بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سامسونگ در هیبت رهبر بزرگ در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته شده است. برندهای دیگر اندرویدی برای حفظ بازار همیشه گوشه چشمی به محصولات جدید سامسونگ دارند. مهم‌تر از همه اینکه سامسونگ بهترین‌های اندوریدی را به بازار عرضه می‌کند. زمانی‌که پای قیمت گوشی سامسونگ به میان می‌آید،‌ می‌توانید مطمئن باشید که با هر بودجه‌ای بهترین را خواهید خرید. در این مقاله به بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ می‌پردازیم که کمتر از 7 میلیون قیمت دارند.

 

بهترین از هر جهت؛ Samsung Galaxy A31

اگر دنبال گوشی هوشمند تمام عیار با قیمت مناسب هستید، A31 سامسونگ بهترین گزینه‌ برای شماست. دوربین چهار لنزی با قابلیت فوکوس بالا دارد،‌ که شما را به یک عکاس حرفه‌ای تبدیل می‌کند. 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. صفحه‌ی نمایش A31  به تکنولوژی AMOLED مجهز است. وضوح بالا و درخشندگی از مشخصات صفحه‌ی نمایشش می‌باشد.

از نظر ظاهری تا حدودی به Galaxy A51 شبیه است و باتری 5000 میلی‌آمپری نقطه‌ی قوت A31 به‌شمار می‌رود. توانایی نگه‌داری شارژ باتری تا 20 ساعت است، که در میان گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ بی‌نظیر است.

اگر بخواهیم از نقاط ضعف‌اش بگوییم؛ A31  ضدآب و گرد و غبار نیست، پس مراقب آب‌تنی با گوشی‌تان باشید.

حدود قیمت گوشی سامسونگ A31 : 5.050.000 تا 5.980.000 تومان

 

نقاط قوت و ضعف Galaxy A31 از نظر کاربران

+ عمر بالای باتری

+ پشتیبانی از دو سیم‌ کارت

+ دوربین اصلی و سلفی قدرتمند

+ تنظیمات پیشرفته و عالی

- نداشتن فن‌آوری شارژ بی‌سیم

- فاقد رتبه‌ی رسمی IP برای ضدآب بودن

سامسونگ

ارزان اما پیشگام؛ Samsung Galaxy A01

گوشی سامسونگ گلکسی A01 با صفحه نمایش 5.7 اینچی AMOLED HD که دارد یک پله بالاتر از گوشی‌های هم‌رده‌اش ایستاده. طراحی کلاسیک و در عین حال هوشمند در کنار صفحه‌ی نمایش بی‌دکمه مشخصه‌ی اصلی A01 می‌باشد.

Galaxy A01 برای کسانی‌ مناسب است که یک گوشی هوشمند با قابلیت‌های ساده می‌گردند، تا کارهای اصلی‌شان را راه بیندازد.

حافظه‌ی‌ داخلی پایه‌ با قابلیت ارتقا تا  512 گیگابایت حافظه‌ی جانبی microSD خرید این گوشی را به‌صرفه کرده است. دوربین سلفی‌اش 5 مگاپیکسل است و دوربین اصلی‌اش با دو لنز درخور توجه است. لنز اصلی 13 مگاپیکسل و سنسور عمق‌اش 2 مگاپیکسل قدرت دارد. و می‌توانید مطمئن باشید بهترین عکس‌ها را می‌گیرید.

اگر خیلی اهل ذخیره‌سازی اطلاعات نباشید، و مدام برنامه‌های جدید نصب نکنید، A01 گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.  همچنین درگاه شارژ این گوشی از نوع Micro-USB می‌باشد.

حدود قیمت گوشی سامسونگ A01 : 2.400.000 تا 2.750.000 تومان

 

نقاط قوت و ضعف Galaxy A01 از نظر کاربران

+ ورژن اندورید 10

+ دوربین دو لنزی قدرتمند

+ امکان اتصال microSD

- فضای ذخیره سازی کم پایه (16 گیگابایت)

- پورت شارژ میکرو

- حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی

 

بهترین گوشی جهانی؛ Samsung Galaxy A20s

اگر خیلی اهل سفر کردن به ویژه به خارج از ایران هستید، هیچ گوشی‌ دیگری جز Galaxy A20s برای‌ شما مناسب نیست. قابلیت استفاده از 2 سیم‌کارت به صورت هم‌زمان و سازگاری بالای A20s با تمام ارائه دهندگان GSM موجب محبوبیت این گوشی میان اهل سفر شده است.

 

نمایشگر لبه به لبه‌ی AMOLED Infinity طراحی ظریف و کاربردی دارد. درگاه شارژ آن USB Type-C می‌باشد، که این روزها در همه‌جا در دسترس است.  یک اسکنر انگشت در پشت گوشی برای افزایش امنیت دارد.

پردازنده‌ی آن از نسل قدرتمند چیپست اسنپدراگون 450 می‌باشد. از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. رم آن 3 گیگابایت است. فضای ذخیر‌سازی 32 گیگابایت با قابلیت اتصال microSD نیز دارد.

 باتری گوشی 4000 میلی آمپری آن تمام روز همراهی‌تان می‌کند. و خلاصه A20s تمام آن چیزی را که می‌خواهید با قیمت کم برای‌تان فراهم خواهد کرد.

حدود قیمت گوشی سامسونگ A20s : 4.049.000 تا 5.000.000 تومان

 

نقاط قوت و ضعف A20s از نظر کاربران

+ صفحه نمایش Super AMOLED Infinity-U

+ شارژ سریع با USB Type-C

+ ماندگاری باتری تا 31 ساعت

+ پشتیبانی از دو سیم‌ کارت

+ اسکنر اثر انگشت

- با حامل های CDMA سازگار نیست

- فقط 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی پایه

 

بهترین خرید؛ Samsung Galaxy a22

گوشی سامسونگ a22 از نظر ارزش خرید بهترین گوشی موجود در بازار است. صفحه‌ی نمایش 6.4 اینچی با روزلوشن بالا، تصاویر را با دقت و درخشندگی بیشتری به نمایش می‌گذارد. پردازنده‌ی مرکزی سامسونگ A22 از تراشه‌ی 12 نانومتری 8 هسته‌ای برخوردار است. پس دیگر نگران تعداد برنامه‌های باز خود نباشید. گوشی‌تان با قدرت بدون وقفه کار خواهد کرد.

4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و قابلیت استفاده از microSD از دیگر جنبه‌های جالب توجه سامسونگ A22 می‌باشد.

دوربین اصلی A22  از یک دوربین چهارگانه تشکیل شده. لنز اصلی آن 48 مگاپیکسل قدرت دارد و سه لنز دیگر آن به ترتیب 8، 2 و 2 مگاپیکسل هستند. دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی‌ست.

باتری سامسونگ A22 از نوع لیتیوم پلمیری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر است که از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. خلاصه A22 حرف‌های زیادی برای گفتن در بین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ دارد.

قیمت گوشی سامسونگ a22 از 4.600.000 تا 5.500.000 تومان است.

سامسونگ

نقاط قوت و ضعف A22 از نظر کاربران

+ باتری با توانایی بالای نگهداری شارژ

+ دوربین قدرتمند و حرفه‌ای

+ صفحه‌نمایشSuper AMOLED

- عدم پشتیبانی از شبکه‌ی 5G

- مشکل در نمایش تصاویر بی‌کیفیت

 

گوشی تمام عیار؛ Samsung Galaxy A12

سامسونگ A12 جزء گوشی‌های اقتصادی محبوب سامسونگ می‌باشد که در سال 2020 معرفی شده. صفحه‌ی نمایش این گوشی 6.5 اینچ است با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل که برای یک گوشی میان‌رده قابل‌قبول است. وضوح تصاویر در A12 بسیار بالاست.

پردازنده‌ی گوشی 8 هسته‌ای‌ست و برای تماشای ویدئو و بازی بسیار مناسب است. همچنین پردازنده‌ی گرافیکی آن PowerVR GE8320 می‌باشد. 4 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و قابلیت استفاده از حافظه‌ی جانبی microSD دارد.

دوربین اصلی چهار لنز دارد. لنز اصلی با قدرت 48 مگاپیکسل، و سایر لنزها به ترتیب 5، 2 و 2 قدرت دارند. کیفیت بالای دوربین امکان تصویربرداری به صورت HDR را فراهم کرده. دوربین سلفی A12 با قدرت 8 مگاپیکسل توانایی فیلم‌برداری با سرعت 1080p را برای شما فراهم می‌کند. باتری با قابلیت شارژ سریع با ظرفیت 5000 مگاپیکسل توانایی بالایی برای نگهداری انرژی دارد.

حدود قیمت گوشی سامسونگ A12: 3.649.000 تا 4.850.000 تومان

 

 

نقاط قوت A12 از نظر کاربران

+ ابزاری حرفه‌ای برای تصویربرداری

+ حافظه‌ی داخلی

+ طراحی زیبا

+ مناسب برای اجرای بازی‌ها

+ شارژ سریع و دوام باتری

+ حس‌گر اثر انگشت

سخن ‌پایانی

در این مقاله با توجه به قیمت گوشی سامسونگ، بهترین‌ مدل‌های اقتصادی را معرفی کردیم،‌ که ضمن پایین بودن قیمت،‌ بالاترین کیفیت را برای کاربر فراهم کرده‌اند. نوسانات قیمت‌ها به عوامل چندی بستگی دارد؛ مانند میزان فروش، وضعیت بازار ارز و البته کشور تولیدکننده‌ی گوشی‌ها. در این میان باید به ضمانت‌نامه‌ی گوشی که بر روی قیمت آن بی‌تاثیر نیست نیز تاکید کنیم.