پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جراحی سینه یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی بدن است که در بسیاری از موارد با نتیجه فوق العاده ای همراه خواهد بود. این عمل جراحی باید حتما توسط بهترین جراح سینه در تهران انجام شود ، جراح سینه توصیه های صادقانه ای به شما می کند، اگر فرم کلی سینه شما با معیارهای جراحی مطابقت داشته باشد، حتماً آن را ذکر می کند، از طرفی اگر نتیجه جراحی خطر یا مشکلی داشته باشد، به شما خواهد گفت. آنها بدن شما را با توجه به معیارهای زیبایی بررسی می کنند و توصیه های لازم را برای انتخاب نوع جراحی و میزان تغییرات مورد نیاز به شما ارائه می دهند.

یکی از دغدغه هایی که اکثر افراد به خصوص خانم ها برای جراحی سینه خود دارند، انتخاب بهترین جراح سینه در تهران است. زیرا جراحی که انتخاب می کنند باید بتواند تمام خواسته ها و نیازهای منطقی جراحی سینه آنها را برآورده کند. یک جراح سینه خوب باید آناتومی بدن بیمار را کاملاً بشناسد تا بتواند تمام عیوب، مشکلات و ظاهر سینه را با توجه به شرایط بیمار و خواسته او اصلاح کند. داشتن تجربه کافی و مهارت های لازم از دیگر مواردی است که در انتخاب بهترین جراح سینه در تهران که باید به آن توجه کرد. یک جراح سینه با تجربه با دانش و مهارت بالایی که دارد سعی می کند انواع جراحی سینه را با کمترین عارضه ممکن انجام دهد.

Capture

اولویت دادن به سلامت بیمار و روشن شدن هدف جراحی از دیگر ویژگی های بهترین جراح سینه در تهران است. یک جراح سینه خوب باید در جلسه مشاوره ای که قبل از انجام عمل با بیمارش دارد به تمام صحبت ها، خواسته ها و نیازهای بیمار به دقت گوش دهد و با حوصله به تمام سوالات او پاسخ دهد. همچنین باید بیمار را از عوارض احتمالی ناشی از جراحی مطلع کند. دقت و توجه به علم زیبایی در تمامی اعمال جراحی برای شما ضروری است چرا که نتیجه جراحی سینه تا حد زیادی تحت تاثیر این مشکل خواهد بود. همچنین دقت و مهارت جراح باید به گونه ای باشد که بخیه ها و بریدگی های کمتری در نواحی مورد نظر پس از عمل قابل مشاهده باشد.

چگونه بهترین جراح سینه در تهران انتخاب کنیم؟

بدون شک برای افرادی که در شهر بزرگی مانند تهران زندگی می کنند، جستجوی یک جراح قابل اعتماد و با تجربه بسیار سخت است. توصیه می شود برای این کار با افراد کم تجربه مشورت نکنید. با مراجعه به وب سایت جراحان موفقی که در جراحی سینه تخصص دارند و بررسی سوابق و تجربیات آنها می توانید اطلاعات زیادی کسب کنید. ضمناً با مراجعه به مطب برخی از این جراحان، صحبت با بیماران و مشاهده نمونه کارهای جراح می توانید میزان رضایت بیماران را بررسی کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید. دنبال کردن جراح در شبکه های اجتماعی یکی از مواردی است که کمک زیادی به شما می کند، فیلم ها، تصاویر ارائه شده در این صفحات به شما یک دید کلی از تکنیک و روش جراحی پزشک می دهد.

مجله تاپتنا بهترین مرجع رسمی معرفی بهترین ها در ایران و جهان می باشد ، که به شما همراهان عزیز کمک بسیاری میکند تا بتوانید بهترین های هر حوزه را بسیار راحت پیدا کنید .

 Capture1

جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبایی سینه یکی از روش های زیبایی است که امروزه طرفداران زیادی در بین خانم ها پیدا کرده است. با استفاده از انواع روش های زیبایی سینه می توان شکل سینه را به دلخواه تغییر داد. البته با صلاحدید متخصص جراحی زیبایی سینه. روش ها و تکنیک های زیادی در جراحی سینه استفاده می شود. اما در برخی موارد، بسته به شرایط، نیاز و خواست بیمار، ممکن است از بیش از یک نوع تکنیک جراحی استفاده شود. به طور کلی این جراحی ها عبارتند از:

  • جراحی بزرگ کردن سینه (پروتز سینه)
  • کوچک کردن سینه (ماموپلاستی)
  • لیفت سینه (لیفت سینه یا ماستوپکسی)
  • برداشتن و ترمیم پروتزهای کاشته شده
  • جراحی های بازسازی و ترمیمی سینه در بیماران مبتلا به سرطان سینه

افزایش سایز سینه با پروتز سینه

عمل پروتز زیبایی سینه امروزه بسیار پرطرفدار و مورد تقاضا می باشد که یکی از بهترین جراحی ها برای افزایش حجم و اصلاح فرم سینه محسوب می شود. این عمل که نسبت به جراحی‌های سینه با سایر تکنیک‌ها نسبتاً کمتر تهاجمی است، برای خانم‌هایی که به دلیل کاهش وزن یا کوچک شدن سینه‌ها به دلیل عوامل ژنتیکی دچار کاهش سایز سینه می‌شوند، بسیار پرطرفدار و موثر است. فرم سینه ها در انواع و اندازه های مختلف ارائه می شود که با توجه به سلیقه متقاضی انتخاب می شود. یکی از روش های جراحی زیبایی سینه است که در طی آن جراح سینه از پروتزهای سیلیکونی یا نمکی در سینه های کوچک استفاده می کند.

پروتزها انواع و اشکال مختلفی دارند که جراح در جلسه مشاوره ای که قبل از جراحی با بیمار دارد وضعیت فیزیکی، اندازه و موقعیت سینه های بیمار را بررسی می کند. جراح سعی می کند بهترین و مناسب ترین نوع پروتز سینه را به شما ارائه دهد، بنابراین لازم است قبل از جراحی با دقت مشورت کنید تا در انتخاب سایز یا نوع پروتز خود دچار نگرانی و پشیمانی نشوید.

Capture3

ماموپلاستی یا کوچک کردن سینه

بزرگی سینه ها معمولا ژنتیکی است یا به دلیل افزایش وزن و تغییرات بدن به شدت افزایش می یابد، جراحی ماموپلاستی به از بین بردن سایز سینه کمک می کند، این جراحی با بیهوشی عمومی انجام می شود و پس از برش چربی، پوست اضافی و بافت غده ای برداشته می شود و سینه ها برداشته می شوند. کاهش یافته و به سمت بالا بلند می شود و در نتیجه شکل زیبایی در سینه ایجاد می شود. چربی انباشته شده در این ناحیه را می توان با لیپوساکشن کاهش داد.

ماموپلاستی برای خانم هایی با سینه های بسیار بزرگ که هنوز از درد گردن یا شانه رنج می برند مناسب است. ماموپلاستی به بازیابی اندازه ایده آل سینه کمک می کند و همچنین منجر به تناسب اندام می شود. با توجه به این مشکل، دقت در انتخاب جراح و البته اینکه بتوانید به بهترین شکل ممکن به نتایج مورد نیاز دست پیدا کنید، حائز اهمیت است. باید در این زمینه به دقت مشاوره های لازم را دریافت کنید و دستورالعمل های قبل و بعد از این عمل زیبایی را به طور کامل رعایت کنید.

کلام آخر

هر فردی که تصمیم به انجام جراحی سینه خود توسط بهترین جراح سینه در تهرانپارس و  تهران را دارد ، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراح سینه در تهران کرده اید ، این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی جراحی زیبایی دارد ، انتخاب بهترین جراح سینه در تهران از طریق مجله تاپتنا به شما کمک می کند تا یک درمان حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید .