مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه گفت: مردم در صورت تمایل به استفاده از مزیت‌های این طرح حمایتی ملزم به خرید کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد هستند.

سورپرایز دولت برای یارانه بگیران در اسفندماه با پرداخت دوبار یارانه نقدی | واریز یارانه نوروزی از نیمه دوم اسفند | واریز یارانه 1 میلیونی ویژه برا خانوارها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گطازش سایت خبر آزاد، یارانه نقدی  | مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه گفت: مردم در صورت تمایل به استفاده از مزیت‌های این طرح حمایتی ملزم به خرید کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد هستند.

بهروز رحیم‌زاده روز جمعه در گفت: شکل جدیدی از طرح کالابرگ الکترونیکی نیمه دوم بهمن امسال با عنوان فجرانه ارائه شد اما نام این طرح شائبه‌ای به وجود آورد که با توجه به نام‌گذاری، اجرای طرح به دهه فجر محدود باشد.

وی افزود: همین امر موجب شد که در نقاط مختلف استان اردبیل مراجعه‌ها به فروشگاه‌ها افزایش یابد و شاهد تجمع و ازدحام در برابر برخی از آنها باشیم؛ در حالی که پیش‌تر نیز اطلاع‌رسانی شده بود، زمان اجرای این طرح محدود به ماه بهمن نیست و هزینه‌کرد اعتباری که در حساب سرپرستان خانوار شارژ شده است، یک ماه مهلت دارد. ادامه خبر /سایت خبر آزاد