مثلث آنلاین: ستاره فوتبال ایران و آسیا بعد از دوران سخت مربیگری در سپیدورد حالا در یک سفر جالب همراه پرسپولیس به کشوری رفته است که محبوبیت بالایی در آن دارد.

اماراتی ها مجذوب جادوگر/ بازتاب حضور علی کریمی در امارات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش" ورزش سه" تا سال ها بعد از حضور ستاره فوتبال ایران در فوتبال امارات، در زمین های فوتبال دبی نوجوانان و کودکانی که فوتبال بازی می کردند خودشان را جادوگر ایرانی می نامیدند چرا که آرزو داشتند زمانی مثل او بشوند. علی کریمی نه فقط در ایران که در امارات متحده عربی محبوبیت فروانی دارد.


او بعد از گذراندن فصلی سخت با سپیدرود و جدایی اش از این تیم ، مدت ها در سکوت زندگی کرد اما بعد از چند ماه ، به عنوان میهمان ویژه همراه پرسپولیسی ها که برای دیدار برگشت با الاهلی به دبی می رفتند به این کشور سفر کرد. کریمی بعد از سال ها به طور رسمی به امارات رفت و این موضوع بازتاب رسانه ای جالبی در امارات داشته است.


حضور جادوگرایرانی در امارات و دیدار اتفاقی اش با مجری تلویزیون ابوظبی ، در نهایت منجر به یک مصاحبه مفصل شد. امروز سعد الحارثی خبرنگار معروف عربستانی ویدئویی را از حامد الحارثی مجری تلویزیون ابوظبی در صفحنه توئیترش منتشر کرد. سعد الحارثی در کپشن این ویدئو نوشت:"ایران بازیکنی مثل علی کریمی دیگر نخواهد داشت." اما ویدئویی که سعدالحارثی منتشر کرد ویدئویی از پشت صحنه مصاحبه مجری تلویزیون ابوظبی و علی کریمی بود. حامد الحارثی در ویدئویی که با موبایلش می گیرد در مقدمه ای می گوید:" من امروز یک میهمان ویژه دارم و قرار است با او گفت و گو کنم. او اسطوره اساطیر فوتبال امارات ، علی کریمی است."


مجری تلویزیون ابوظبی همچنین مصاحبه اش با جادوگر ایرانی را اینگونه آغاز کرد:" در این سال ها صدها بازیکن به این سرزمین آمد و رفت داشته اند اما آنکه در دل ها مانده است، علی کریمی است."


کریمی همراه پرسپولیس به دبی سفر کرده تا از نزدیک شاهد بازی تیم محبوبش در دیدار برگشت برابر نماینده عربستان سعودی باشد. او در این سال ها با وجود اینکه هیچ پست رسمی در پرسپولیس نداشته اما همیشه در مهمترین زمان ها در کنار تیم بوده است.