کشور ارمنستان، همسایه ایران و یکی مقاصد پرطرفدار سفر تجاری و غیر تجاری ایرانیان است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 شهر ایروان، پایتخت این کشور است و اگر یک صرافی، بتواند در دو کشور ایران و ارمنستان، خدمات صرافی خود را به زبان فارسی و به صورت ریالی و شتابی ارائه کند چه قدر کار استعلام قیمت درام ارمنستان و خرید یا انتقال درام آسان و سریع خواهد بود. صرافی ارمنستان، یک صرافی ایرانی در شهر ایروان است که علاوه بر اینکه آنجا دفتر رسمی دارد، از طریق سایت صرافی ارمنستان، خدمات ارزی خود برای همه ایرانیان انجام می‌دهد. اکنون با خدمات و سابقه صرافی ارمنستان بیشتر آشنا خواهید شد.

1

صرافی ایرانی در ارمنستان

صرافی ارمنستان مانند یک صرافی ایرانی در ارمنستان عمل می‌کند؛ زیرا خدمات خودش را بر اساس ویژگی‌های ایرانی‌ها ارائه می‌دهد.

صادرکنندگان و واردکنندگان فعال در دو کشور ایران و ارمنستان، تولیدکنندگان داخلی برای تأمین مواد اولیه یا قطعات و تجهیزات از طریق یا مسیر ارمنستان، مسافران به ارمنستان برای تحصیل و تفریح و درمان و نیز ساکنان ایرانی در ارمنستان، به خرید درام ارمنستان و دلار آمریکا یا انتقال وجوه ریالی یا ارزی نیاز دارند و جزو مشتریان صرافی ارمنستان هستند.

خرید درام ارمنستان در تهران و ایروان

خرید و فروش درام و دلار در صرافی ارمنستان، چه در ایران و چه در ارمنستان به صورت سریع و امن انجام می‌پذیرد و فقط به هماهنگی نیاز دارد. برای ارتباط و هماهنگی با صرافی ارمنستان چند راه حضوری و تلفنی و اینترنتی وجود دارد:

برای خدمات ارزی تلفنی، دو شماره تماس در ایران و ارمنستان وجود دارد:

ارمنستان: (۰۰۳۷۴۹۱۳۳۳۱۳۱)

خدمات ارزی آنلاین صرافی ارمنستان از طریق سایت www.sarafi.am انجام می‌پذیرد.

در سایت صرافی ارمنستان، دو گزینه‌ «سفارش سریع» و «تماس سریع تلفنی» وجود دارد تا از طریق گوشی به راحتی تماس بگیرید یا درخواست خود را ارسال کنید. همچنین می‌توانید شماره‌های صرافی را در گوشی و به فهرست مخاطبین خود اضافه کنید.

خدمات حضوری مبادله درام ارمنستان یا دلار آمریکا در دفتر اصلی صرافی ارمنستان در ایروان، از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به وقت ایروان انجام می‌شود.

نکته دیگر اینکه اگر به خرید عمده دلار احتیاج دارید، صرافی ارمنستان آن را چه در ایران و چه در ارمنستان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأمین می‌کند.

قیمت درام ارمنستان در سایت این صرافی ثبت است و تا حدودی به.روز است؛ اما به دلیل نوسانات قیمت دلار و درام بهتر است قبل از خرید، از طریق راه‌های ارتباطی با صرافی ارمنستان قیمت لحظه‌ای درام یا دلار را استعلام کنید. اگر قصد خرید درام یا دلار را دارید باید توجه کنید که قیمت درام و دلار در ایران و ارمنستان با هم یکسان نیست؛ زیرا قیمت ارز در هر کشوری تابع سیاست‌ها و شرایط ارزی و اقتصادی و سیاسی آن کشور است و همچنین گاهی مسائل منطقه‌ای یا جهانی نیز در قیمت درام ارمنستان یا دلار آمریکا اثر می‌گذارد که ممکن است شدید باشد.

Rd0gjTOUsBTN

خرید اینترنتی درام ارمنستان

  • یکی از راه‌های ارتباطی با صرافی ارمنستان سایت این صرافی است. در این روش سفارش و خرید نیز مبادلات به شکل دقیق و امن و‌‌ سریع صورت می‌گیرد. در سایت صرافی‌ ارمنستان برای فرایند معامله ارز چهار مرحله در نظر گرفته شده است:
  1. انتخاب خرید یا فروش و نوع ارز و میزان آن.
  2. احراز هویت مشتری و ثبت سفارش.
  3. نهایی کردن سفارش و پرداخت وجه سفارش.
  4. انجام کامل سفارش از سوی صرافی.

خدمات ارزی این صرافی فقط به خرید و فروش محدود نمی‌گردد بلکه انواع نیازهای ارزی را مانند انتقال ‌ حواله ارزی پاسخ می‌دهد. همچنین این خدمات با امنیت و سرعت اتفاق می‌افتد و کارمزد تراکنش آن نیز مناسب است.

صرافی با خدمات شتابی و ریالی

یکی از مزیت‌های خدمات صرافی ارمنستان این است که در دو کشور ایران و ارمنستان، دریافت ریالی و شتابی را از سوی مشتریان خود می‌پذیرد. این ویژگی، نام این صرافی را زبانزد ایرانیان ساکن یا مسافر به ارمنستان کرده است.

پرداخت ریال و گرفتن خدمات از صرافی ارمنستان طبق موارد زیر امکان‌پذیر است: 

  1. واریز به حساب صرافی با استفاده از خدمات آنلاین بانک‌های ایرانی از طریق سایت یا اپلیکیشن اختصاصی آنها.
  2. واریز نقدی از طریق حضور در شعب بانک‌های ایرانی در داخل و خارج از ایران.
  3. پرداخت به وسیله دستگاه پوز با حضور در دفتر اصلی صرافی در شهر ایروان.

سابقه و اعتبار صرافی ارمنستان

در بالا با چند ویژگی صرافی ارمنستان آشنا شدید و بد نیست کمی درباره سابقه این صرافی قدیمی و حرفه‌ای بدانید. سابقه فعالیت صرافی ارمنستان به سال ۲۰۰۶ در ایروان برمی‌گردد‌ و اکنون این صرافی سابقه پانزده‌ساله دارد. این صرافی در سال ۲۰۱۰ به صرافی رسمی و ثبت‌شده در ارمنستان تبدیل می‌گردد و فعالیت خودش را محکم‌تر و گسترده‌تر ادامه می‌دهد. دفتر اصلی این صرافی در پایتخت ارمنستان، شهر ایروان قرار دارد. با وجود این، از طریق سایت خود فعالیتش را جهانی و فراتر از مرزها کرده است تا خیال ایرانیان راحت‌تر باشد. البته فعالیت این سایت در جایگاه خرید و فروش برخط نیست و مشمول این قوانین قرار نمی‌گیرد، بلکه درگاه امن و مطمئن ارتباطی و هماهنگی مشتریان با صرافی و دریافت خدمات آن است.

نکته دیگر اینکه صرافی ارمنستان در ایران نمایندگی یا شعبه ندارد و فعلأ از طریق سایت صرافی ارمنستان با ایرانیان در ارتباط است. البته این صرافی آمادگی خود را برای ایجاد نمایندگی و انعقاد قرارداد بلندمدت اعلام کرده است و اگر شما علاقمند به فعالیت در زمینه صرافی هستید و امکان سرمایه‌گذاری دارید بهتر است با صرافی ارمنستان تماس بگیرید.

اکنون با سابقه طولانی و راه‌های ارتباطی صرافی ارمنستان آشنا شدید و می‌توانید از خدمات سریع و امن آن بهره‌مند شوید و سپس جزو مشتریان وفادار آن قرار گیرید.

نکته پایانی اینکه یک صرافی مخصوصاً با داشتن گستردگی جغرافیای و تنوع خدماتی، باید اخلاق حرفه‌ای و اصول اخلاقی را نیز رعایت کند. رازداری، امانت‌داری، صداقت در گفتار و رفتار، احساس مسئولیت و حسن معاشرت، از اصول اخلاقی و حرفه‌ای شغل صرافی است. صرافی ارمنستان، تمام تلاش خود را برای رعایت این اصول حرفه‌ای انجام داده و می‌دهد و بهترین صرافی برای مبادلات و تبادلات درام ارمنستان است.