به گزارش سایت فردا، سنگ مزار مرحوم علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال که روز چهارشنبه ۱۵ بهمن در ۴۳ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت، آماده شده و در محل آرامگاه او نصب می‌‎شود.

آماده شدن سنگ مزار علی انصاریان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی انصاریان فوتبال را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی آغاز ‌نمود و پس از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس پیوست. در سال۱۳۸۵ از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران پیوست و تنها یک فصل دراین تیم‌بازی کرد. او سابقه بازی در تیم‌های دیگر مانند باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین‌ بوشهر، استیل‌آذین وگسترش فولاد را هم دارد. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ایی فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

وی در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده است و خیلی پدر و مادرش را دوست دارد و در خانه بر خلاف بیرون خیلی مطیع و سر به زیر است او پسری مطیع و آرام برای مادرش و برادری مهربان و دلسوز برای خواهر و برادرش است.

او به عنوان بازیگر مهمان در چند مجموعه تلویزیونی نقش های کوتاه بر عهده داشته است مانند سریال زیر آسمان شهر ، فیلم پاداش سکوت ، سریال چارخونه اشاره کرد. انصاریان در سال ۱۳۹۳ هنگامی که به عنوان بازیگر و تهیه کننده فیلم کلاف کنار لیلا اوتادی قرار گرفت رسما وارد بازیگری شد و اکنون از چهره های موفق در این زمینه می باشد.