پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اگر برای خرید محصولات مختلف بخصوص کالاهای دیجیتال در اینترنت به جستجو پرداخته باشید، حتما فروشگاه اینترنتی مبیت را دیده‌اید و با محصولاتی که ارائه می‌کند آشنایی دارید. اما چنانچه تاکنون تجربه خرید از این مجموعه را نداشته‌اید، این مطلب را از دست ندهید، ما در ادامه سعی داریم با ذکر دلایل مختلفی به شما بگوییم که چرا خرید گوشی موبایل، لب تاپ و سایر کالاهای دیجیتال از این فروشگاه به نفع شماست.

ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی خوب چیست؟

پیش از آن که به ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی مبیت بپردازیم و بگوییم که چرا و چطور این فروشگاه توانسته اکنون به یک مارکت پلیس منحصربفرد تبدیل شود، لازم است ببینیم به طور‌کل فروشگاه آنلاین چیست و چه ویژگی‌هایی آن را به یک فروشگاه اینترنتی ایده‌آل و کاربر پسند تبدیل می‌کند؟

به یک وب سایت که در آن مجموعه‌ای از یک کالای خاص و یا حتی چند دسته از کالاهای مختلف برای فروش در اختیار مشتریان قرار گیرد، فروشگاه اینترنتی می‌گویند. این فروشگاه باید بتواند تصاویر، ویدئوها و یا محتوایی مفید درباره هر محصول ارائه نماید و یا به مقایسه دسته‌ای از کالاها بپردازد تا مشتری بتواند با یک مقایسه آسان کالای مورد نظر خود را یافته و آن را به سبد خرید اضافه نماید. ما در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

تنوع محصولات

تنوع یکی از ویژگی‌هایی است که می‌تواند به سرعت کاربران و مشتریان را به یک فروشگاه اینترنتی جذب نماید. به عنوان مثال فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال نمی‌تواند تنها در حوزه فروش یک قلم کالا فعالیت کند یعنی فقط گوشی موبایل بفروشد. زیرا فردی که گوشی موبایل تهیه می‌کند ممکن است بخواهد هدست، پاور بانک و محصولات دیجیتال دیگری نیز از آن مجموعه خریداری نماید.

قیمت اجناس

می‌دانیم که در کسب و کارهای مختلف رقابت وجود دارد. در مورد فروشگاه‌های آنلاین نیز همین طور است و فروشگاهی موفق خواهد بود که بتواند اجناس خود را با قیمت مناسب‌تر و گاه پایین‌تر از فروشگاه‌های دیگر در اختیار مشتری قرار دهد. بخصوص برای مارکت پلیس‌هایی که امکان خرید کاربر را از چندین تامین‌کننده‌ متفاوت فراهم می‌کنند، این موضوع می‌تواند به جلب مشتری بیشتر و فروش بالاتر منجر شود.

طراحی خوب صفحات فروشگاه

بی‌شک شما هم با ما موافقید که طراحی جذاب و کاربر پسند یک فروشگاه اینترنتی تا چه اندازه می‌تواند شما را برای مدتی طولانی در سایت نگه دارد. در حالی که صفحات درهم و خسته کننده یک سایت دیگر ممکن است شما را از ماندن در سایت و جستجو برای خرید کالای مورد نظر دلزده نماید.

ارائه خدمات به مشتری

اگر با فروشگاه‌های اینترنتی که داخل ایران فعالیت دارند آشنا باشید، فروشگاه‌هایی توانسته‌اند باقی بمانند و رشد کنند که مشتری تجربه خرید جذابی از آن‌ها داشته است. امنیت خرید، ضمانت کالا و همچنین ارسال به موقع نکاتی است که یک فروشگاه اینترنتی را ایده‌آل می‌کند.

فروشگاه اینترنتی مبیت

فروشگاه مبیت از آن دسته فروشگا‌ه‌هایی است که به عنوان یک مارکت پلیس در بین فروشگاه‌های اینترنتی شناخته شده است. پیشتر به این ویژگی مبیت اشاره کردیم که قادر است انواع کالاهای دیجیتال را از تامین کننده‌های مختلف و از سراسر کشور در اختیار مشتری قرار دهد و همین امر سبب شده این فروشگاه از قیمت‌های رقابتی در خرید اینترنتی موبایل و سایر کالاهای دیجیتال برخوردار باشد.

مارکت پلیس مبیت

چرا بهتر است خرید گوشی موبایل از مبیت انجام شود؟

با توجه به اینکه امروزه گوشی موبایل یکی از اقلام و کالاهای پر مخاطب به شمار می‌آید و مشتریان بسیاری دارد، بخشی از این مطلب را به فروش موبایل توسط مبیت اختصاص داده‌ایم. شاید فکر کنید بهتر است مدل‌ها و قیمت‌های گوشی موبایل را در سایت‌هایی مانند مبیت بررسی کنید و سپس خرید خود را از فروشگاه‌های حضوری انجام دهید به دلیل آن که امکان گرفتن تخفیف از فروشنده را دارید. اما همینجا دست نگهدارید، فروشگاه اینترنتی مبیت برای خرید گوشی موبایل شرایطی را فراهم کرده که شما را از رفتن به مغازه‌های مختلف بی‌نیاز می‌کند زیرا مبیت برای مشتریان خود اهمیت قائل است. به طوری که با مراجعه به وب سایت فروشگاهی مبیت به آدرس الکترونیکی https://www.mobit.ir/ شما می‌توانید انواع گوشی موبایل را که دارای تخفیف هستند بیابید. چه چیزی برای یک خریدار پر و پا قرص می‌تواند از این بهتر باشد.

نکته دیگر آنکه در فروشگاه اینترنتی موبایل مبیت، می‌توانید قیمت روز گوشی را ببینید و به مقایسه آن پرداخته و سپس خرید خود را انجام داده و محصول با کیفیتی را درب منزل تحویل بگیرید. در فروشگاه اینترنتی مبیت علاوه بر گوشی موبایل می‌توانید وسایل جانبی موبایل مانند انواع پاور بانک، هدفون بی‌سیم و ... را با قیمت مناسب بیابید و خریداری کنید.

مبیت شرایطی را فراهم کرده که خریدار بتواند با استفاده از سیستم امتیازدهی ارزان‌تر از همیشه خرید کند. به عنوان مثال با هر بار خرید امتیازی را برای خود جمع می‌کنید و هنگامی که این امتیازها به ۵۰۰ برسد شما می‌توانید روی خرید بعدی خود ۵۰ هزار تومان تخفیف گرفته و از امتیازهای خود خرج نمایید. ما مطمئنیم با یک بار خرید لذت بخش از فروشگاه اینترنتی مبیت، مشتری دائمی این مجموعه خواهید شد.