پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آمار مهاجرت در ایران هر ساله بیش از سال گذشته خود میشود. طی سال 1399 نزدیک به 50 هزار نفر ایرانی از کشور ایران مهاجرت کرده اند. وضعیت اقتصادی کشور یکی از پایه گذاران اصلی این اتفاق بوده است. اما ایرانی ها بیشتر به چه کشور های مهاجرت میکنند؟ آمار رسمی نشان میدهد که  اغلب ایرانی ها قاره سبز یعنی اروپا را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب میکنند. غریب به 70 درصد از مهاجرین ایرانی ساکن اروپا هستند. اما بسیاری از افراد به دنبال مهاجرت آسان به اروپا، هستند. اما چقدر از ایرانی ها توانایی مهاجرت به اروپا را دارند؟ بهترین کشور ها برای مهاجرت کدام کشور ها هستند؟ آمار و ارقام بسیار جالب را در ادامه این بخش خدمت شما عزیزان ارائه میکنیم. تا انتهای این بخش همراه رویزا گروپ باشید تا اگر شما هم قصد مهاجرت دارید، با ذهنی باز تصمیم بگیرید.

قانون 10 سال 3 کشور برای مهاجرت!

شاید این عنوان برای شما جالب باشد که منظور و هدف از این قانون چیست. آمار جهانی نشان میدهد هر 10 سال، 3 کشور هستند که نزدیک به 60 درصد از مهاجرت ها را در جهان به خود اختصاص میدهند. به طور مثال طی یک مدت زمان ده ساله کشور های آمریکا، ژاپن و انگلستان مقصد بسیاری از افراد برای مهاجرت به خارج از کشور بود. پس از آن یک دوره ده ساله دیگر هم کشور های استرالیا، کانادا و آلمان کشور های پر مخاطب از نظر مقصد محبوب مهاجرین شناخته شدند. اما این دوره ده سال در انتهای ده سال گذشته به پایان رسیده است! و اما چه کشور های تا 10 سال محبوب مهاجرین میشوند؟ این کشور ها چگونه تعیین میشوند؟ همه این ها و ده ها سوال دیگر به شما کمک میکند تا ذهنیت بهتری را برای مهاجرت داشته باشید.

اما پیش از آن پیشنهاد میشود تا مطلب راحت ترین کشور برای مهاجرت رویزا گروپ را پس از این مقاله مطالعه کنید.

مهاجرت آسان به اروپا رویزا گروپ

3 کشور محبوب ده سال آینده:

همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم هر 10 سال سه کشور هستند که به عنوان کشور های محبوب برای مهاجرت در نظر گرفته میشوند. یکی از این سه کشور، کشور رومانی است. رومانی یکی از کشور های است که پیش از این هم برای بسیاری از مهاجرین محبوبیت خاصی داشته است. بسیاری از مهاجرین با دیدی باز این کشور را به عنوان مقصد بعدی برای زندگی خود انتخاب میکنند. به گزارش رویزا گروپ طی یک ساله گذشته نزدیک به 2 هزار نفر به آمار مهاجرین ایرانی کشور رومانی افزوده شده است. اما این موضوع باعث توجه بسیاری از افراد و سازمان بین المللی مهاجرت میشود. این در شرایطی است که رومانی  در لیست سه کشور محبوب در سال آینده برای مهاجرت  قرار دارد. هم اکنون آمار کل مهاجرین ایرانی در جهان نزدیک به 5 میلیون نفر است. از این امار نزدیک به 60 هزار ایرانی در رومانی سکونت دارند.

به گزارش رویزا گروپ اولین کشور محبوب که جز کشور های مهاجرت آسان به اروپا در ده سال آینده قرار دارد، رومانی است. دومین کشور محبوب نیز کشور اتریش میباشد. اتریش نیز کشور های است که ایرانیان آن را مقصد مهاجرتی خود میدانند. اتریش جز کشور های خوب اروپایی به شمار میرود. سومین کشور محبوب برای ده سال آینده برای مهاجرت، کشور امارات میباشد. این سه کشور کشور های هستند که طی سال های اخیر با افزایش جمعیت مهاجرتی خود رو به رو شده اند. اما علت این موضوع چیست و چگونه این کشور ها برای مهاجرت تعیین میشوند؟

مهاجرت به رومانی رویزا گروپ

تعیین کشور ها توسط  سازمان بین‌المللی مهاجرت:

در  سازمان بین‌المللی مهاجرت هر ده سال تصمیماتی جهت انتخاب 3 کشور به عنوان کشور های محبوب در نظر گرفته میشود. این تصمیم بر اساس امکانات و پیشرفت اقتصادی و تکنولوژی در آن کشور ها اتخاذ میشود. یعنی کشور های که به عنوان سه کشور برتر مهاجرتی قرار میگیرند، جز کشور های هستند که در سکوی پرتاپ قرار دارند. این کشور ها توانایی های بسیاری را در زمینه اقتصاد، تکنولوژی، امکانات رفاهی و ... باید داشته باشند. از همین رو تصمیم گرفته میشود تا از این کشور ها به عنوان کشور های مناسب و محبوب برای مهاجرت رو نمایی شود. این اتفاق کاملا در شرایط مطلوب و کاملا پیش بینی شده با هدف پیشرفت اقتصادی و همچنین افزایش جمعیت رخ میدهد. اما در دوره سوم برای کشور های محبوب برای مهاجرت پای 3 کشور اروپایی در میان است.

این موضوع کاملا بر خلاف سه دوره گذشته است که در هر دوره فقط یک کشور اروپایی حضور داشت. این موضوع علامتی جدید برای پیشرفت و طرقی جدید در اروپا خواهد بود. به خصوص در دو کشور محبوب اروپایی ده سال آینده برای مهاجرت در دنیا. اما بهترین راه برای درک و شفافیت بیشتر این موضوع کافی است تا نگاهی به قبل از حجوم مهاجرین به کشور های محبوب مهاجرتی سال های گذشته بیاندازیم. با بررسی این موضوعات به خوبی میتوان پیشرفت چشمگیر را در این کشور ها دید. اما حالا باید چه کاری انجام داد و چگونه میتوان یک مهاجرت آسان به اروپا داشت؟

مهاجرت آسان به اروپا

مهاجرت اسان به اروپا:

یکی از مهم ترین بخش ها برای مهاجرت آسان به اروپا انتخاب یک کشور درست است. به گزارش رویزا گروپ دو تا از برترین کشور ها برای  مهاجرت آسان به اروپا طی ده سال آینده کشور های رومانی و اتریش هستند. اما عوامل دیگری هستند که باید در انتخاب شما اثر گذار باشد. یکی از این موارد ها هزینه مهاجرت است. هزینه مهاجرت به کشور اتریش تقریبا چیزی نزدیک به 5 برابر کشور رومانی است. همچنین در مسئله مهاجرت آسان شما باید تصمیم درستی را اتخاد کنید. در ادامه نیز در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مهاجرت اسان به اروپا رویزا گروپ:

همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، یکی از کشور های که مناسب برای مهاجرت است کشور رومانی است. رومانی جز لیست محبوب ترین کشور ها برای مهاجرت است. اگر شما قصد مهاجرت به کشور رومانی را داشته باشید، در ابتدا باید یک مشاوره درست و یک مرکز تخصصی برای مهاجرت آسان به اروپا را در نظر بگیرید. شرکت مهاجرت رویزا گروپ  یک شرکت معتبر و فعال در زمینه مهاجرت میباشد. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وبسایت رویزا گروپ به نشانی اینترنتی rovisagroup.com اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید. همچنین میتوانید از بخش تماس با رویزا گروپ از مشاوره رایگان این شرکت معتبر بهره مند شوید.

منبع: مهاجرت به رومانی رویزا گروپ