10 نکته فوق العاده مهم در خرید اسپیکر همراه از دیجیکسو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

قطعا در انتخاب و خرید هر وسیله الکترونیکی نکات فوق العاده ارزشمندی وجود دارد که با دانستن آنها می توانیم از بین چندین انتخابی که پیش روی ما قرار می گیرد، بهترین انتخاب را انجام دهیم. خرید اسپیکر همراه نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای این که در بین تعداد زیادی از این اسپیکرها ، بتوان بهترین اسپیکر همراه را انتخاب کرد، نیاز است تا با مهم ترین نکات خرید اسپیکر همراه آشنایی داشته باشید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا کلیدی ترین نکات خرید اسپیکر همراه را با شما در میان بگذاریم.

·اندازه اسپیکر در راهنمای خرید اسپیکر همراه :

اولین نکته مهمی که باید در زمان خرید اسپیکر همراه به آن فوق العاده دقت کنید انتخاب اسپیکر همراه با اندازه و سایز مناسب است.احتمالا با خودتان می گویید که اندازه اسپیکر شاید در انتخاب اسپیکر همراه چندان مهم نباشد، اما همانگونه که از نام این اسپیکر نیز مشخص است، بیشتر اوقات نیاز خواهد بود تا این اسپیکر را همراه خود حمل کنید، بنابراین اگر در زمان خرید اسپیکر همراه، مدلی را انتخاب کنید که ابعاد بزرگی داشته باشد، به احتمال زیاد در اکثر اوقات برای حمل آن با مشکل مواجه خواهید بود.

·وزن اسپیکر در راهنمای خرید اسپیکر همراه :

علاوه بر این که اندازه اسپیکر در زمان خرید اسپیکر همراه از اهمیت بالایی برخوردار است، به همان میزان وزن اسپیکر نیز در زمان خرید، اهمیت ویژه ای دارد.

به خاطر همان دلیل قبلی که گفته شد، چون اکثر مواقع نیاز داریم تا اسپیکر همراه را با خود حمل کنیم، باید اسپیکری را انتخاب کنیم که وزن بالایی نداشته باشد تا برای حمل آن دچار مشکل نشویم.

·جنس بدنه اسپیکر همراه پارامتری مهم در راهنمای خرید اسپیکر همراه :

به دلیل این که از اسپیکر همراه معمولا در فضاهای باز و مکان هایی استفاده می شود که احتمال افتادن و آسیب دیدن آن به مراتب بیشتر است، انتخاب اسپیکر همراهی که بدنه آن در مقابل سقوط از ارتفاع و خط و خش مقاومت خوبی داشته باشد یکی از پارامترهای فوق العاده مهم در زمان خرید اسپیکر بلوتوثی است. بنابراین اگر قصد دارید تا از اسپیکر خود در فضای باز، سفر و به طور کلی در مکان هایی که امکان آسیب های احتمالی به بلندگو وجود دارد، حتما اسپیکری را انتخاب کنید که بدنه مقاومی داشته باشد.

·ظرفیت و نوع باتری در راهنمای خرید اسپیکر همراه :

معمولا از اسپیکر پرتابل در مکان هایی استفاده می شود که دسترسی مستقیم به منبع تغذیه برای اتصال به اسپیکر وجود ندارد، بنابراین بسیار مهم است که در هنگام خرید اسپیکر پرتابل، مدلی را انتخاب کنید که باتری با ظرفیت بالایی داشته باشد. معمولا ظرفیت باتری اسپیکرهای پرتابل بر روی جلد اسپیکر نوشته شده است. همچنین برای این که میزان شارژ باقیمانده دستگاه را بتوانید ببینید، چراغ های نشانگری بر روی دستگاه تعبیه شده اند.

·ورژن بلوتوث اسپیکر در راهنمای خرید اسپیکر همراه :

معمولا تمامی اسپیکرهای پرتابل علاوه بر روش های دیگر ارتباط با دستگاه ها، از تکنولوژی بلوتوث نیز برای ارتباط با وسایلی مانند تلفن همراه استفاده می کنند. به خاطر این که این نوع اسپیکر از باتری برای شارژ دهی به دستگاه استفاده می کند، این نکته بسیار حائز اهمیت است که اسپیکری را انتخاب کنید که از ورژن های بالای بلوتوث (ورژن 4 به بالا) در طراحی خود استفاده کرده باشد. ورژن بالای بلوتوث باعث می شود که میزان قطع و وصل شدن دستگاه بسیار کاهش یابد، همچنین میزان مصرف باتری در این ورژن ها بسیار کاهش یافته است.

 

 

 

·رابط‌های اتصال در راهنمای خرید اسپیکر همراه :

هر کدام از اسپیکرهای موجود، از روش های متفاوتی برای ارتباط با دستگاه هایی مانند تلفن همراه و کامپیوتر استفاده می کنند. به عنوان نمونه علاوه بر بلوتوث، با استفاده از AUX و NFC و در برخی مواقع از طریق وای فای می توانید برای ارتباط گوشی با اسپیکر استفاده کنید.

به عنوان مثال اگر اسپیکر پرتابل شما دارای پورت AUX باشد، می توانید با استفاده از کابل، گوشی را به اسپیکر متصل کنید. همچنین اگر تلفن همراه شما به NFC مجهز باشد، در صورتی که اسپیکر نیز از تکنولوژی NFC استفاده کند، با قرار دادن گوشی در کنار اسپیکر می توانید خیلی راحت و سریع به اسپیکر متصل شوید.

·میکروفون اسپیکر در راهنمای خرید اسپیکر همراه :

بر روی برخی از اسپیکرهای همراه، یک عدد میکروفون تعبیه شده است. شاید در نگاه اول برای شما سوال باشد که چرا باید بر روی اسپیکر همراه، میکروفون قرار دهند؟ در واقع این یکی از ویژگی های خوب و پرکاربرد در اسپیکر است. وجود میکروفون بر روی اسپیکر به این دلیل است که برای پاسخ دادن به تماس هایتان نیاز به قطع کردن ارتباط اسپیکر با گوشی نداشته باشید و به راحتی بتوانید به تماس های دریافتی خود پاسخ دهید.

·طریقه شارژ اسپیکر در راهنمای خرید اسپیکر همراه :

به دلیل این که باتری اسپیکر همراه ظرفیت محدودی دارد و بعد از مدتی استفاده، شارژ دستگاه تخلیه خواهد شد، امکان شارژ اسپیکر با استفاده از پاوربانک اهمیت فوق العاده ای پیدا می کند. بنابراین در هنگام خرید اسپیکر پرتابل، مدلی را انتخاب کنید که دارای پورت Micro-USB یا تایپ سی باشد.

·ضد آب بودن اسپیکر در راهنمای خرید اسپیکر همراه :

اگر می خواهید از اسپیکر خود در مکان هایی مانند حمام، استخر و یا مکان هایی مانند آن استفاده کنید، انتخاب اسپیکر همراه ضد آب، باید جزء اولویت های اول شما باشد. خاصیت ضد آب بودن(IPX) ، از اسپیکر شما در صورت ریختن نوشیدنی یا مایعات بر روی آن از نفوذ مایعات به داخل اسپیکر همراه محافظت خواهد کرد.

2

بند و گیره اسپیکر در راهنمای خرید اسپیکر همراه :

معمولا برای راحتی در حمل اسپیکر پرتابل، از بند و گیره ای که بر روی اسپیکر تعبیه شده است استفاده می شود. وجود بند و گیره امکان آویزان کردن اسپیکر از کیف یا کوله پشتی را برای شما ممکن خواهد کرد. شاید این مورد زیاد با اهمیت به نظر نیاید اما زمانی که اسپیکر را در مکان های مختلف با خود حمل کنید متوجه اهمیت آن خواهید شد.

خرید اسپیکر همراه از دیجیکسو با قیمت ارزان

3

فروشگاه اینترنتی دیجیکسو با توجه به تقاضای بیش از حد کاربران برای خرید اسپیکر همراه، قصد دارد بیش از 20 برند متفاوت و معروف خارجی اصلی از جمله: JBL,SONY,SONOS,BOSE,BEATS,TRIBIT و برندهای پرطرفدار داخلی شامل: اسپیکرهای تسکو، جنیوس، رپوو ... را با ارزانترین قیمت بازار با تضمین اصالت برند اسپیکرها و گارانتی اصلی هر برند تهیه نموده و در اختیار کاربران و همکارن صنف موبایل و کامپیوتر بصورت خرید عمده و جزئی اسپیکر همراه قرار دهد.