راضیه ذوالنوریان، مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی در رابطه با مشمولان دریافت سهام عدالت مطرح کرد: در ارتباط با کسانی که جا مانده سهام عدالت هستند، به استناد مصوبه‌ای که هیات دولت تصویب کرد، شرایط برای ما فراهم شد که در راستای اجرای قانون بودجه ۱۴۰۱، کسانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کل کشور، سه دهک اول درآمدی جامعه و ایثارگران هستند، سهام‌دار سهام عدالت شوند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت خبر آزاد،راضیه ذوالنوریان، مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی در رابطه با مشمولان دریافت سهام عدالت مطرح کرد: در ارتباط با کسانی که جا مانده سهام عدالت هستند، به استناد مصوبه‌ای که هیات دولت تصویب کرد، شرایط برای ما فراهم شد که در راستای اجرای قانون بودجه ۱۴۰۱، کسانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کل کشور، سه دهک اول درآمدی جامعه و ایثارگران هستند، سهام‌دار سهام عدالت شوند.

اما پس از ابلاغ این طرح در آذر اشکالاتی به آن وارد شد که در همین زمینه قربان زاده رئیس خصوصی‌سازی گفت: تخصیص سهام عدالت به جاماندگان در قانون بودجه پیش‌بینی شده است البته پرتفوی این سهام به اصلاحیه نیاز دارد که متن اصلاحیه به دولت ارسال شده و بررسی آن در نوبت است. این اصلاحیه درمورد تغییر برخی شرکت‌ها در پرتفو است که باید در هیات دولت بررسی و تصویب شود.

او افزود: امید است این اصلاحیه به تصویب برسد که بلافاصله پس از ابلاغ اصلاحیه تخصیص سهام عدالت شروع می‌شود.

در نهایت چهار بهمن احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی با حضور در صحن مجلس گفت: در خصوص سهام عدالت، مصوبه دولت انجام شده، به زودی با تایید مجلس آن را هم نهایی می‌کنیم و مسئله‌ی عرضه سهام عدالت ایثارگران، بهزیستی و کمیته امداد هم خاتمه پیدا می‌کند.