رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به سوال دیگری درباره نحوه و جزییات پرداخت سود سهام عدالت نیز اظهار کرد. سود سهام عدالت با توجه به اینکه شرکت‌ها به صورت تدریجی این کار را انجام می‌دهند. اختلاف چند ماهه را شاهد هستیم. هنوز نهایی نشده است، اما احتمالا در تاریخ‌های مشابه سال گذشته، سود سهام عدالت پرداخت خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت خبر آزاد؛ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به سوال دیگری درباره نحوه و جزییات پرداخت سود سهام عدالت نیز اظهار کرد. سود سهام عدالت با توجه به اینکه شرکت‌ها به صورت تدریجی این کار را انجام می‌دهند. اختلاف چند ماهه را شاهد هستیم. هنوز نهایی نشده است، اما احتمالا در تاریخ‌های مشابه سال گذشته، سود سهام عدالت پرداخت خواهد شد.

وی همچنین درباره افرادی که تا کنون سود سهام عدالت دریافت نکردند. آیا سود آنها برای سال‌های گذشته باطل و سوخت شده. گفت: قطعا کسانی که در سامانه سهام عدالت و سجام ثبت نام کردند. شماره حساب کردند سود سنوات گذشته برای افراد واریز شده. اگر فردی در این دو سامانه ثبت نام نکرده و سود سهام عدالت را دریافت نکرده و بخواهد امروز ثبت نام کند./ادامه خبر در سایت خبر آزاد