ما دیگر محافظه کارتر از آقای حدادعادل که در جریان اصولگرایی نداریم، پس چرا او رای نیاورد؟

پایداری ها کلید زدند ؛ حسینیان : رئیس جمهور بعدی احمدی نژاد است / شک نکنید ! تایید صلاحیت می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسینیان به خبرآنلاین گفت:

* {تحلیل‌تان از کاهش نمایندگان جبهه پایداری در مجلس دهم} انتقال قدرت امری طبیعی است و همواره پیش می‌آید. داشتن 30 یا 40 نیرو جبهه #پایداری در مجلس دهم غنیمت است، همانطور که همه اصولگرایان تعداشان و اراء شان کم شده است.

* {برخی جبهه پایداری را تندرو می‌خوانند} اگر چنین حرف و نظریه‌ای درست بود باید محافظه کارهای جناح اصولگرا در انتخابات اخیر رای می‌آوردند. ما دیگر محافظه کارتر از آقای حدادعادل که در جریان اصولگرایی نداریم، پس چرا او رای نیاورد؟ اگر مقصر تندروهای جبهه پایداری هستند، پس چرا کندروهای جریان اصولگرایی نیز رای نیاوردند؟

* البته در برخی شهرستانها همانند مشهد تندروها و اعضای جبهه پایداری رای آوردند. ما نمی‌توانیم یک قاعده کلی برای جریان انتخابات در نظر بگیریم و طبق آن نظریه پردازی کرده و نتیجه گیری داشته باشیم.

*جبهه پایداری خود را عین خرد می‌داند؛ دفاع کردن از ارزش‌ها، انقلاب، عزت ملی و منافع کشور عین خرد است.

*{برخی شکست اصولگرایان در انتخابات اخیر را به دلیل سهم خواهی زیاد جبهه پایداری و دوستان شما می‌دانند} این حرف غیرخردمندانه‌ای است. اگر اینگونه بود پس نباید هیچ فرد تندروی در انتخابات مجلس دهم رای می‌آورد. یا حتی اگر این حرف درست بود پس باید همه محافظه کاران جریان اصولگرایی رای می‌اوردند.

*برای انتخابات ریاست جمهوری بعد هم من از #احمدی_نژاد حمایت می کنم و اعتقاد دارم فقط احمدی‌نژاد می‌تواند برنده انتخابات ریاست جمهوری آینده باشد.

*شانس احمدی نژاد را صددرصد می‌بینم.

* احمدی‌نژاد صددرصد توسط شورای نگبهان تایید صلاحیت می شود، دلیلی برای رد صلاحیتش وجود ندارد. احمدی نژاد فاصله حکومت و مردم را کم کرد .

*احمدی‌نژاد یک ریال تخلفات مالی نداشت. اگر شخص احمدی نژاد تخلفات مالی داشت تا حالا پوست از سرش کنده بودند. احمدی‌نژاد پاک دست بود و هیچ کس در پاک دستی به وی نمی‌رسد.

*بابک زنجانی ربطی به دولت احمدی‌نژاد نداشت، آیا بابک زنجانی به ستاد احمدی‌نژاد کمک کرد؟ آیا با ستاد احمدی‌نژاد ارتباط داشت یا اینکه پولهایش برای ستاد دیگر آقایان خرج شد؟

*در هر حکومتی احتمال تخلف عده ای وجود دارد و اگر دولت در مقابل تخلفات مالی که انجام شود سکوت کند آن دولت متهم نیست.

*رهبری فرمودند که از واژه تندرو استفاده نکنید، اگر کسی از ارزش‌ها جدی دفاع کند، آیا تندرو محسوب می شود؟ اگر برای منافع کشور دل بسوزاند و از استقلال کشور حمایت کند، تندرو به حساب می آید؟ اگر اینها را مصادیق تندرویی می دانید، بله همه ما تندرو هستیم و تندرو نیز عمل می کنیم.

*قطعا این افراد (نمایندگان عضو جبهه پایداری در مجلس دهم) منتقد دولت خواهند بود زیرا جهان بینی نیروهای متدین و انقلابی با جهان بینی این دولت متفاوت است.