اگر قصد خرید تلویزیون از سایت دبی کوچولو را دارید می‌توانید با مشاورین این سایت تماس بگیرید تا کامل شما را راهنمایی کنند.

معرفی تلویزیون 55 اینچ 2021 سامسونگ 55Q80A از سایت دبی کوچولو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تلویزیون QLED سامسونگ مدل Q80A از کیفیت تصویر 4K برخوردار است و می‌تواند محتواهای تصویری را با کیفیت بسیار خارق العاده و ویژه برای شما نمایش دهد. خرید تلویزیون سامسونگ QLED برای افرادی که کیفیت تصویر تلویزیون برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است در اولویت قرار دارد. این تلویزیون صفحه نمایش 55 اینچ دارد و از فناوری‌های صوتی و تصویری مختلفی نیز برخوردار است. تلویزیون‌سامسونگ 55Q80A برابر 60 وات توان صوتی دارد و از جمله تلویزیون‌های اسمارت برند سامسونگ می‌باشد. این تلویزیون در سال 2021 به بازار عرضه شده است و از جمله جدیدترین تلویزیون‌های سامسونگ محسوب می‌شود. تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q80A از نظر کارایی و کیفیت تصویر بسیار فوق‌العاده است و در میان رقیبان زبانزد می‌باشد. این تلویزیون تمامی محتواها را با کیفیت تصویر فوق العاده نمایش میدهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q80A در مقایسه با رده‌های قبلی از قیمت بالاتری برخوردار است؛ اما عملکرد آن نیز ارتقا یافته و شما با امکانات و قابلیت‌های گسترده تری روبرو می‌شوید. تلویزیون QLED سامسونگ 55Q80A در سال 2021 به بازار عرضه شده و یکی از تلویزیون‌های سری QA سامسونگ می‌باشد. این تلویزیون نور پردازی مستقیم دارد و از نور پس‌زمینه Direct برخوردار است. تلویزیون 2021 سامسونگ 55Q80A برابر 60  وات توان صوتی دارد و مجهز به 4 اسپیکر 10 واتی و یک سابووفر 20 وات می‌باشد. صدای پخش شده از تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q80A کاملا با کیفیت و رسا‌ است و شما در هر نقطه از محیط می‌توانید صدا را با کیفیت بسیار بالایی دریافت کنید. تلویزیون اسمارت سامسونگ 55Q80A از قابلیت‌های هوشمند فراوانی برخوردار است. این تلویزیون دارای پورت HDMI است و شما می‌توانید انواع کنسولهای بازی و سایر دستگاه‌ها را به تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q80A متصل نمایید. در این مقاله قصد داریم در مورد مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 55Q80A با شما گفتگو کنیم. اگر قصد خرید تلویزیون از سایت دبی کوچولو را دارید می‌توانید با مشاورین این سایت تماس بگیرید تا کامل شما را راهنمایی کنند.

کیفیت تصویر تلویزیون 2021 سامسونگ 55Q80A

تلویزیون QLED سامسونگ مدل Q80A دارای صفحه نمایش نانوکریستال می‌باشد. این نانو کریستال‌ها بین نور پس زمینه قرار گرفته اند و می‌توانند بیشترین کارایی و عملکرد را برای تلویزیون ایجاد کنند. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q80A تمامی رنگ‌ها را با کیفیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد و حجم رنگ صددرصد دارد. این محصول مجهز به کیفیت تصویر 4K است و رنگین کمانی از رنگهای شفاف را برای شما نمایش میدهد. تلویزیون QLED سامسونگ 55Q80A مجهز به پردازنده Quantum می‌باشد. Quantum 4K پردازنده‌‌ی قدرتمندی است که در تلویزیون سامسونگ 55Q80A به کار رفته است می‌تواند با قدرت و سرعت بسیار بالایی تمامی تصاویر و محتوا را پردازش و آنالیز کند. تلویزیون 55Q80A سامسونگ با داشتن این پردازنده نویز و بلور تصاویر پرسرعت را از بین برده و تصاویر کاملا شفاف و صاف نمایش می‌دهد. یکی از ویژگی‌های تصویری تلویزیون فورکا سامسونگ 55Q80A فناوری Motion EXcelator می‌باشد. با وجود این فناوری تمامی تصاویر سریع و اکشن با کیفیت بسیار بالایی نمایش داده می‌شوند. تلویزیون Quantum 55Q80A سامسونگ 120 هرتز نرخ رفرش ریت دارد و تمامی محتوا را با سرعت بسیار بالا ارائه می‌دهد. این تلویزیون در سال 2021 در سایز 55 اینچ به بازار عرضه شده و روشنایی تصاویر را بهبود می‌دهد. این تلویزیون می‌تواند کنتراست تصاویر را نیز ارتقا داده و تمامی محتوا با کیفیت تصویر بسیار بالا و کاملاً شفاف ارائه می‌شوند.

سیستم صوتی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 55Q80A

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل Q80A از قدرت صوتی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این تلویزیون می‌تواند تمام این محتواها را با کیفیت تصویر بالایی نمایش دهد و در کنار آن صحنه‌های صوتی باکیفیت خیره کننده ارائه می‌دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q80A مجهز به چهار اسپیکر ده واتی است. این تلویزیون دارای ساب ووفر 20 وات نیز می‌باشد و به طور کلی از 60 وات توان خروجی برخورد است و اسپیکرهای این محصول کاملاً قدرتمند می‌باشد و می‌توانند صدای با کیفیت بسیار بالا ارائه دهند. تلویزیون 2021 سامسونگ 55Q80A از قابلیت‌های صوتی مختلف پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون مجهز به قابلیت SpaceFit است و با وجود این قابلیت صدای تلویزیون با توجه به محیط اطراف تنظیم شده و می‌تواند صدای متناسب با محیط اطراف منتشر نماید. زمانی که شما تلویزیون به دیوار نصب می‌کنید می‌توانید نمای بسیار شیکی به خانه خودتان ببخشید و تلویزیون را در جای مناسب قرار دهید. تلویزیون 2021 سامسونگ 55Q80A مجهز به فناوری Active Voice Amplifir می‌باشد و می‌تواند صدای تمامی دیالوگ و گفت‌وگو را بهبود دهد. همچنین این محصول دارای فناوری OTS است و صدای کاملاً چند بعدی و فراگیر برای شما ارائه می‌دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ Q80A صداهایی با قدرت بسیار بالا ارائه داده و شما را غرق در صداهای مختلف می‌کند.

طراحی تلویزیون سامسونگ 55Q80A

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 55Q80A صفحه نمایش QLED دارد. این تلویزیون در صفحه نمایش تخت طراحی شده و با ابعاد 55 اینچ برای محیط‌ها و سالن‌های متوسط و بزرگ بسیار مناسب می‌باشد. نورپردازی این تلویزیون از نوع Direct است و بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q80A دارای پایه وسط است و شما می‌توانید این تلویزیون را بر روی پایه‌ها قرار داده و آن را با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید. تلویزیون اسمارت سامسونگ 55Q80A رنگ بدنه و رنگ فریم مشکی دارد و به راحتی و تمامی دکوراسیون‌ها هماهنگ می‌شود. این تلویزیون در سال 2021 به بازار عرضه شده است.

2

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q80A

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل Q80A از سیستم‌عامل تایزن برخوردار است. این سیستم عامل رابط هوشمند بسیار سریع می‌باشد و می‌تواند محیط جذابی را برای خانه شما فراهم کند. تلویزیون اسمارت سامسونگ 55Q80A منوی بسیار گسترده ای دارد و انواع برنامه‌ها را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این تلویزیون عملکرد بسیار بالایی دارد و تمامی برنامه‌ها را با سرعت بسیار بالایی برای شما نمایش می‌دهد. یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این تلویزیونی دستیار صوتی Google Assistant و Alexa  است. با وجود این دستیارهای صوتی شما به راحتی می‌توانید با استفاده از ریموت کنترل دستورات خود را با استفاده از صدا ارائه دهید و تلویزیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن آنها را پاسخ می‌دهد. ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ 55Q80A سلول‌های خورشیدی دارد که با نور آفتاب شارژ میشود و شما میتوانید ریموت کنترل تلویزیون و در مقابل نور آفتاب قرار داده بدون استفاده از باتری از آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول این است که برای انجام بازی‌های مختلف نیز مناسب می‌باشد. تلویزیون اسمارت سامسونگ 55Q80A از قابلیت Screen Share و یا Chrome Cast برخوردار است و این قابلیت را دارد که صفحه گوشی شما را به تلویزیون منتقل نموده و محتواهایتان را در ابعادی بزرگتر مشاهده کنید.

3

نتیجه‌گیری

 تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q80A مجهز به کیفیت تصویر 4K است و صفحه نمایش نانوکریستال دارد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش QLED و نورپردازی Direct است. به طور کلی تلویزیون هوشمند سامسونگ 55Q80A از 60 وات توان صوتی برخوردار است و در سال 2021 به بازار عرضه شده است. شما می‌توانید تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 55Q80A را با قیمتی بسیار استثنایی از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید.