تولید و چاپ جعبه فوری ضد آب 24 ساعته از کجا ؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

 

چاپ جعبه اغلب برای کسب و کارهای بسیاری سوددهی زیادی دارد. چاپ جعبه در کنار چاپ لیبل اغلب به کسب و کارها کمک می کند که در کنار بسته بندی محصولات خود، برند خود را نیز به دیگران نشان دهند. جعبه ‌های مقوایی استانداردهای شرکت را تعریف می‌ کنند، در بازاری که رقابت زیادی دارد، جعبه‌ های ضد آب هویت جدیدی به محصول و برند آن محصول می‌ دهند. همچنین مشتری را جذب می کند که یک عامل اساسی برای گسترش فروش در بازار است. نقش مهمی در تبلیغ و بازاریابی محصول دارد. این جعبه ‌ها توسط دستگاه بسته ‌بندی آماده می ‌شوند تا در زمان تحویل و حمل، اقلام را ایمن کنند. در صورتی که نیاز به تولید و چاپ جعبه ضد آب و دیگر جعبه ها دارید می توانید با شماره 09129498410 در تماس باشید. 

چرا خرید و چاپ جعبه مقوایی ضد آب ؟

جعبه های ضد آب لزوماً برای محافظت از محصولات بهتر نیستند، زیرا در معرض خرد شدن و آسیب پذیری هستند، اما به عنوان یک ماده بسته بندی محصول دارای مزایای جالبی هستند.مقوا در مقایسه با مواد قوی تر، نسبتاً ارزان است. حتی جعبه‌ های دو جداره که برای بسته ‌بندی بارهای سنگین ‌تر استفاده می ‌شوند، برای محافظت اضافی که ارائه می‌ دهند، بسیار ارزان هستند.

انبار کردن مقوا آسان است. جعبه‌ ها در مقایسه با جعبه‌ هایی که باید در یکدیگر قرار بگیرند، به ‌طور مسطح شکسته می ‌شوند و می ‌توانند به طور مؤثری ذخیره شوند.جعبه های مقوایی، اگر به درستی انتخاب شوند، اغلب برای اندازه های یکنواخت انتخاب می شوند. این به بسیاری از آن ها اجازه می دهد تا در یک کانتینر یا کامیون بسته بندی شوند و فضای بسیار کمی از هوای مرده باقی بمانند. جعبه هایی با اندازه مناسب می توانند تقریباً هر اینچ مربع را در یک ظرف حمل و نقل پر کنند.

جعبه های مقوایی را می توان به راحتی با اطلاعات مختلف چاپ کرد. بسیاری از شرکت ‌ها جعبه‌ های شخصی ‌سازی شده مشتری را برای افزودن شناسایی کاربر به بسته‌ بندی محصول خود دارند.مقوا قابل بازیافت است. امروزه بسیاری از جعبه‌ ها از مواد بازیافتی ساخته شده ‌اند و پس از رسیدن به هدف خود، می ‌توان آن ‌ها را دوباره بازیافت کرد تا جعبه‌ های بیشتر یا سایر محصولات کاغذی تولید شود و در نتیجه جنگل ‌ها حفظ شود.

برای چاپ جعبه ضد آب از چه روشی استفاده می شود؟

 چاپ افست برای چاپ جعبه های با کیفیت بالا را با قیمتی گران به شما می دهد. بنابراین پیشنهاد می‌شود زمانی که تعدادی جعبه چاپ می ‌شوند، از چاپ افست استفاده کنید، زیرا جوهر کمتری مصرف می ‌شود و می‌ توانید در هزینه‌ های خود صرفه ‌جویی کنید. با این حال، چاپ دیجیتال مقرون به صرفه است و نتایج خوبی به شما می دهد.

در صورتی که از جعبه های آماده استفاده می کنید، بهترین گزینه چاپ سیلک اسکرین می باشد. کیفیت این چاپ بسیار بالا بوده و اغلب به صورت تکرنگ انجام می شود. چاپ سیلک اسکرین را می توان برای تعداد پایین جعبه نیز انجام داد و قیمت مناسبی دارد. این چاپ اغلب برای کسب و کارهای تازه و کسب و کارهایی که بودجه کمی دارند، انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

مزایای جعبه ضد آب چیست ؟ 

ایجاد یک تاثیر عالی برای اولین بار

بسته بندی برای حمل و نقل محصولات شما، اولین تعامل فیزیکی شما با مشتری است، بنابراین روی آن را حساب کنید. اولین برداشت عالی منجر به رضایت کلی محصول می شود و احتمال خرید مجدد مشتری را افزایش می دهد.

در حمل و نقل صرفه جویی کنید

چاپ جعبه سازگار با محیط زیست در صورت طراحی صحیح می تواند در هزینه های حمل و نقل صرفه جویی کند. آن ها وزن کم و مقاومت بالایی دارند و وزن محصولات را تحمل می کنند.جعبه های حمل و نقل 100% بازیافتی از سبک، به اندازه و قدرت برای چاپ کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین شما جعبه حمل و نقل دقیق را برای محصولات خود ایجاد می کنید.

 چرا خرید و چاپ جعبه ضد آب در موفقیت کسب و کارها نقش دارد؟

 چرا خرید و چاپ جعبه ضد آب در موفقیت کسب و کارها نقش دارد؟

 خرید و چاپ جعبه ضد آب، اگر به درستی استفاده شود، قطعا ارزش سرمایه گذاری را دارد. این می‌ تواند ضایعات را کاهش دهد، تاثیر اولیه ‌ای بر جای بگذارد و هزینه‌ های حمل و نقل را کاهش دهد. اگر می ‌خواهید مطمئن شوید که از بسته ‌بندی سفارشی خود بیشترین استفاده را می ‌کنید، مطمئن شوید که از نظر بصری متمایز و جذاب است و در عین حال بر پایداری تأکید می ‌کند و آن را در مقیاسی خریداری کنید تا هزینه را کاهش دهید.

چرا خرید و تولید ابر فوم داخل جعبه ضد آب مهم است ؟

تولید فوم داخل جعبه برای نظم دهی به جعبه بسیار مهم است. فوم داخل جعبه کمک میکند که جعبه را براحتی تقسیم بندی کنید . یکی دیگر از مزایای فوم داخل جعبه کمک به نمایش راحت تر محصول داخل جعبه است. مثلا برای جعبه جواهرات می توان براحتی از فوم داخل آن برای نمایش راحت تر طلا و جواهر استفاده کرد.

سایز جعبه ضد آب چگونه انتخاب می شود؟ 

علاوه بر این، اگر بسته بیش از حد بزرگ باشد، باید برای حمل و نقل و ارسال، هزینه بیشتری کنید. فقط وضعیتی را تصور کنید که هر جعبه ای که ارسال می کنید مقداری هزینه دارد. حمل چند بسته ممکن است کار مهمی به نظر نرسد. اما تصور کنید اگر شرکت شما شروع به کار کرد و مجبور بودید صدها یا حتی هزاران بسته در سال ارسال کنید. در طول یک سال، حتی یک افزایش جزئی در قیمت هر جعبه، می تواند تا مقدار زیادی در هزینه های ارسال تاثیرگذار باشد.

اگر از جعبه خیلی بزرگ استفاده می کنید، باید مواد بسته بندی بیشتری (مانند کاغذ پوستی، نایلون حباب دار و غیره) بخرید تا آن را پر کنید. برای جلوگیری از چنین شرایطی، برندها بسته بندی خود را به اندازه و شکل محصول سفارشی می کنند. به این ترتیب، آن ها می توانند در هزینه های بسته های حمل و نقل سنگین یا گسترده تر صرفه جویی کنند.

چرا سرمایه گذاری روی جعبه ضد آب؟

چرا سرمایه گذاری روی جعبه ضد آب؟

سرمایه گذاری در جعبه های سفارشی می تواند پرهزینه باشد، به خصوص برای استارت آپ ها و شرکت های کوچکتر، اما ارزش آن را دارد. با حمایت آن ها، ممکن است فروش را افزایش دهید، کسب و کار خود را ارتقا دهید و مشتریان جدید جذب کنید. داشتن گزینه های خلاقانه بسیار برای جعبه های شخصی سازی شده برای انتخاب نیز باید برای مشتریان شما هیجان انگیز باشد. بسیاری از مردم آن را با لذت باز کردن یک هدیه مقایسه می کنند. افزودن بسته ‌بندی سفارشی به فرآیند خرید، حس گرم و مبهمی را به مشتریان می ‌دهد که از بازکردن یک هدیه از یک دوست دریافت می ‌کنند.

تولید و چاپ جعبه فوری ضد آب از کجا ؟

یکی از دغدغه های مشتریان خرید بسته بندی درتیراژ بالا است، حالا این بسته بندی می تواند چاپ جعبه ضد آب باشد یا کارتن باشد یا چاپ لیبل.

چاپ جعبه ضد آب در تعداد زیاد در دیان چاپ یکی از تخصص های این مجموعه می باشد. اگر نیاز به دیگر بسته بندی ها و یا چاپ اقلام دیگر چاپی مثل چاپ لیبل، چاپ کارتن، جعبه سازی، کارتن سازی، تولید و چاپ هاردباکس، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ ساک دستی کاغذی، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور دارید حتما به سایت https://dianchap.com مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰ در تماس باشید.