ما از هیات امنا، مصوبه‌ای بوده که خودشان قبلا تایید کردند و برای دولت فرستادند. دیر و زود است، اما سوخت و سوز نیست.

افزایش حقوق بازنشستگان بعد از تعطیلات واریز می شود | پرداخت افزایش حقوق این بازنشستگان از امروز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حقوق بازنشستگان مبلغ پولی است که ماهیانه تا پایان عمر به افرادی که  دارای شرایط بازنشستگی هستند تعلق می گیرد. حقوق بازنشستگان با در نظر گرفتن میانگین دوسال آخر دریافتی که دارای کسور بازنشستگی بوده محاسبه می شود . .حقوق بازنشستگان دارای فاکتورهایی است و  از جمله شرط سنی و داشتن سابقه کار معین که شرایط برقراری این حقوق است. حقوق بازنشستگان 1401 همانند پاداش بازنشستگی برای افراد مختلف متفاوت است . حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 1401 مقداری از حقوق بازنشستگان کشور ی کمتر می باشد.

رییس کانون بازنشستگی استان تهران گفت: ما نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد، ولی انتظار ما از هیات امنا، مصوبه‌ای بوده که خودشان قبلا تایید کردند و برای دولت فرستادند. دیر و زود است، اما سوخت و سوز نیست.

رییس کانون بازنشستگی استان تهران گفت: هیات امنای سازمان تامین اجتماعی باید روی مصوبه قبلی خود پافشاری کند؛ غیر از این باشد، در جامعه این برداشت می‌شود که هر تصمیمی که آقایان می‌گیرند، ممکن است غلط از آب در بیاید.

علی دهقان‌کیا اظهار داشت: با توجه به این‌که دستور سه باره رییس‌جمهور پشت داستان حقوق بازنشستگان است، در نهایت تصمیم گرفته شد که موضوع به وزرای هیات امنای سازمان تامین سپرده شود.

وی عنوان کرد: هیات امنا هم قبلا یک پیشنهادی داشتند و انتظار ما از هیات امنا این است که آنچه که خودشان قبلا با توجه به منابع و مصارف پیشنهاد دادند، تایید کنند.

وی تاکید کرد: اگر اتفاقی غیر از این بیفتد، به این مفهوم است که اشتباه کردند؛ حالا این‌که تصمیم اول اشتباه بوده یا تصمیم امروزشان، خود موضوعی است. بر همین اساس، انتظار ما این است که همان مصوبه قبلی، یعنی افزایش ۳۸ درصدی حقوق به اضافه ۵۱۵ هزار تومان تایید شود.