بررسی چشم‌انداز بازار کار در انگلیس به منظور انتخاب بهترین مسیر شغلی برای مهاجرت کاری اهمیت دارد. بررسی لیست مشاغل موردنیاز در انگلستان، مسیر شفاف‌تری برای متقاضیان کار در این کشور انگلیسی‌زبان فراهم می‌کند. تا شروع سال ۲۰۲۴ زمانی باقی‌ نمانده است؛ با پیش‌بینی نیازهای جامعه در سال جدید، چشم‌انداز بازار کار در کشورهای مختلف از جمله انگلستان مشخص خواهد شد. در این مقاله به بررسی مشاغل مورد نیاز انگلستان می‌پردازیم. مطالعه این مطلب برای آشنایی با مشاغل موردنیاز انگلیس در سال ۲۰۲۴ را از دست ندهید.

مشاغل مورد نیاز انگلستان در سال 2024
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مشاغل فناوری اطلاعات و مهندسی نرم‌افزار؛ لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان در حوزه کامپیوتر

بخش بزرگی از آینده کاری و موقعیت‌های شغلی با درآمد بالا در انگلستان به مشاغل حوزه فناوری اطلاعات اختصاص دارد. مدیر it و موقعیت‌های شغلی زیرمجموعه فناوری اطلاعات وظیفه هماهنگی، برنامه‌ریزی و رهبری امور دیجیتال را در شرکت بر عهده می‌گیرند. کار متخصصان این حوزه اغلب شامل تعیین نیازهای فناوری اطلاعات یک سازمان و پیاده‌سازی راه‌حل‌های تکنولوژیکی مناسب است. 

علاوه‌بر مدیر فناوری اطلاعات، مهندس نرم‌افزار نیز از شغل‌های مربوط به کامپیوتر با بازار کار و درآمد بالا به شمار می‌رود. مهندس نرم‌افزار وظیفه طراحی، توسعه، نگهداری، تست و ارزیابی سیستم‌های نرم‌افزاری را بر عهده دارد. با اتکای فزاینده به برنامه‌های کاربردی نرم‌افزار، مهندسان این حوزه میان مشاغل پردرآمد در انگلستان هستند.

ورود به انگلستان و کار در موقعیت‌های شغلی مختلف، مستلزم دریافت ویزای کاری است. در فرایند دریافت ویزای کاری علاو‌بر مدارک موردنیاز، باید هزینه اخذ مجوز ورود به انگلستان را نیز دریافت کنید. هزینه انواع ویزای مهاجرتی به انگلستان مثل هزینه ویزای توریستی انگلیس و ویزای کاری این کشور شامل همه مراحل ثبت درخواست تا انگشت‌نگاری می‌شود.

فعالیت‌های زیرمجموعه کادر درمان؛ از مشاغل مورد نیاز انگلستان

مشاغل کادر درمان مثل پزشکی و جراحی بالاترین میزان درآمد در سال ۲۰۲۳ انگلستان را به خود اختصاص می‌دهند. بخش پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی غیرقابل انکار یکی از ضروری‌ترین و با ارزش‌ترین زمینه‌ها است که برخی از بالاترین حقوق را در انگلستان دریافت می‌کنند. پزشکان در بخش مراقبت‌های بهداشتی بالاترین پتانسیل برای کسب درآمد را دارند. مشاغل پزشکی موردنیاز در انگلستان متنوع است و شامل تخصص‌های مختلفی می‌شود. 

برخی از متقاضیان مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی وارد این کشور می‌شوند تا با آشنایی بیشتری با این موضوع در کشور انگلیس داشته باشند. رشته‌های پزشکی در انگلستان در لیست رشته‌هایی با بورسیه تحصیل در انگلستان به شمار می‌روند. 

2

دندانپزشکی؛ یکی از شغل های مورد نیاز انگلیس با درآمد بالا

دندانپزشکی یکی از شغل های مورد نیاز در انگلیس با درآمد بالا به شمار می‌رود. متخصصان این حوزه پزشکی، مشکلات مربوط به دهان، دندان و لثه را تشخیص می‌دهند و برای درمان نسخه تجویز می‌کنند. دندانپزشکان مرجع خوبی برای شناخت بهترین و سالم‌ترین رژیم غذایی در برنامه مراقبت از دهان و لثه به شمار می‌روند. زمینه فعالیت دندانپزشکی در انگلستان گسترده است؛ ارتودنسی و جراحی دهان و دندان از جمله تخصص‌های پردرآمد دندانپزشکی در انگلستان به شمار می‌روند. این نکته دندانپزشکی را به شغل پردرآمدی در حوزه پزشکی تبدیل می کند.

بخش پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی فرصت‌های شغلی امیدوار‌کننده‌ای را با دستمزد بالا در اختیار مهاجران بین‌المللی قرار می‌دهد. آینده کاری خوب کادر درمان و دندانپزشکی در انگلستان باعث افزایش استقبال متقاضیان تحصیل در این کشور نیز شده است. با در نظر گرفتن شرایط متقاضی مهاجرت مثل حداقل شرایط سنی ویزای تحصیلی انگلیس، تمکن مالی مورد‌نیاز و نمره زبان، امکان درخواست پذیرش برای یکی از دانشگاه‌های انگلستان وجود دارد. 

مدیران مالی؛ سمتی ضروری برای پیشبرد اهداف سازمان متناسب با هر بودجه‌ای

هر شرکتی ساختار مالی و حسابداری خاصی دارد؛ حفظ این ساختار برای پیشبرد اهداف و چشم‌انداز شرکت ضروری است. وظیفه حسابرسی و حفظ ساختار مالی شرکت بر عهده مدیران مالی و حسابداران است. این مشاغل در لیست شغل‌های با درآمد بالا در اکثر کشورها به شمار می‌روند. 

مدیران مالی وظیفه تهیه گزارش‌های مالی، هدایت فعالیت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه استراتژی‌های بیشتر برای دستیابی به اهداف مالی بلندمدت شرکت را بر عهده می‌گیرند. نقش حیاتی مدیران مالی در توسعه شرکت‌ها باعث افزایش میانگین دستمزد این شغل در لیست مشاغل مورد نیاز در انگلستان شده است.  

مهندسی هسته‌ای؛ یکی از مشاغل فنی مورد نیاز انگلیس

انرژی هسته‌ای و استفاده بهینه از این انرژی یکی از اهداف بلندمدت کشورهای توسعه‌یافته‌ای مثل انگلستان به شمار می‌رود. انرژی هسته‌ای منبع عالی از انرژی و جایگزینی ایده‌آل برای سوخت‌های تجزیه‌ناپذیری مثل نفت و گاز به شمار می‌رود. با اتمام ذخایر نفتی و سوختی در سراسر جهان، جایگاه مهندس هسته‌ای بیشتر از قبل پررنگ می‌شود. مهندسان هسته‌ای نیروگاه‌ها را طراحی و راه‌اندازی و از کارکرد ایمن و کارآمد اطمینان حاصل می‌کنند. علاوه‌بر این، مهندس هسته‌ای در تعیین استراتژی و ارائه راهکار برای دفع زباله‌های حاصل از تولید انرژی هسته‌ای نقش دارد. 

با‌توجه‌به سطح بالای مسئولیت و دانش فنی مورد نیاز در فناوری هسته‌ای، متخصصین این حوزه از درآمد بالایی برخوردار هستند. بخش انرژی یک زمینه پویا و در حال تحول است که فرصت‌های متعددی را برای افراد علاقه‌مند ایجاد می‌کند. این شغل تاثیر بسزایی در حفظ منابع جهان و استفاده از روش‌های زیست‌تخریب‌پذیر می‌گذارد.  

دیجیتال مارکتر؛ یکی از مشاغل مورد نیاز در انگلستان با موقعیت‌های متعدد

با پیشرفت تکنولوژی و تعدد کسب‌وکارها، تقاضا برای مشاغل فنی افزایش یافته است. یکی از این مشاغل مشاور بازاریابی دیجیتال است. با افزایش گستردگی استفاده از اینترنت، مشاورین بازاریابی دیجیتال، جایگاه خاصی را میان مشاغل مورد نیاز در انگلستان به خود اختصاص داده‌اند. اجرای انواع استراتژی‌های تبلیغاتی در فضای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی بر عهده مشاوریان بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکترها است. 

گسترش رقابت در زمینه کسب‌وکارهای مختلف باعث افزایش نیاز به تعیین استراتژی‌های کارآمد شده است. فرصت اندک در فضای دیجیتال برای رشد باعث ایجاد زمینه پیشرفت برای علاقه‌مندان حوزه دیجیتال مارکتینگ شده است. آینده روشن و مسیر شغلی مطلوبی در انتظار علاقه‌مندان به بازاریابی دیجیتال قرار دارد.

3

تماس با موسسه ایران کانادا؛ گامی مطمئن برای پیشبرد بی‌دردسر مسیر مهاجرت

در این مقاله به بررسی مشاغل مورد نیاز در انگلستان پرداختیم. انگلستان یکی از کشورهای توسعه یافته در اروپا با تعداد صنایع مختلف است. گستردگی صنایع در این کشور انگلیسی‌زبان باعث افزایش تنوع در لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان شده است. مشاغل زیرمجموعه کامپیوتر مثل مهندسی it، دیجیتال مارکتینگ، مشاغل کادر درمان مثل دندانپزشکی و پرستاری، شغل‌های مربوط به مدیران مالی و موقعیت‌های کاری برای توسعه اهداف جامعه مثل مهندسی انرژی هسته‌ای از مشاغل پردرآمد و مورد نیاز در انگلیس به شمار می‌روند. 

برای مهاجرت کاری به انگلستان باید بهترین مسیر شغلی را در بهترین شهر مقصد انتخاب کنید. گاهی گذراندن دوره آموزشی کوتاه‌مدت در انگلیس، شانس متقاضی مهاجرت را برای یافتن شغلی بهتر افزایش خواهد داد. برای تصمیم‌گیری آگاهانه در مسیر مهاجرت، با موسسه مهاجرتی ایران کانادا تماس بگیرید. این مرکز مهاجرتی راهنمای خوبی برای مسیر خروج از کشور و ادامه زندگی در مقصدی دیگر است. برای تماس با متخصصین مجرب ایران کانادا فقط کافی است آدرس irancanada.cc  را در گوگل وارد کنید.