هزینه معلم خصوصی زبان انگلیسی در منزل یا آنلاین برای بسیاری از زبان آموزان دغدغه بزرگی است. در این مقاله جنبه های مختلف این قضیه بررسی شده است.

نرخ کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و هزینه معلم زبان آنلاین
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

در این مقاله در رابطه با نرخ کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و هزینه معلم زبان آنلاین توضیحاتی ارائه می شود. هزینه کلاس خصوصی زبان در منزل به نسبت تدریس خصوصی مجازی زبان و معلم زبان آنلاین بیشتر می باشد.

پارامترهای موثر بر هزینه معلم خصوصی در منزل و آنلاین

هزینه معلم خصوصی زبان انگلیسی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر بخواهید با یک معلم و استاد مجرب کلاس داشته باشید به نسبت کلاس هایی که توسط یک استاد تازه کار زبان انگلیسی برگزار می شود نرخ بالاتری باید پرداخت کنید. قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در شهرهای بزرگ مانند تهران، مشهد، کرج، اصفهان و .... به نسبت شهرهای کوچک بیشتر است. در سایت ایران مدرس www.IranModares.com علاوه بر ارائه رزومه کامل و مشخصات اساتید و مدرسین تدریس خصوصی زبان قیمت درخواستی هر استاد هم به صورت کامل ارائه شده است.

برخی از اساتید در زمینه تدریس خصوصی زبان برای کودکان فعالیت دارند. هزینه کلاس خصوصی زبان برای کودکان معمولا کمتر است. نرخ تدریس زبان در آموزشگاه و در کلاس های گروهی برای هر نفر کمتر خواهد بود. اما در کلاس های خصوصی نتیجه بهتری قابل حصول است. اگر بخواهید از این کلاس ها برای آمادگی آزمونهای بین المللی زبان استفاده کنید باید قیمت بیشتری بپردازید. به عنوان مثال، هزینه تدریس خصوصی آیلتس به نسبت کلاس زبان انگلیسی برای امتحانات دوره متوسطه خیلی بیشتر است. از کلاس های خصوصی زبان برای آموزش مکالمه و گرامر و ... هم می توان استفاده کرد.

 

برخی از قیمت های درخواستی مدرسین تدریس خصوصی زبان

در ادامه قیمت درخواستی بعضی از اساتید ثبت نامی در ایران مدرس برای کلاس خصوصی زبان در منزل ارائه شده است.

تدریس خصوصی دروس ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی در منزل شما یا در آموزشگاه

هزینه تدریس: هر جلسه ۹۰ دقیقه، 500 هزار تومن

تدریس زبان انگلیسی تدریس در منزل یا محل کار زبان اموز

هزینه تدریس: ساعتی 400 هزار تومان

تدریس زبان انگلیسی در منزل یا محل کار زبان آموز

هزینه تدریس: 500000 تومان

تدریس زبان انگلیسی در منزل شما - مدرس دارنده مدرک TTC ( تدریس زبان انگلیسی)

هزینه تدریس: هر جلسه 800 هزار تومان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی راهنمایی - تدریس خصوصی ارزان زبان

کلاسها به صورت جلسه ای میباشد که هرجلسه ۱ ساعت است.و هزینه هرجلسه  400000 تومان میباشد.

تدریس خصوصی ادبیات فارسی،زبان انگلیسی و عربی تمام سطوح از متد های مختلف آموزشی جهت یادگیری بهتر دانش آموزان بهره گرفته می شود.

هزینه ی یک جلسه ی یک ساعت ونیمه، 300 هزار تومان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی تقویت چهار مهارت شنیداری ، نوشتاری ، صحبت ، خواندن . تقویت دستور زبان انگلیسی و لغات کاربردی

هزینه تدریس: هر جلسه 500000 تومان

 

مزیت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری زبان

استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان به نسبت سایر انواع روشها مزیتهای فراوانی دارد. شما وقتی در درس زبان انگلیسی اشکال دارید، اگر بخواهید با استفاده از کتابهای کمک آموزشی؛ فیلم های اموزشی و یا هر روش دیگری این اشکال را برطرف کنید، برای رفع اشکال باید کل کتاب یا فیلم را بررسی کنید و در نهایت ممکن است باز هم جواب درست را نتوانید پیدا کنید. ولی وقتی در کلاسهای خصوصی شرکت می کنید، هر سوالی را از مدرس خودتان می توانید بپرسید. در ضمن، برای یادگیری سریعتر زبان می توانید به سایت های عالی آموزش زبان رایگان مانند Duolingo، British Council، English Central، cambridgeenglish.org، Daily Grammar، amazingtalker.com، www.skooli.com و ... مراجعه کنید. با جستجوی اسم این سایت ها در گوگل به راحتی می توانید از خدمات آنها استفاده کنید.

اگر می خواهید مکالمه زبان را یاد بگیرید. وقتی در کلاسهای خصوصی شرکت می کنید کل زمان کلاس برای شما است. بدون نگرانی از کمبود زمان راحت می توانید حرف بزنید و تلاش کنید منظور خودتان را برسانید. سایت https://learnenglish.britishcouncil.org/ هم برای آموزش زبان انگلیسی بسیار مفید است. برای یادگیری سریع تر زبان، کتاب های Basic Grammar in Use و  Learn English Through Stories هم مفید است. همچنین کتاب های Top Notch، Interchange، American English File، Headway، SolutionsFour Corners، Passages و ... هم برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی می توانند بسیار مفید باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله چرا معلم خصوصی زبان انگلیسی داشته باشیم هم مفید است.

اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی

در شهرهای کوچک ممکن است قیمتها پایینتر باشد. بعضی از مدرسین به صورت توافقی کار می کنند و تعدادی دیگر برای اطمینان دادن به شاگردانشان جلسه اول را رایگان و یا نصف قیمت برگزار می نمایند. ممکن است بعضی از مدرسین عبارت تضمینی را هم در آگهی تدریس خودشان ذکر کرده باشند که در این حالت هزینه کلاسها کمی افزایش خواهد یافت. البته باید از مدرس پرسید که منظورش از تضمینی چیست؟ بعضی از مدرسین کیفیت کار و جلسات تدریس را تضمین می کنند و بعضی دیگر نتیجه گرفتن شاگردشان را. در حالت دوم قیمتها بالاتر است.

نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی زبان ارزان و قیمت مناسب

می توانید با یکی از دوستانتان که وضعیت درسی تقریبا مشابهی دارید مشترکا در کلاس خصوصی زبان شرکت کنید و در مجموع هر کدام از شماها هزینه پایینتری برای کلاسها خواهید پرداخت. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که اگر می خواهید برای امتحان زبان انگلیسی و یا کنکور زبان آماده شوید و به همین دلیل قصد دارید در کلاسهای خصوصی زبان شرکت کنید، برگزاری کلاسها را به ایام امتحانات و یا ایام کنکور واگذار نکنید. در ایام نزدیک به امتحانات و ایام کنکور مدرس خوب کم گیر می آید  از طرفی هزینه کلاسهای خصوصی بالاتر است. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان از ساعتی 100 هزار تومان تا 1 میلیون تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. باید آگهی مدرسین و رزومه کاری آنها را ببینید و در کنار این موارد قیمتی که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی خودش مطالبه کرده است را ارزیابی نمائید. منبع: http://english-teach-iran.blogfa.com/post/28

 

مقایسه بازدهی و قیمت تدریس خصوصی در منزل با کلاس اینترنتی زبان انگلیسی

واضح است که قیمت کلاس های خصوصی مجازی زبان انگلیسی به نسبت کلاس های حضوری که در منزل برگزار می شود کمتر است. اساتید مجرب برای کلاس های آنلاین و اینترنتی خودشان از 20 تا 50 درصد تخفیف به نسبت کلاس های حضوری در نظر می گیرند. به عنوان مثال، فرض کنید یکی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی برای هر جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل مبلغ 500 هزار تومان را پیشنهاد می دهد. این استاد برای کلاس آنلاین احتمالا با مبلغ 400 یا حتی 300 هزار تومان هم کلاس زبان را برگزار می نماید. بنابراین کلاس زبان انگلیسی آنلاین به نسبت کلاس حضوری به صرفه تر است. در ضمن کلاس آنلاین انعطاف بیشتری دارد و در هر زمان و مکانی قابل برگزاری است. در رابطه با بازدهی کلاس های حضوری به نسبت کلاس انلاین می توان گفت که حدودا بازدهی کلاس خصوصی زبان انگلیسی در منزل 20 درصد از کلاس های آنلاین بیشتر است.  اگر 10 جلسه به بالا هم لازم داشته باشید استاد زبان برای کلاس 500 هزار تومانی به احتمال زیاد هر جلسه را 350 یا حتی شاید ۳۰۰ هزار تومان موافقت کند. این موارد را مد نظر داشته باشید تا بتوانید یک معلم خصوصی عالی با نرخ فوق العاده انتخاب کنید و تخفیف های ممکن را هم بگیرید.

منبع: www.sharghdaily.com

donya-e-eqtesad.com