یکی از بهترین روش های برای جذب شاگرد و زبان آموز و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد بالا به عنوان معلم خصوصی زبان موفق استفاده از تبلیغات اینترنتی است که در این مقاله توضیح داده شده است.

نحوه تبلیغ تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای جذب زبان آموز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

در این مقاله در رابطه با نحوه درج تبلیغ تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق برای جذب زبان آموز و کسب درآمد بالا به عنوان معلم خصوصی زبان انگلیسی توضیحاتی ارائه می کنیم.

توضیحات کلی در رابطه با تبلیغات تدریس خصوصی زبان موفق

در حال حاضر زبان انگلیسی یکی از مهمترین و پرمتقاضی ترین دروس برای تدریس خصوصی است. افراد زیادی در جستجوی معلم خصوصی زبان برای مهاجرت هستند و افراد دیگری هم می خواهند با شرکت در کلاس های خصوصی آیلتس و تافل این مدارک مهم و معتبر را بگیرند. بنابراین تدریس خصوصی زبان انگلیسی بسیار پر متقاضی است و اگر تبلیغات درست و خوبی انجام دهید می توانید زبان آموزان زیادی را جذب نموده و به درآمد عالی برسید. برای درج تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی می توانید به سایت‌هایی مانند دیوار divar.ir، شیپور sheypoor.com، همشهری www.hamshahrionline.ir، سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com و ... مراجعه کنید.

 

البته درج تبلیغ در یک سایت معتبر بسیار مهم است اما اینکه برای نوشتن تبلیغ تدریس خصوصی زبان انگلیسی خودتان وقت بگذارید هم اهمیت زیادی دارد. باید در متن تبلیغ رزومه کاری و سوابق تدریس کاملی ارائه دهید و متن تبلیغ شما به قول معروف متقاعدکننده باشد به گونه ای که شخصی که آن را مطالعه می کند تصمیم بگیرد با شما برای هماهنگی کلاس تماس بگیرد. اگر به عنوان معلم زبان یا معلم خصوصی آیلتس و ... خودتان مدرک آیلتس با نمره بالا دارید حتما در متن تبلیغ ذکر نمایید. اگر مدرک TTC، سلتا، تسول یا هر مدرک دیگری دارید هم حتما ذکر نمایید تا زبان آموزان متوجه شوند شما در کار خودتان یکی از بهترین اساتید هستید. در سایت‌هایی مانند ایران مدرس که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس فعالیت دارد امکان ثبت جزوه، فیلم نمونه تدریس، فایل مدارک، نظران شاگردهای قبلی و .... هم وجود دارد. بنابراین تبلیغ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سایت های این چنینی می تواند بسیار موثر باشد.

توصیه هایی برای داشتن تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق

برای داشتن تبلیغ تدریس خصوصی زبان انگلیسی موثر و مفید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

- در عنوان تبلیغ بارزترین ویژگی، افتخار و موفقیت خودتان را ذکر کنید.

- متن تبلیغ باید کامل و متقاعدکننده نوشته شود. متن تبلیغ هر چی کاملتر باشد بهتر است.

این مقاله از خبرگزاری مهر در زمینه نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی به شما کمک می کند.

- عکس پرسنلی شیک و جذاب در جذب شاگرد و زبان آموز بسیار موثر است.

- نظرات شاگردهای قبلی و زبان آموزان موفق قبلی خودتان را بنویسید.

- ثبت فیلم نمونه تدریس و جزوه در سایت‌هایی که امکان آن را فراهم نموده اند مفید است.

- برای جلب اعتماد بیشتر مستندات و مدارک لازم را ارائه کنید.

- تضمین بدهید و در متن تبلیغ بنویسید که در صورت عدم رضایت زبان آموز جلسه اول را رایگان برگزار می کنید.

- در سایتهای مختلف تبلیغ خودتان را ثبت کنید و برای هر سایت متن منحصر به فرد و متفاوتی بنویسید.

اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارید مقاله چرا معلم خصوصی زبان انگلیسی داشته باشیم را هم بخوانید.

چگونه متن تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی را عالی بنویسیم؟

همانطور که گفته شد بسیار مهم است که متن تبلیغات تدریس خصوصی را بسیار خوب بنویسید. توصیه های زیر در این راستا مفید است. یک آگهی تدریس خصوصی موفق و موثر ویژگی‌های زیر را دارد.

۱- درج مهمترین دروس تدریسی و مهمترین افتخار استاد در عنوان آگهی

۲- استفاده از عبارت‌هایی مانند تضمینی و جلسه اول رایگان در عنوان آگهی

۳- نوشتن مهمترین سوابق تدریس و رزومه کاری و تحصیلی استاد در پاراگراف اول متن تبلیغات تدریس خصوصی

۴- نوشتن متن تبلیغاتی تدریس کامل، بدون غلط املایی، جامع و قانع کننده

۵- ارائه مدارک و مستندات لازم برای کسب اعتماد بیشتر متقاضیان تدریس خصوصی

۶- انتخاب عکس پرسنلی شیک و مناسب برای آگهی تدریس خصوصی

۷- ثبت فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی و جزوه آموزشی

۸- ثبت آگهی تدریس ویژه برای افزایش بازدهی و بازدید تبلیغ

۹- به روز رسانی مداوم و پیوسته تبلیغ تدریس خصوصی

۱۰- نوشتن نرم افزارهای تدریسی به زبان فارسی و انگلیسی در متن تبلیغ

راهنمایی بیشتر برای نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی زبان موفق

بعد از نوشتن عنوان آگهی جذاب و موثر نوبت به متن آگهی تدریس زبان انگلیسی شما می رسد. در یک کلام: هر چه متن آگهی تدریس شما کاملتر و قانع کننده تر باشد بازدهی تبلیغات تدریس شما هم بالاتر خواهد بود. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد و در مورد سوابق کاری و تدریس های موفق گذشته خودتان بیشتر توضیح داده باشید و به عبارتی متن تبلیغات شما قانع کننده تر باشد بازدهی آن بالاتر خواهد بود. هم گوگل متن های کامل را بیشتر می پسندد و هم کاربران و متقاضیان تدریس زبان با دیدن سوابق کاری و رزومه پر و پیمان شما احتمال بیشتری دارد با شما تماس بگیرند. از سایت های معروف تدریس خصوصی خارج از ایران می توان به Tutor.com، Skooli، Preply، Khan Academy و ... اشاره نمود. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت بین المللی می توانید از این سایت ها هم استفاده نمائید.

 در هر مدرسه و دانشگاهی که قبلا تدریس کرده اید، هر مدرکی که دارید، هر افتخاری که قبلا کسب نموده اید و هر موردی که فکر می کنید می تواند در جلب اعتماد متقاضیان تدریس موثر باشد را در متن آگهی تدریس زبان خودتان درج کنید. هیچ محدودیت کاراکتری ندارید و می توانید هر مقدار که لازم است توضیح دهید. از سایت های معتبر که در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت دارند می توان به www.cambridgeenglish.org، https://learnenglish.britishcouncil.org/ و ... اشاره نمود.

درآمد و بازارکار تدریس خصوصی زبان انگلیسی در ایران

همانطور که در سایت ایران اروپا هم ذکر شده است، فارغ‌ التحصیلان زبان انگلیسی در سه گرایش مترجمی، آموزش و ادبیات زبان انگلیسی، می‌توانند در مشاغل تدریس، ترجمه متون، آموزشگاه زبان، مشاغل اینترنتی و آموزش آنلاین، مترجم تورهای گردشگری فعالیت کنند. این افراد می‌توانند با افزایش مهارت‌های ایجاد کسب و کار، در جهت ایجاد شغل، اقدام کرده و درآمد بسیار بهتری از تحصیلات خود کسب کنند. همانطور که در جملات قبل هم ذکر شده است، یکی از زمینه های کاری اصلی برای فارغ التحصیلان زبان انگلیسی تدریس است. در سایت انگلیشدان هم توضیح داده شده است که مدرک های تدریس زبان انگلیسی بین‌المللی TEFL & TESOL در سطح بین‌المللی راه را برای فعالیت شما در زمینه تدریس زبان انگلیسی باز می‌کنند. این مدارک معتبرترین مدارک آموزشی زبان انگلیسی هستند. در صورتی که این مدارک را در اختیار داشته باشید می‌توانید تقریبا در همه کشورهای دنیا به تدریس زبان انگلیسی مشغول باشید.

بنابراین اگر قصد دارید در ایران یا هر جای جهان تدریس زبان انگلیسی را انجام دهید از گرفتن مدارک معتبر ذکر شده و مدرک TTC، مدارک آیلتس و تافل، مدرک CELTA، و ... غافل نشوید. همانطور که در سایت ویکی پدیا wikipedia.org ذکر شده است، اگر تعداد کسانی که زبان مادری آن‌ها انگلیسی است و کسانی که تنها به این زبان سخن می‌گویند را با هم بشماریم، آنگاه می‌توان گفت که انگلیسی پرکاربردترین زبان در سطح جهان است. بنابراین بازار کار بسیار خوبی برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی وجود دارد. برای تدریس زبان انگلیسی و اسپیکینگ و مکالمه زبان می توانید از کتاب های معتبر از جمله: Pre Ielts and , American English FILEs, Family and first friends, English Grammar in use, steps to understanding و... و. استفاده نمائید.